ik heb hier alvast een minder leuke van mij, met paddo's;
oprotten met die shit man.
Ik heb een keer paddo's gebruikt, omdat dat "een natuurlijk product" was en dus beter voor je gezondheid.
We gingen eerst een stuk wandelen, toen werd ik al helemaal gek.
Ik trad uit m'n lichaam, ik zweefde boven mijn eigen lichaam zeg maar, dus ik zag mezelf van bovenaf lopen.
Daar werd ik al helemaal psychisch van, ik wilde terug man.
Daarna gingen we binnen rustig muziek luisteren. Toen kreeg ik ineens het idee dat de anderen het over mij hadden, dat ze over mij aan het fluisteren waren, of mij aan het uitlachen waren. Ik werd echt helemaal loco.
**** ik werd gek joh. Ik heb rustig in een hoekje gezeten, ik was blij toen ik nuchter was.
Nee bedankt, geen paddo's meer voor mij.
Ik heb ook nog wel tig trip-verhalen van maatjes van mij, je lacht je kapot.
We hebben een keer iemand in het bos moeten zoeken, omdat ie weg was gelopen; "hij werd geroepen door een citroen" (zo'n gele vrucht)
Andere keer liep iemand over de grond te kruipen omdat ie dacht dat een schildpad was.
Echt wauze shit is het joh.
maar gelukkig ben ik ook in sprookjeswereld geweest;
Ik was een keer op Impulz Outdoor (s'nachts), met een hele groep, en je had daar een mini-reuzerad. Dus ik ga met m'n neef in dat ding, en precies in dat rad sloeg die pil in. En ik had het zo naar m'n zin, dat ik niet meer uit dat rad wilde. Dus ik zeg tegen m'n neef;
"ga jij maar, ik blijf nog een rondje zitten".
En elke keer als ik beneden was zei ik tegen de mensen die wilde instappen;
"nee ik blijf nog ff zitten hier"
Ik was zo verslaafd aan het reuzerad, ik had het idee alsof ik iedere keer naar de hemel ging en terug. En iedere keer kwam er iemand anders naast me zitten, en ik lekker ouwehoeren met m'n medepassasiers. Het voelde net alsof ik de piloot was en iemand meenam naar de hemel en terug.
Einde van het verhaal is dat m'n neef me na een klein uur heeft opgehaald, dat is maar goed ook want ik denk dat ik de hele nacht was blijven zitten.
Echt een aparte ervaring was dat.
oke nog eentje dan uit de oude doos, deze was ook echt mooi;
Ik stond een keer in de brabanthallen rustig te spacen met een maatje, zie ik een paar meter voor me een paar meisjes staan.
Eentje was ook lekker relaxed aan het dansen en zat de hele tijd naar mij te kijken (en ik naar haar natuurlijk).
En het was net of ze me riep met die ogen van d'r. "kom naar mij". Heel waus, net of haar ogen me hypnotiseerden.
Ik doe een paar passen naar voren, en zij een paar passen naar mij. Dus ik met haar dansen/spacen, en ik werd helemaal betoverd door haar joh. Ze was net een tovenares ofzo. Alles om me heen verdween, en het leek wel of we nog maar met z'n tweeën weet ik veel waar stonden. Echt het was net of ze me hypnotiseerde met dat spacy-gedans van haar. Op een gegeven moment pakte ze m'n hand, en liepen we naar de bar. Ze haalde wat te drinken voor ons, en toen gingen we naar een ander kleiner zaaltje. Dus wij daar ergens op een rustig plekje weer helemaal geil dansen etc(...), de wereld bestond alleen nog maar uit haar en mij. Nou wij daar een tijdje gestaan, en op een gegeven moment splitste onze wegen. Dus ik weer m'n maat zoeken.
Hij;
"waar ken je haar van"
Ik; "
ik ken haar helemaal niet"
Hij;
"donderstraal op man"
Ik;
"serieus ik weet helemaal niet wie dat is"
Hij";
"hoe heet ze dan, waar komt ze vandaan"
Ik;
"weet ik veel, we hebben eigenlijk geen woord gezegd"
Hij;
"je lult man je bent zo kort je weet het niet meer".
Maar, eerlijk waar we hebben
geen woord tegen elkaar gezegd. Ik wist haar naam niet niks.
Het was zo apart, maar wel heel mooi.
Achteraf baalde ik dat ik geen telefoonnr. heb gevraagd ofzo, maar nu ben ik blij want dat maakt het verhaal des te wauzer.
Oke nu houd ik er over op, drugs is slecht voor je.