MuscleMeat

Playstation3 of X-Box 360?

Joost16

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik vroeg me af wat ik het beste kan kopen.... Natuurlijk een behoorlijk prijsverschil... maar dan verwacht ik natuurlijk wel verschil in kwaliteit. de pst3 heeft natuurlijk meer opties dan de X-Box, maar is de kwaliteit van het beeld ook beter? Iemand tips wat ik het beste aan kan schaffen?

ps3 zeker weten echt no doubt! BEtere kwaliteit en geheugen en sneller en games en visueel aspect!

XBOX OWNS.

Je moet gewoon kijken bij welke console je de spellen het leukst vind.

Playstation free multiplayer xbox niet.

Maar als ik jouw ging ik mooi Xbox je halen met gears of war 2 erbij

Valt te zien wat je graag speelt natuurlijk!

Welk genre geniet zo je voorkeur?

• Topic Starter Topic Starter
euh... call of duty sT... en race spellen...

euh... call of duty sT... en race spellen...

Hoewel ik zelf eigelijk een PS3 fanboy ben, moet ik je voor zo'n genres toch wel de Xbox aanraden denk ik :)

Die staat net iets verder op het gebied van shooters (HALO) en racing (kan niet niet op een bepaald spel komen)

Maar met een PS3 heb je natuurlijk een multifunctioneel ding in huis. Het is op dit moment zelfs de goedkoopste blu-ray speler, het medium dat zich toch heeft geprofileerd als dat van de toekomst!

xbox360, heeft meer schiet en racespellen
veel goedkoper doordat er niet zo domme blueray inzit
evengoed kwaliteit van beeld, alleen je moet wel betalen om online te gaan maar je gespaard zat geld op het kopen van 360 he ;p

misschien dat je t nog niet wist maar de ps3 is een bleuray speler dus die hoef je dan ook niet te kopen

ik zeg PS3......Blueray + gratis multiplayer + mooier systeem (niet zo belangrijk maar staat wel cool :D xbox ziet er lame uit imo) + hd swap mogelijkheid van bv 80gb naar 320gb.

En wat games betreft,ik hou van games zoals DMC (devil may cry) & Resident evil...dan zit je bij de ps3 oke.

ja dmc is ook voor xbox -.-
en je koopt een gameconsole geen dvdspeler van 500euro

''dan hoef je die nietmeer te kopen'' owja en wie zei dat ik 500eu wou dokken voor wat dvd'tjes kijke

ja dmc is ook voor xbox -.-
en je koopt een gameconsole geen dvdspeler van 500euro

''dan hoef je die nietmeer te kopen'' owja en wie zei dat ik 500eu wou dokken voor wat dvd'tjes kijke

Niet dvd,maar blue ray.
en het is 380 geen 500 ;)

ga poepe ;p

PS3 for sure!

PS3... Heb zelf een Xbox360, meest onbetrouwbare stukje elektronica dat er bestaat.
Rotzooi is et gewoon.
Heb ongeveer wel elke keer dat ik game een vastloper en krijg vaak de foutcode E68... En kom niet met de bullshit dat ik een fabrieksfoutje heb, want heb al 3 x nieuwe xbox opgestuurd gekregen.

PS3... Heb zelf een Xbox360, meest onbetrouwbare stukje elektronica dat er bestaat.Rotzooi is et gewoon.
Heb ongeveer wel elke keer dat ik game een vastloper en krijg vaak de foutcode E68... En kom niet met de bullshit dat ik een fabrieksfoutje heb, want heb al 3 x nieuwe xbox opgestuurd gekregen.

op de BMW 7 serie na.

even off topic maar euhm kan je op ps3 blue-ray's afspelen die je zelf gemaakt hebt op dvd of gaat dat niet?

PS3... Heb zelf een Xbox360, meest onbetrouwbare stukje elektronica dat er bestaat.
Rotzooi is et gewoon.
Heb zelf geen consoles maar vriend van me heeft een 360. Ging na half jaartje kapot, die rooie ring, en hij mocht van Microshit meteen opsturen. Week daarna kreeg hij hem al terug, 100% gefixt geen geintjes of iets.

Wil zelf mss ook een console kopen, is al lang geleden dat ik thuis heb gegamed.
Misschien toch maar die 360 kopen ergens rond kerst :D

Was ook aan het twijfelen maar heb wat meer informatie vergaard over deze twee en PS3 kwam er echt wel beter uit. Ik ben er ook heel tevreden over maar het hangt gewoon af van je budget. Kan je wat extra missen zou ik voor de PS3 gaan ;)

Terug
Naar boven