- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet ik jou eens laten ploffen ga jij eens naar zo een plek waar die kippen als niets worden behandeldok nou mij boeit niet of die kip ploft
als ik maar niet ziek word
ik hou het op scharrel kippen
, prijs boeit me niet veel koop ze bij de turk 30 stuks 3,99moet ik jou eens laten ploffen ga jij eens naar zo een plek waar die kippen als niets worden behandeld
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:37 ----------
ik hou het op scharrel kippen, prijs boeit me niet veel koop ze bij de turk 30 stuks 3,99
ik weet niet.
schijnt parasieten in die kip te zitten,
me stiefvader zit me bang te maken dat ik dan later darmkanker kan krijgen
omdat ik zoveel kip eet:S
ok nou mij boeit niet of die kip ploft
als ik maar niet ziek word
Enkel teveel rood vlees zou kanker kunnen bevorderen.
http://www.wcrf.nl/kankerpreventie/voeding/vlees.php
Kip zeker niet! Ik eet al 10 jaar een halve kilo per dag, of omgerekend heb ik al meer dan 1825kg kip gegeten... en nog geen kanker voor zover ik weet
ik heb die kippen niet laten ploffen
ik heb gewoon weinig geld![]()

ARE YOU ****ING SERIEUS?
notsureifsrsHet zijn maar kippen. Niet iedereen is begaan met slachtvoer.
30 stuks ? Wegen die dingen van jou maar 30 gram ofzo?
ARE YOU ****ING SERIEUS?
2 bad for me it isnt halal you gotta ****ing kidding me..
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 19:12 ----------
notsureifsrs
30 eieren Large

En dat niet alleen... voedingswaarden van een piepkuiken is gewoon anders dan van volwaardig kipfilet. Het is dan wel groter, maar als het met 6 weken geslacht wordt is het nog gewoon een kuiken.Trouwens, weet je zeker dat je met plofkip wel goedkoper uit bent per gr proteine?
De kiloprijs is misschien lager maar als dat gewicht een en al bloat is heb je er nog niks aan.
Zoek een rijke vriend
En in plofkippen zitten geen parasieten![]()
Ja... want ongezonde voeding en/of producten worden niet verkocht. En gezonde producten worden altijd gestimuleerd op diverse manieren, en nooit bewust 'klein' gehoudenIk zou gewoon kopen waar jij je goed bij voelt Cridia. Als het écht zo slecht was als men zegt, zouden ze het echt niet verkopen... Tuurlijk, ze kunnen overal wat achter zoeken, en besides, wat is tegenwoordig níet kankerverwekkend? Zelf kaas en melk zijn kankervekkend schijnbaar...![]()

Ik koop halal kip, bij marokaanse slager, betaal 5eur per kilo, en dit is echt stevige kip, veel lekkerder als uit de supermarkt, die ik altijd slap en waterig vind aanvoelen...