Fitness Seller

Plaats hier je trip-ervaring cq. wauze drugservaring

Nu 3 uurtjes later dan de eerste inname zit ik hem hier nu wel te spacen. Muziek klinkt echt 10x mooier, je word er echt ingezogen. Net ff wat van die psychedelic plaatjes voor me, blauw was écht vet mooie kleur:D

Gaat nu goed:D

edit: Net ontdenkt, als je je ogen dichthoud met muziek op de achtergrond space je veel harder, echt tof!

Ok, the day after. Gister begon het wel even tof, maar het veranderde snel in een down en depressief gevoel. Dit hield nog wel een paar uutjes aan, en was niet leuk. Daarom maar gaan proberen te slapen. Werd om 6 uur snachts wakker, en heb tot half 8 op de plee gezeten. Lekker aan de schijt:rolleyes:

Eens en nooit meer die spacecake.

hebben jullie ook na vaak en overdadig xtc, special K of speedgebruik, het gevoel volledig gehydrateerd te zijn?dan begin ik ook vaak te hallucineren.
Ooit tijdens sensation Black zo ver gezeten dat ik constant een gezicht zag als ik mijn ogen sloot en de grootste hersenkronkels voelde, ook was het alsof ik niet meer kon praten. Wazige shit als je te weinig drinkt.

hebben jullie ook na vaak en overdadig xtc, special K of speedgebruik, het gevoel volledig gehydrateerd te zijn?dan begin ik ook vaak te hallucineren.
Ooit tijdens sensation Black zo ver gezeten dat ik constant een gezicht zag als ik mijn ogen sloot en de grootste hersenkronkels voelde, ook was het alsof ik niet meer kon praten. Wazige shit als je te weinig drinkt.

Heb je ooit LSD gebruikt? Ik krijg nl altijd flashbacks als ik XTC of een andere drugs neem. Daar zou het dan aan kunnen liggen

neen enkel wat paddo ervaringen, zou daar aan junnen liggen, maar de hallucinaties komen altijd bij de uitwerking van xtc, nu niet bij 1 pilletje, maar wel als ik eens zwaar ben doorgezakt die avond.
De vuilste gevoelens hebben vaak te maken met vervreemding, alsof alles opeens superartificieel lijkt en k elke voeling heb verloren met de omgeving. Daarom dat ik de stap naar LSD nooit zal zetten.

neen enkel wat paddo ervaringen, zou daar aan junnen liggen, maar de hallucinaties komen altijd bij de uitwerking van xtc, nu niet bij 1 pilletje, maar wel als ik eens zwaar ben doorgezakt die avond.
De vuilste gevoelens hebben vaak te maken met vervreemding, alsof alles opeens superartificieel lijkt en k elke voeling heb verloren met de omgeving. Daarom dat ik de stap naar LSD nooit zal zetten.

Als je er gevoelig voor bent dan kan je ook gaan hallucineren van (te) grote hoeveelheden. Dat komt nog eerder naar voren als je ook al vermoeid bent.

Vaak zijn dat soort ervaringen lichte drugspsychoses heb ik mij laten vertellen door jellinek.

Een maatje van mij heeft er ook last van gehad en die werd suicidaal. Pas er in ieder geval mee op en pas anders de dosering aan.

Oh, ik heb hem zo vaak getript van de G, paddo`s en XTC dat is niet leuk meer. Gelukkig al een tijd geleden! Ging ook altijd iedere week naar feesten en nu nog maar 1 keer per 2 maanden denk ik.

Heb ook veel slechte ervaringen ermee gehad. Ik dacht 1 keer dat ik dood ging door te veel tikkels en alcohol samen. :angstig: Had eurotjes op die achteraf sterker bleken dan die ik normaal had. Ik ben echt door een hel gegaan toen en je weet dan echt niet wat je moet doen uit ellende. Het ergste was nog dat ik die zaterdagavond om 06:00 thuis was en dat ik om 07:00 moest gaan werken. Mijn maatjes op m`n werk hadden het gelijk door en hebben mij een beetje verborgen. Ik kon zelf helaas niet meer nadenken....

Had 1 keer zoveel space-cake op dat ik spontaan dacht dat ik aids had en dat ik nog maar even te leven had. Te bizar, dat ik gewoon echt dacht dat het zo was en mijn maatjes hebben me helemaal vol gestopt met milkshakes en toen zakte het snel.:o

Andere keer reden we terug van X-Qlusive Luna en mijn maatje reed en had alleen wat paddo`s op. We zaten met z`n vieren en de anderen en ik waren zo ver van de kaart dat we een half uur deden om een joint te bouwen. Laat mijn maatje achter het stuur ineens het stuur los en daar slingeren we over de snelweg. Ik kon nog net op tijd het stuur pakken voordat we in de vangrail reden. Dus ik zeg: ''Wat doe je nou, mong**l?'' Hij zegt: ''Voel je dat niet? Dat stuur is ****ing warm en ik heb mijn klauwen eraan verbrand!'' Hij wilde niet meer verder rijden en de rest was natuurlijk te waus maar gelukkig reden er nog wat maten van ons achter ons die nog wel een beetje konden rijden. :D

Ik heb hier vaker mijn verhalen gepost maar kan ze niet meer vinden helaas...

Op een dag heb ik met een paar vrienden een spacecake gemaakt van 23 gram hasj. Die lag nog lekker af te koelen en we zaten een paar jointjes te smoken. Ik kreeg toen een vreetkick en heb toen de helft van de cake opgevreten. Nou dat heb ik geweten. Ik zag mezelf gewoon zitten op de bank en wou dat het zou stoppen maar ik voelde me gewoon wegglijden. Ben toen naar buiten gegaan en ben na een een tijdje bewusteloos geraakt. Ik kwam later bij in de woonkamer na dat ik door mn maten naar binnen ben gehaald en heb toen blijven kotsen en schijten. Man dat nooit meer.

