AndroidHealthClinic

Podcast: hoe gevaarlijk zijn anabolen?

Als iedereen sowieso al weet dat hij gebruikt, waarom zou het dan slecht zijn voor zijn business als hij het toegeeft en er eerlijk en open over is? Anabolengebruik is in principe ook niet strafbaar in Nederland dus ik snap het probleem niet zo.

Ik denk dat hij juist meer respect zou krijgen als hij gewoon normaal deed. Nu maakt hij zichzelf belachelijk en is het een leugenaar. Juist dat lijkt me niet zo goed voor de verkoopcijfers.
Geloof het of niet de gemiddelde gymbro in nederland is zo dom dat ze denken dat ronnie coleman nog natty is.
Weet ook niet of volgens zijn geloof anabolen gebruik “toegestaan” is.

Hij is commercieel dus hoe dom ben je dan om te zeggen dat je gains grotendeels uit een vial komen ipv zijn eigen supplementen lijn producten. Iedereen met 3 hersencellen snapt dat ie wat gebruikt, maar gaat hij dit zelf ook openbaar maken zal dit direct impact hebben op zijn verkoopcijfers.
.

Als iedereen sowieso al weet dat hij gebruikt, waarom zou het dan slecht zijn voor zijn business als hij het toegeeft en er eerlijk en open over is? Anabolengebruik is in principe ook niet strafbaar in Nederland dus ik snap het probleem niet zo.

Ik denk dat hij juist meer respect zou krijgen als hij gewoon normaal deed. Nu maakt hij zichzelf belachelijk en is het een leugenaar. Juist dat lijkt me niet zo goed voor de verkoopcijfers.
Omdat zijn doelgroep dus blijkbaar (zie quote van AK) omschreven kan worden als “mensen met minder dan 3 hersencellen.”
Geloof het of niet de gemiddelde gymbro in nederland is zo dom dat ze denken dat ronnie coleman nog natty is.
Weet ook niet of volgens zijn geloof anabolen gebruik “toegestaan” is.
Is hij moslim? In dat geval is het antwoord nee.

Dat gasten zoals hij klaarblijkelijk bekend zijn in Nederland en veel geld kunnen verdienen is overigens wel zorgwekkend. Wat een niveautje.
Dat is ook een beetje wat ik "tegen" die gasten heb. Gun iedereen z'n knaken dus in dat opzicht goed gedaan, maar dat dit de rolmodellen zijn voor veel jonge gastjes is niet al te best.

Ontkent kosso het dan ergens dat hij wat gebruikt? Filmpje niet gekeken hoor, maar normaal heeft hij het er gewoon helemaal niet over. Is wat anders dan ontkennen.

Terug
Naar boven