MuscleMeat

Plaats hier je trip-ervaring cq. wauze drugservaring

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Ik was in de topics van Juriaan aan het doorlezen over zijn ervaringen met paddo's, en toen dacht ik weer even terug aan die goede ouwe tijd.

De tijd waarin je verantwoordelijkheidsgevoel nog ver te zoeken was, en je onder invloed van drugs nog op plaatsen kwam waar nog nooit iemand anders is geweest en dingen heb meegemaakt die nog nooit iemand anders heeft meegemaakt.

Mensen, post hier je trip-ervaringen;

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hier alvast een minder leuke van mij, met paddo's;

oprotten met die shit man.

Ik heb een keer paddo's gebruikt, omdat dat "een natuurlijk product" was en dus beter voor je gezondheid.

We gingen eerst een stuk wandelen, toen werd ik al helemaal gek.
Ik trad uit m'n lichaam, ik zweefde boven mijn eigen lichaam zeg maar, dus ik zag mezelf van bovenaf lopen.
Daar werd ik al helemaal psychisch van, ik wilde terug man.

Daarna gingen we binnen rustig muziek luisteren. Toen kreeg ik ineens het idee dat de anderen het over mij hadden, dat ze over mij aan het fluisteren waren, of mij aan het uitlachen waren. Ik werd echt helemaal loco.

**** ik werd gek joh. Ik heb rustig in een hoekje gezeten, ik was blij toen ik nuchter was.

Nee bedankt, geen paddo's meer voor mij.

Ik heb ook nog wel tig trip-verhalen van maatjes van mij, je lacht je kapot.
We hebben een keer iemand in het bos moeten zoeken, omdat ie weg was gelopen; "hij werd geroepen door een citroen" (zo'n gele vrucht)

Andere keer liep iemand over de grond te kruipen omdat ie dacht dat een schildpad was.

Echt wauze shit is het joh.

maar gelukkig ben ik ook in sprookjeswereld geweest;

Ik was een keer op Impulz Outdoor (s'nachts), met een hele groep, en je had daar een mini-reuzerad. Dus ik ga met m'n neef in dat ding, en precies in dat rad sloeg die pil in. En ik had het zo naar m'n zin, dat ik niet meer uit dat rad wilde. Dus ik zeg tegen m'n neef; "ga jij maar, ik blijf nog een rondje zitten".
En elke keer als ik beneden was zei ik tegen de mensen die wilde instappen; "nee ik blijf nog ff zitten hier"
Ik was zo verslaafd aan het reuzerad, ik had het idee alsof ik iedere keer naar de hemel ging en terug. En iedere keer kwam er iemand anders naast me zitten, en ik lekker ouwehoeren met m'n medepassasiers. Het voelde net alsof ik de piloot was en iemand meenam naar de hemel en terug.
Einde van het verhaal is dat m'n neef me na een klein uur heeft opgehaald, dat is maar goed ook want ik denk dat ik de hele nacht was blijven zitten.
Echt een aparte ervaring was dat.

oke nog eentje dan uit de oude doos, deze was ook echt mooi;

Ik stond een keer in de brabanthallen rustig te spacen met een maatje, zie ik een paar meter voor me een paar meisjes staan.
Eentje was ook lekker relaxed aan het dansen en zat de hele tijd naar mij te kijken (en ik naar haar natuurlijk).
En het was net of ze me riep met die ogen van d'r. "kom naar mij". Heel waus, net of haar ogen me hypnotiseerden.
Ik doe een paar passen naar voren, en zij een paar passen naar mij. Dus ik met haar dansen/spacen, en ik werd helemaal betoverd door haar joh. Ze was net een tovenares ofzo. Alles om me heen verdween, en het leek wel of we nog maar met z'n tweeën weet ik veel waar stonden. Echt het was net of ze me hypnotiseerde met dat spacy-gedans van haar. Op een gegeven moment pakte ze m'n hand, en liepen we naar de bar. Ze haalde wat te drinken voor ons, en toen gingen we naar een ander kleiner zaaltje. Dus wij daar ergens op een rustig plekje weer helemaal geil dansen etc(...), de wereld bestond alleen nog maar uit haar en mij. Nou wij daar een tijdje gestaan, en op een gegeven moment splitste onze wegen. Dus ik weer m'n maat zoeken.
Hij; "waar ken je haar van"
Ik; "ik ken haar helemaal niet"
Hij; "donderstraal op man"
Ik; "serieus ik weet helemaal niet wie dat is"
Hij"; "hoe heet ze dan, waar komt ze vandaan"
Ik; "weet ik veel, we hebben eigenlijk geen woord gezegd"
Hij; "je lult man je bent zo kort je weet het niet meer".
Maar, eerlijk waar we hebben geen woord tegen elkaar gezegd. Ik wist haar naam niet niks.
Het was zo apart, maar wel heel mooi.
Achteraf baalde ik dat ik geen telefoonnr. heb gevraagd ofzo, maar nu ben ik blij want dat maakt het verhaal des te wauzer.

