XXL Nutrition

Plaatselijk zetten ???

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
21
Er bestaan in de wereld van BB nogal wat meningsverschillen voor wat betreft het plaatselijk injecteren van AS. Ik wil wel eens weten hoe er op dit forum over gedacht wordt. Injecteren jullie wel eens plaatselijk (bv in de schouder) ? En zo ja wat ?

Koolhoven zei:
Er bestaan in de wereld van BB nogal wat meningsverschillen voor wat betreft het plaatselijk injecteren van AS. Ik wil wel eens weten hoe er op dit forum over gedacht wordt. Injecteren jullie wel eens plaatselijk (bv in de schouder) ? En zo ja wat ?

Sjah Synthol moet je plaatselijk zetten maar dat komt ook omdat Synthol plaatselijke groei veroorzaakt maar een Deca in mn biceps lijkt me niet nodig :D

• Topic Starter Topic Starter
jimbo zei:
Sjah Synthol moet je plaatselijk zetten maar dat komt ook omdat Synthol plaatselijke groei veroorzaakt maar een Deca in mn biceps lijkt me niet nodig :D

Ja maar nu is synthol ook geen as natuurlijk. Maar ik ken zelfs mensen die bv Boldone in hun biceps zetten. En dit zijn toch geen kleine jongens, nu zal ik ook niet beweren dat ze reuze inteligent zijn maar toch !

Denk meer dat er voor verschillende spot injecties gekozen wordt als iemand bijvoorbeeld een lange tijd ED of EOD moet zetten. Dan blijf je natuurlijk niet bij je glutes en quads.

Denk niet dat de spier waarin je injecteert sneller groeit dan de andere spieren (met AS dus, niet met synthol).

• Topic Starter Topic Starter
pinodambini zei:
Denk meer dat er voor verschillende spot injecties gekozen wordt als iemand bijvoorbeeld een lange tijd ED of EOD moet zetten. Dan blijf je natuurlijk niet bij je glutes en quads.

Denk niet dat de spier waarin je injecteert sneller groeit dan de andere spieren (met AS dus, niet met synthol).

Ik weet wel dat PGF2 samen met winstrol vaak plaatselijk wordt gezet. En ja idd als iemand dagelijk in zijn billetjes moet prikken dan wordt dit op een gegeven moment heeeell vervelend maar geloof me een 44x0.8mm naald in je bovenbeen rammen is ook geen pretje hoor

Koolhoven zei:
Met AAS is dit absoluut onzin. AAS worden via een geïnjecteerde spier opgenomen in het bloed en binden op alle plaasten waar al dan niet specifieke receptors zijn. Of dit nu in de ene spier is of de andere maakt niets uit. Waar welover kan getwist worden is dat grotere hoeveelheden olie (dus niet perse synthol) wel tijdelijk ruimte geeft voor de spier om gemakkelijker te groeien. Maar of dat de moeite is?

Ik denk als je een lange kuur pakt met veel kortwerkende esters je niet je reet als een speldenkussen wilt gebruiken, sommige daaom gewoon op meerdere plaatsen injecteren.

ik hoorde dat trenbolone afgeraden wordt in bovenbeen klopt dat?

ik weet niet wat ik ervan moet denken ,maar toen ik in mun kuiten begon te injecteren leken ze echt een stukkie groter te zijn geworden...het viel niet allleen mij op maar ook meer mensen...kvind injecteren in mun kuiten trouwens zeer relax....
groete

joep27 zei:
ik hoorde dat trenbolone afgeraden wordt in bovenbeen klopt dat?

Ja dat klopt. Ik heb hem zelf de eerste keer in mijn bovenbeen gedaan en daarna in mijn reet. Maar in je bovenbeen doet t ontzettend pijn, je kan echt haast niet meer lopen en in je reet valt t reuze mee.

Nou ga ik t ook een keer in de kuiten proberen, als je zegt dat dit ook een goede plek is om te injecteren.

klaas zei:
ik weet niet wat ik ervan moet denken ,maar toen ik in mun kuiten begon te injecteren leken ze echt een stukkie groter te zijn geworden...het viel niet allleen mij op maar ook meer mensen...kvind injecteren in mun kuiten trouwens zeer relax....
groete

Dat komt omdat je met de olie gewoon de fascia ietsje oprekt, wat je met synthol ook doet, alleen met synthol gebruik je grotere hoeveelheden olie.

als je op een gegeven moment grotere hoeveelheden olie gebruikt, of een substantie die ED geinjecteerd meot worden. moet je wel roteren met je injectieplaatsten. anders riskeer je abcessen/schijven/littekenweefsel e.d.

Ikzelf doe billen/benen/biceps. En hoeveelheid varieert, max is 6 ml maakt niet uit waar.

Heeft geen effect op plaatselijke groei, maar is gewoon puur noodzaak.

Ik gebruik mijn schouders en triceps het liefst voor site-injecties. Biceps is iets te gevoelig en mijn benen hoef ik niet aan te beginnen; van de 5 keer geprobeerd 5 keer een enorme zenuw geraakt. :)

Olie-gebaseerde zaken met lange esters gaan in de billen en olie-gebaseerde, korte esters (Tren) en waterbasiszaken gaan in de armen en schouders.
Ik heb weleens intensief geinjecteerd in beide armen maar al gauw blijkt het weefsel wel genoeg te hebben.
Olie-gebaseerde producten in de armen gaan erin met een DUNNE naald, iets wat veel tijd en geduld vergt.

Maar mijn kont is vrij gepanserd van het littekenweefsel dus daar moet ik zuinig aan doen! :)

Terug
Naar boven