Oh, ik heb hem zo vaak getript van de G, paddo`s en XTC dat is niet leuk meer. Gelukkig al een tijd geleden! Ging ook altijd iedere week naar feesten en nu nog maar 1 keer per 2 maanden denk ik.
Heb ook veel slechte ervaringen ermee gehad. Ik dacht 1 keer dat ik dood ging door te veel tikkels en alcohol samen.

Had eurotjes op die achteraf sterker bleken dan die ik normaal had. Ik ben echt door een hel gegaan toen en je weet dan echt niet wat je moet doen uit ellende. Het ergste was nog dat ik die zaterdagavond om 06:00 thuis was en dat ik om 07:00 moest gaan werken. Mijn maatjes op m`n werk hadden het gelijk door en hebben mij een beetje verborgen. Ik kon zelf helaas niet meer nadenken....
Had 1 keer zoveel space-cake op dat ik spontaan dacht dat ik aids had en dat ik nog maar even te leven had. Te bizar, dat ik gewoon echt dacht dat het zo was en mijn maatjes hebben me helemaal vol gestopt met milkshakes en toen zakte het snel.
Andere keer reden we terug van X-Qlusive Luna en mijn maatje reed en had alleen wat paddo`s op. We zaten met z`n vieren en de anderen en ik waren zo ver van de kaart dat we een half uur deden om een joint te bouwen. Laat mijn maatje achter het stuur ineens het stuur los en daar slingeren we over de snelweg. Ik kon nog net op tijd het stuur pakken voordat we in de vangrail reden. Dus ik zeg: ''Wat doe je nou, mong**l?'' Hij zegt: ''Voel je dat niet? Dat stuur is ****ing warm en ik heb mijn klauwen eraan verbrand!'' Hij wilde niet meer verder rijden en de rest was natuurlijk te waus maar gelukkig reden er nog wat maten van ons achter ons die nog wel een beetje konden rijden.
Ik heb hier vaker mijn verhalen gepost maar kan ze niet meer vinden helaas...