Fitness Seller

Plotse hartstilstand door anabolen

MrJ zei:
Zonder in extremen te denken kan je denk ik wel zeggen dat dus gemiddeld een prof iets meer gebruikt dan de recreatieve gebruiker en dat de uit groep 1 voortkomende gezondsklachten niet 1, 2, 3 geprojecteerd kunnen worden op groep 2. :)

Zeer zeker!! Daarbij moet je bij de "recreatieve gebruiker" ook nog wat nuances aanbrengen. (bij de wedstrijdbuilders trouwens ook)

Je hebt bijvoorbeeld een persoon die heel conservatief en experimenteel met dat spul omgaat. En je hebt een persoon die minder conservatief en wat gewaagder met de roids omgaat. En..... gezien sommige posts op dit forum: HEB JE DOMME GEBRUIKERS en verantwoordelijke gebruikers....

Mij maak je NIET wijs dat als je gereserveerd, verstandig en verantwoordelijk gebruikt dit dan toch enorm veel schade aan je lichaam bewerkstelligt.

Kijk eens naar al die blowers die dag en nacht in de coffeeshop hangen... De meisjes die jaren achterelkaar de pil slikken en daarbij roken als een ketter (verhoogt de kans op trombose enorm en waarschijnlijk nog veel meer...), studenten die zich drie tot vier dagen in de week lam zuipen en enorm smerig en ongezond vreten, etc, etc, etc.

Dus: Als de overheid toch allerlei betuttelende campagnes gaat opstarten, laat ze dat dan in hemelsnaam beginnen met de echte problemen!!

Ja maar het punt is dat al die dingen geaccepteerd zijn hier.
De regering vind het prima vergif in de vorm van sigaretten aan hun volk te verkopen en daarmee ook nog eens de niet rokers te vergiftigen in horeca gelegenheden.
Nee anabolen gebruik in sportscholen is het grote probleem! haha.

Denk dat de overheid baalt dat ze geen accijns kunnen heffen op AAS. ;)

Mars zei:
Ja maar het punt is dat al die dingen geaccepteerd zijn hier.
De regering vind het prima vergif in de vorm van sigaretten aan hun volk te verkopen en daarmee ook nog eens de niet rokers te vergiftigen in horeca gelegenheden.
Nee anabolen gebruik in sportscholen is het grote probleem! haha.

Dat is inderdaad behoorlijk krom ja.

Toch denk ik dat net als met roken de helft van de Nederlandse bevolking anabolen zou gebruiken het sterftecijfer een stuk hoger zou liggen.

Ik blijf in ieder geval voorlopig naturel. :)

lorenzo zei:
Pure kracht,nooit van gehoort.
Van de zomer nog een sportschoolhouder uit vlissingen,de man was kerngezond maar toch begaf zijn hart het .Ook ken ik een aantal ouwe powerlifters uit de goeie ouwe tijd van sss(alkmaar).Het ergste vind ik degene die met alerlei kwaaltjes lopen tot kanker aan toe.Er zijn er gewoon maar weinig die gezond oud woorden.Ik praat wel eens met die oudjes die nog trainen maar van sommige verhalen word je gewoon bang.En ik zuig dit echt niet uit mijn duim,ik gebruik zelf ook maar ben realistische genoeg om te weten dat het echt niet goed is.

Dat is waar. En dat was ook een gebruiker. Niet alles wat lorenzo zegt kan dus afgedaan worden als onzin

Geen uithaal naar gebruikers ofzo.. Ik zie dat veel mensen bijzonder hard in de verdediging schieten als het over AS + Slecht gaat.

Terug
Naar boven