Haha dat ik in een luchtballon om de wereld heem zat
Echt te vet was

Oh, ik heb hem zo vaak getript van de G, paddo`s en XTC dat is niet leuk meer. Gelukkig al een tijd geleden! Ging ook altijd iedere week naar feesten en nu nog maar 1 keer per 2 maanden denk ik.

Heb ook veel slechte ervaringen ermee gehad. Ik dacht 1 keer dat ik dood ging door te veel tikkels en alcohol samen. :angstig: Had eurotjes op die achteraf sterker bleken dan die ik normaal had. Ik ben echt door een hel gegaan toen en je weet dan echt niet wat je moet doen uit ellende. Het ergste was nog dat ik die zaterdagavond om 06:00 thuis was en dat ik om 07:00 moest gaan werken. Mijn maatjes op m`n werk hadden het gelijk door en hebben mij een beetje verborgen. Ik kon zelf helaas niet meer nadenken....

Had 1 keer zoveel space-cake op dat ik spontaan dacht dat ik aids had en dat ik nog maar even te leven had. Te bizar, dat ik gewoon echt dacht dat het zo was en mijn maatjes hebben me helemaal vol gestopt met milkshakes en toen zakte het snel.:o

Andere keer reden we terug van X-Qlusive Luna en mijn maatje reed en had alleen wat paddo`s op. We zaten met z`n vieren en de anderen en ik waren zo ver van de kaart dat we een half uur deden om een joint te bouwen. Laat mijn maatje achter het stuur ineens het stuur los en daar slingeren we over de snelweg. Ik kon nog net op tijd het stuur pakken voordat we in de vangrail reden. Dus ik zeg: ''Wat doe je nou, mong**l?'' Hij zegt: ''Voel je dat niet? Dat stuur is ****ing warm en ik heb mijn klauwen eraan verbrand!'' Hij wilde niet meer verder rijden en de rest was natuurlijk te waus maar gelukkig reden er nog wat maten van ons achter ons die nog wel een beetje konden rijden. :D

Ik heb hier vaker mijn verhalen gepost maar kan ze niet meer vinden helaas...

Hoezo deed je het als je er zo slecht tegenkon?

Hoezo deed je het als je er zo slecht tegenkon?

Ik denk dat het met een combi van middelen te maken heb. Ik trip ook als een gek en later op de avond ga ik ook hallicuneren. Alleen ik laat het toe, zodat ik niet de gekste dingen zie :D

Vroeger had ik 007tjes. Die waren 220mg zwaar. Als je hier een hele op had stond je eerst een half uur te kotsen en daarna een topfeest :D

Wazig dat iedereen hier zo tript op space-cake. Al vaak genoeg gehad maar niet iets extreems meegemaakt ofzo.

Ergste was vorig jaar In Qontrol. Stuk of 8 pillen gehad en nog wat coke. Was zo erg weg dat ik steeds mn glas kapot liet vallen omdat ik d8 dat ik em op een tafel zette die er niet eens was. Ook toen we naar buiten liepen d8 ik dat er een vet grote spiegel stond. Ben me toen omgedraaid maar mn vrienden hebben me gepakt en verteld er is geen spiegel zijn gewoon veel mensen jij gek. In de trein nog ram liggen space op de terugweg maarja...was wel leuk als ik eraan terugdenk. Die troep heb ik sinds toen ook niet meer gebruikt (pillen) en ga ik ws ook nooit meer doen....

• Topic Starter Topic Starter
Wazig dat iedereen hier zo tript op space-cake. Al vaak genoeg gehad maar niet iets extreems meegemaakt ofzo.

Ergste was vorig jaar In Qontrol. Stuk of 8 pillen gehad en nog wat coke. Was zo erg weg dat ik steeds mn glas kapot liet vallen omdat ik d8 dat ik em op een tafel zette die er niet eens was. Ook toen we naar buiten liepen d8 ik dat er een vet grote spiegel stond. Ben me toen omgedraaid maar mn vrienden hebben me gepakt en verteld er is geen spiegel zijn gewoon veel mensen jij gek. In de trein nog ram liggen space op de terugweg maarja...was wel leuk als ik eraan terugdenk. Die troep heb ik sinds toen ook niet meer gebruikt (pillen) en ga ik ws ook nooit meer doen....

sinds wanneer heb je glazen op een feest ???

van die bartafels ken ik wel, ik heb de zaal ook regelmatig vol zien staan met bartafels, totdat ik er naar toe liep om er op te leunen. Ineens zijn ze weg.

sinds wanneer heb je glazen op een feest ???

van die bartafels ken ik wel, ik heb de zaal ook regelmatig vol zien staan met bartafels, totdat ik er naar toe liep om er op te leunen. Ineens zijn ze weg.

haha ja dat bedoel ik...en ik bedoel gewoon plastic ''glazen'' (denk ik). Zo erg gespaced ik zou het echt niet meer weten of het nu glas of plastic was...

Respect Loo. Ik lag helemaal dubbel om je reuzerad verhaal, echt té droog :roflol:. Rest van de verhalen zijn ook kick. Ik space hem nooit, veel geblowd maar is niet te vergelijken. Ik ga eens paddo's doen, lijkt me leuk zo'n sprookjeswereld! :)

Paddo's ook 1x gedaan maar dat is niks voor mij. In het begin was het ff leuk (dikke lachkick enzo) maar na een dik uur wilde ik toch wel uit die trip en het bleef maar aanhouden. 1x en ws nooit meer voor mij...

Terug
Naar boven