XXL Nutrition

Bloeddruk te hoog voor 250mg test?

Gewoon een rondje wandelen, dat doe ik iig, vaak tijdens mn pauze op werk en anders tijdens het eten van een bakje rijst :P

Is je manchet groot genoeg voor je arm en ook die van de huisarts?

Ik heb meegemaakt dat de huisarts me meet met een veel te kleine manchet.

• Topic Starter Topic Starter
Ja je doet het voor jezelf he. Loopband op 6kmh met de helling op 5 tot 10 en youtube filmpje aan op de telefoon is het zo over.
Helemaal gelijk in. In mn wedstrijdvoorbereiding zat ik er ook niet mee.
Ga er zo gewoon maar gelijk mee beginnen na KT.
Tnx voor het meedenken en je input

Gewoon een rondje wandelen, dat doe ik iig, vaak tijdens mn pauze op werk en anders tijdens het eten van een bakje rijst :P
Ja idd ook een optie. Het kan zo simpel zijn

Is je manchet groot genoeg voor je arm en ook die van de huisarts?

Ik heb meegemaakt dat de huisarts me meet met een veel te kleine manchet.
Nee die is gelukkig ruim zat. Zowel bij mij als bij de huisarts.

Mijn bloeddruk schommelt momenteel tussen de 130/85 en 150/95 op een dag.
Ik wilde sinds een tijd weer een test only kuur gaan doen op 250mg pw. Ik meen ergens gelezen te hebben dat meer dan 250mg pw voor verhoging van de bloeddruk kan zorgen. Of heb ik dat mis en/of is dat niet correct? Ik kan het stuk namelijk niet meer vinden.

Ofwel, zou die 250mg pw effect hebben op mijn bloeddruk?
Het bloeddrukverhogende effect van anabole steroïden is - gemiddeld genomen - vrij gering. Hoe was je bloeddruk voorheen? Als het hiervoor bijv. 110/70 oid. was zou ik dit een verdachte verhoging vinden die ik zeker niet volledig zou willen toeschrijven aan je testosterongebruik.

Het bloeddrukverhogende effect van anabole steroïden is - gemiddeld genomen - vrij gering. Hoe was je bloeddruk voorheen? Als het hiervoor bijv. 110/70 oid. was zou ik dit een verdachte verhoging vinden die ik zeker niet volledig zou willen toeschrijven aan je testosterongebruik.
Neem eens een gram tren en report back :D

TS is nog niet aan de Testosteron.

Meen dat gemiddeld bovendruk +5 en onderdruk +3 stijgt met een “normale” kuur.

Zou dit 5x zoveel zijn dan zou de oorzaak eerder elders liggen, wellicht vocht vasthouden etc. Die enorme stijgingen wat je vaak ziet is dat men +20kg in 20 weken pakt, die doen meer met je bloeddruk dan de kuur zelf.

Ik dacht dat vocht retentie (verhoogd aldosteron) de hoofdoorzaak is bij testosterone gebruik.

Indural heel goed voor hoge bloeddruk.

Indural heel goed voor hoge bloeddruk.
Dat is een behoorlijke betablocker die ook je bloeddruk en hartslag weerhoudt van stijgen bij inspanning met als resultaat dat je conditie enorm achteruit gaat.
Tegen hoge bloeddruk kun je beste een ace inhibitor of een arb nemen, PDE5-remmers werken er ook wel goed voor, maar belangrijk is wel om eerst te achterhalen wat nou de oorzaak is voor je er meds tegenaan gooit

Dat is een behoorlijke betablocker die ook je bloeddruk en hartslag weerhoudt van stijgen bij inspanning met als resultaat dat je conditie enorm achteruit gaat.
Tegen hoge bloeddruk kun je beste een ace inhibitor of een arb nemen, PDE5-remmers werken er ook wel goed voor, maar belangrijk is wel om eerst te achterhalen wat nou de oorzaak is voor je er meds tegenaan gooit
Ja true, ik moest het even nemen voor bepaalde reden maar bloeddruk helemaal top nu. Hartslag blijft hoog door te weinig rode bloed cellen maar zou zich natuurlijk herstellen.

Ja true, ik moest het even nemen voor bepoaalde reden maar bloeddruk helemaal top nu. Hartslag blijft hoog door te weinig rode bloed cellen maar zou zich natuurlijk herstellen.
Dan is het vast voorgeschreven om je hartslag te behandelen en is het een gunstige bijwerking dat het je bloeddruk verlaagt, of niet?

Dan is het vast voorgeschreven om je hartslag te behandelen en is het een gunstige bijwerking dat het je bloeddruk verlaagt, of niet?
Was inderdaad voorgeschreven ivm. hart, bloeddruk werd best laag tot het punt dat ik draaide in het hoofd als ik rechtstond of iets opraapte fan mee gestopt in samen spraak van arts. Nog is bloedonderzoek gedaan en komt helemaal goed.

• Like
Waarderingen: mrc
Terug
Naar boven