XXL Nutrition

Playstation3 of X-Box 360?

Xbox 360 is inderdaad rommel en als je eenmaal in de reparatiemolen terecht komt lijkt het alsof je er nooit meer uit komt. Maar de Xbox 360 is tegenwoordig wel 'dirt cheap' en dat zorgt voor een blijvend gat tussen de verkopen van de PS3 en de Xbox 360. Meer verkopen betekent ook meer keuze aan spellen, alleen daarom al hou ik het zelf bij de Xbox 360. Qua betrouwbaarheid vind ik het een ramp, qua spellen is de Xbox 360 de beste keuze.

Een jaar geleden zou ik je gelijk geven... Maar ik heb gewoon teveel geouwehoer met die k*tconsole.
Ga voor kerst daarom ook een PS3 halen, iig geen gezeik meer.

koop ze allebei, zo duur is het niet

Al dat gezeik over systeem specs en prijs en whatever. Kijk gewoon naar waar je zo'n ding voor koopt, de games. En die heeft de PS3 amper, op MGS4 na (wordt waarschijnlijk nog wel een keer geport) :roflol:

voor alle mensen die denken dat sony's cell buitenaardse technologie is: [Link niet meer beschikbaar]

Een jaar geleden zou ik je gelijk geven... Maar ik heb gewoon teveel geouwehoer met die k*tconsole.
Ga voor kerst daarom ook een PS3 halen, iig geen gezeik meer.

Kan het me voorstellen. Had waarschijnlijk bij een tweede kapotte console dat ding al door de ruiten geflikkerd bij Microsoft in Hoofddorp. Maar goed die Xbox 360 kan omgebouwd worden. Heb een redelijk verzameling originele games maar kan nu tenminste ook de nieuwste games spelen zonder dat het een rib uit mijn lijf kost.

Kan het me voorstellen. Had waarschijnlijk bij een tweede kapotte console dat ding al door de ruiten geflikkerd bij Microsoft in Hoofddorp. Maar goed die Xbox 360 kan omgebouwd worden. Heb een redelijk verzameling originele games maar kan nu tenminste ook de nieuwste games spelen zonder dat het een rib uit mijn lijf kost.

Hehe idd ook weer zoiets, wanneer hij omgebouwd is heb je waarschijnlijk geen garantie meer. Was ook van plan om hem om te bouwen, maar stel dat hij dan kapot gaat kan ik weer 150 euro aftikken voor een nieuwe :D

Hehe idd ook weer zoiets, wanneer hij omgebouwd is heb je waarschijnlijk geen garantie meer. Was ook van plan om hem om te bouwen, maar stel dat hij dan kapot gaat kan ik weer 150 euro aftikken voor een nieuwe :D

Yep dat probleem had ik ook. Maar ach dat heb ik er alweer uitgehaald. Als MS betere zooi had afgeleverd had ik meer games gekocht nu download ik een gedeelte van mijn games en koop de toptitels als ze budgetitel zijn geworden.

Al dat gezeik over systeem specs en prijs en whatever. Kijk gewoon naar waar je zo'n ding voor koopt, de games. En die heeft de PS3 amper, op MGS4 na (wordt waarschijnlijk nog wel een keer geport) :roflol:

Hele slimme opmerking hoor..:o

Kijk is hoelang de consoles er zijn, niet zo gek dat de 360 dan meer games heeft!;)

Komt vanzelf wel, er zijn al genoeg games op de PS3 om je mee te vermaken nu..lukt je dat niet dan ligt het probleem bij jezelf:)

kom maar gwoon bij mij xboxen haha:P

final fantasy gaat niet naar de xbox hé, komt gewoon ook uit op de xbox na een lange tijd :D

PS3 kan echt wel een stuk meer aan als xbox360 qua graphics als je ziet dat PS3 nog maar aan de helft van zijn vermogen zit :rolleyes:

FF 13 gaat exclusief voor xbox worden ;)

Xbox 360 natuurlijk, eeuwige geblaat dat de ps3 mooier gaat worden in de toekomst, nog steeds niks van terrecht gekomen.

En er zijn meer games op de xbox360 + betere.

(en hij kost maar 170 euro)

Xbox 360 natuurlijk, eeuwige geblaat dat de ps3 mooier gaat worden in de toekomst, nog steeds niks van terrecht gekomen.

En er zijn meer games op de xbox360 + betere.

(en hij kost maar 170 euro)

Haha idd, op MGS4 na is er helemaal niks de moeite waard om een PS3 voor te halen: de rest is immers ook uit op 360 :roflol:

Nee alleen MGS4 is een goed spel op de PS3..:rolleyes:
Werk je toevallig voor MS ofzo? Echte fanboy reactie van je:)

Zou 't een focking truk zijn van microshit?
Expres hardwarefail chance omhoog krikken en dan ook tegelijk garantieperiode langer maken
Omdat ze toch weten dat 90% die shit ombouwt en dan vervalt de garantie
Xboxje kapot, kunnen ze een nieuwe kopen, weer 150 euro kwijt
HAHAHAHHAAHA WAT EEN GENIAAL PLAN GEWOON

Nee alleen MGS4 is een goed spel op de PS3..:rolleyes:
Werk je toevallig voor MS ofzo? Echte fanboy reactie van je:)

Er is natuurlijk ook Gran Turismo, maar daar heeft de Xbox weer Forza voor. Verder is het gewoon een feit dat de PS3 bar weinig goede exclusives heeft, heeft niks met fanboy te maken of niet. Heb ook gewoon een PS2 hoor.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties;), ik ga er nog eens goed over nadenken

Terug
Naar boven