Oke nu houd ik er over op, drugs is slecht voor je.

Laatst bewerkt:
Teveel om op te noemen.

ik had eens wiet gepaft waar lsd opzat en dat was er ook aan te merken: zo zat in rustig in een café ies te drinken en dacht ik de hele tijd dat men stoel van een podium ging vallen... ik zag die stoel letterlijk bewegen! Ik dacht ik ga ff naar de plee, sta ik daar rustig men ding te doen terwijl achter mij iemand zijn handen aan het wassen was. Ik was er toen echt van overtuigd dat hij een bar of bat ging nemen en men kop ging inslaan... stond volledig paranoia te pissen terwijl ik heel de tijd naar achter aan het kijken was. Toen ik daarna naar huis reed met mijn brommer, hoorde ik de hele tijd sirenes en zou ik echt kunne zwere dat er politie was... elke keer dat ik naar achter keek was er uiteraard niets

ik had eens wiet gepaft waar lsd opzat en dat was er ook aan te merken: zo zat in rustig in een café ies te drinken en dacht ik de hele tijd dat men stoel van een podium ging vallen... ik zag die stoel letterlijk bewegen! Ik dacht ik ga ff naar de plee, sta ik daar rustig men ding te doen terwijl achter mij iemand zijn handen aan het wassen was. Ik was er toen echt van overtuigd dat hij een bar of bat ging nemen en men kop ging inslaan... stond volledig paranoia te pissen terwijl ik heel de tijd naar achter aan het kijken was. Toen ik daarna naar huis reed met mijn brommer, hoorde ik de hele tijd sirenes en zou ik echt kunne zwere dat er politie was... elke keer dat ik naar achter keek was er uiteraard niets

ook redelijk waus ja :D

zelf nog niet meer gedaan dan joints... maar een goede maat van mij die eens LSD genomen had als wij erbij zaten (en gewoon gesmoord hadden) heeft echt lekker getript toen :D

we zaten in z'n tuin onder een enorm grote oude boom... hij kijkt naar boven, staat recht en begint telkens een paar passen opzij te zetten terwijl hij doodserieus en erg geconcentreerd blijft zien :)
wij zo van "jo kerel, gaat het wat?"
hij: "shit man, die takken zijn aant bewegen"
wij: "ja maar zet u toch gewoon neer er gaat niks gebeuren"
hij: "zot zeker? en al die verf op mij vallen zeker?"
---> hij zag een paarsgeverfde boom die nog niet opgedroogd was, waarvan de verf er nog afdrupte en waarvan de takken aant bewegen waren als slangen...

de reden waarom ik het niet probeer is de enorme angst om in de trip te blijven steken... kennen jullie er zo? en wat is ermee gebeurd?

kameraad onder de pillen en coke wandelde zo de vijver in dacht dattie een straat ging oversteken ..andere keer met pillen op stak ik ergens over samen met paar gasten en ander maatje van mij dacht dat ook nog gewoon te kunnen, maar werd met 1 been geraakt met +/- 40 zwaar spacen gaat het ?vraag ik zegtie ja hoor loopt door en zakt zo inelkaar ook dat was voor korte duur waar nu jaren later nog de nodige grappen over worden gemaakt ..maar geen tripmiddelen voor mij :eek: pillen ook niet meer af en toe keer coke is wel geinig:D

Morgen aan de spacecake, net gehaald in A'dam. Heb der zin an!:D

Club X Wuustwezel..was elke weekend een ervaring!

Zal binnenkort eens een lappie tekst plaatsen, over de ohzo mooie tijd.

