MuscleMeat

plaspillen

Vochtafdrijvers gebruiken in een kuur lijkt me niet zo handig.

Zorg dan dat je of door je kuur op een juiste manier samen te stellen of door anti oestogenen te gebruiken je niet zoveel vocht gaat vasthouden.

Helemaal mee eens! De oorzaak bestrijden en niet de gevolgen......

MrJ zei:
Vochtafdrijvers gebruiken in een kuur lijkt me niet zo handig.

Zorg dan dat je of door je kuur op een juiste manier samen te stellen of door anti oestogenen te gebruiken je niet zoveel vocht gaat vasthouden.

kijk en dit is nou de grootste oorzaak van ongelukken bij BB ers gaan lopen klootzakken met diuretica. Wees verstandig maat en blijf er lekker gewoon van af. Voor je het weet lig je in de ambulance met een hartaanval

mounir90 zei:
Wat is het effect als ik plaspillen neem in combinatie met bijv. deca?

plaspillen haalt namelijke vocht weg

Zoals ik je al eerder had gezegd blijf van die zooi af en pas je voeding zo aan dat het vochtrenentie verhaal grotendeels uit zal blijven!

En indien nodig gewoon ff 50-75mg Provion nemen!

• Topic Starter Topic Starter
het zijn onschuldige plaspillen, en het was maar een vraagje.

Ik hou het gewoon bij voeding, maar kan nergens hier vinden wat vochthoudende voeding is.

Je wilt vocht afdrijven met pillen, en nou vraag je wat vochtvasthoudend voedsel is ???

Kijk eens in de stickeys, dat zijn stukken text waarin dingen duidelijk beschreven staan :o

• Topic Starter Topic Starter
morsel jij bent ook niet de slimste, ik wil mijn voedsel aanpassen en vraag wat ik NIET moet nemen.

mounir90 zei:
morsel jij bent ook niet de slimste, ik wil mijn voedsel aanpassen en vraag wat ik NIET moet nemen.

Formuleer je vraag correct. Je vraagstelling wekt idd vraagtekens op.
Wat betreft voeding; begin een onderwerp in de desbetreffende sectie.

Gr JuggerNaut

Terug
Naar boven