Ik was een keer met wat lui'tjes gaan stappen, en daarna nog wezen afteren bij iemand. Op een gegeven moment was het tijd om te gaan, dus ik ging lopend met een meisje naar mijn huis.
Toen liepen we langs een kroeg met een redelijk groot terras ervoor.
En ik liep erlangs, en ik dacht dat het hele terras vol zat met mensen, ik snapte er geen ene fl**ker was. Dus ik zeg tegen die meid; Hey joh, die kroeg is nog open joh! En zij snapte niks van mij natuurlijk. En we liepen zo langs die kroeg, en ik zou echt zweren dat ik overal mensen zag zitten.
Mind ****s joh

Gehoord van een paar vrienden

Ze gingen aan de paddo's met zn 3en. Bij een soort meertje(niet al te slim dus). En het begin was rustig,maar daarna werden ze ook helemaal wazig en gek.

Eentje ging opeens keihard wegrennen en stapte op zn fiets, helemaal in paniek. Een andere riep hem na, he w8 eens! Maar hij fietste keihard door, dus hij stapte op zn fiets en fietste hem achterna(was de enige van hun 3 die eigelijk niet echt hele rare dingen had meegemaakt)

En hij roept hem na, heej wacht eens man! 'Nee jij bent niet echt!' roept die ander:roflol: Uiteindelijk zijn ze alledrie veilig thuis gekomen, de 3e die bij het meertje over was gebleven d8 alleen dat het meertje van cola was en heeft er wat van gedronken:roflol:

Halve Spacecake nu een uurtje achter de kiezen(Moest eerst de helft nemen omdat het de eerste keer was), voelde niets dus heb heb de 2e helft ook maar genomen.

Over een uurtje hopelijk beter resultaat.

Halve Spacecake nu een uurtje achter de kiezen(Moest eerst de helft nemen omdat het de eerste keer was), voelde niets dus heb heb de 2e helft ook maar genomen.

Oma's cake is geen spacecake he, kerel!:D

een paar keer lsd echt k*t zooi word er echt helemaal gek van je ziet zo veel dingen die er niet zijn nooit meer die zooi laatste keer dat ik het deed zag ik allemaal bloemen om me heen ik voelde me net een hippie toen heb ik gezecht nooit meer dat is nu een jaar of tien geleden

Nu 3 uurtjes later dan de eerste inname zit ik hem hier nu wel te spacen. Muziek klinkt echt 10x mooier, je word er echt ingezogen. Net ff wat van die psychedelic plaatjes voor me, blauw was écht vet mooie kleur:D

Gaat nu goed:D

edit: Net ontdenkt, als je je ogen dichthoud met muziek op de achtergrond space je veel harder, echt tof!

Nu 3 uurtjes later dan de eerste inname zit ik hem hier nu wel te spacen. Muziek klinkt echt 10x mooier, je word er echt ingezogen. Net ff wat van die psychedelic plaatjes voor me, blauw was écht vet mooie kleur:D

Gaat nu goed:D

edit: Net ontdenkt, als je je ogen dichthoud met muziek op de achtergrond space je veel harder, echt tof!

oke donderstraal dan op van het internet, doe het licht uit, en ga op bed liggen met een chill muziekje op de achtergrond.

succes met spacen, laat maar weten wanneer je terug bent op aarde.

keer met maatje thuis ook paddos genomen , na tijdje stapte hij op een ei en nog een hij werd helemaal raar want was net nieuwe vloerbedekking hij heeft de rest van de avond op de bank gezeten en schreeuwen naar ons dat we ze hele vloer verdoeten , zelf heb ik een hele tijd op het toilet gezeten starend naar de pot verbazingwekkend wat een toilet allemaal kan als je er aan bent.
Minder leuk was een keer toen ik met wat gasten op een camping stond en ook wat genomen had , op 1 of ander manier werd ik al para in het begin en tijdens stappen daar in een discotheek (was er maar 1) zag ik ineens overal in het op de wanden en deuren mijn naam staan en ik had het idee dat iedreen over mij zat te ouwehoeren, en dat ze me aankeken(wat ze uiteindelijk ook gaan doen als je helemaal waus bent) ben buiten gaan zitten met fles water , toen kwamen me maten vragen wat er was , zijn we met ze allen op terrasje gaan zitten en toen voelde ik me stuk beter.
zo heb ik nog wel talloze verhalen maar nog altijd achteraf leuk om op terug te kijken

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven