- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Kreeg er medelijden mee, ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal niet lang duren voordat de VS zich er weer mee gaat bemoeien als dit zo door gaat. De wapenindustrie doet goede zaken.
die vrouw op die foto....
meestal doen foto's me niet veel. Maar heb na een 3 seconden langsscrollen van de foto nu na 2 minuten nog steeds kippevel.. wat een verdriet en onmacht.
Haha, da's een goeie. Die mannen komen al soldaten te kort om hun oorlogjes in afghanistan en irak te voeren. Laat staan de financiele put waar ze zich nu al in bevinden dankzij hun oorlogsmachine

Hmm? Waar slaat dat nu weer op?
Ze hebben inderdaad een tekort, of met andere woorden de soldaten die ze hebben moeten vaker dan voorzien hun valiezen pakken en naar irak gaan.
Het aantal soldaten dat de vs in het midden oosten heeft zitten is lange niet alles.
Ja dat zou wat zijn. Je weet toch dat als een soldaar op missie moet dat hij daarna weer een tijd vrijaf krijgt en dan nog een tijd vrijgesteld is om weer op buitelandse missie te gaan.
En ze gaan heus niet heel Amerika onbeschermd laten.
Het aantal soldaten in het midden oosten is in de tienduizenden als ik het goed gelezen heb en het aantal soldaten dat ze hebben is meer dan 700.000
Er zijn ook soldaten die in nood ingezet kunnen worden, als je dit erbij telt kom je aan een miljoen.
Er zijn meer als honderdduizend amerikaanse soldaten in irak alleen :s
Ik doe mee! Neen niet naar jou, een aai geven naar een man is niet een smart thing to do @DBB
The hug is naar Sophiej of een groepshug wat mij betreft. Een groepshug tegen al de ellende daar, al die machtspelletjes, make love not war is een statement dat wat uit de mode is maar wel heel relevant. (en dat bedoel ik dus niet letterlijk voor ik weer een reply krijg van een 15 jarige bijdehand) (en ja ik ben een wereldverbeteraar om die reply ook maar voor te zijn)die vrouw op die foto....
meestal doen foto's me niet veel. Maar heb na een 3 seconden langsscrollen van de foto nu na 2 minuten nog steeds kippevel.. wat een verdriet en onmacht.
jaa klopt, maar die vrouw lijkt redelijk op mijn moeder, zonder gekleurd gepermanent haar.. dus die realiteit komt dan wat dichterbij. Verder ben ik wel weer zo hard dat ik zoiets heb van ze moeten dat rusland maar een keer platbombarderen fzo.. komt alleen maar ellende van, en de inwoners hebben onder een normaal bestaan zonder oorlog toch te lijden terwijl het rijke gepeupel gelukkig verder leeft.
Ik doe mee! Neen niet naar jou, een aai geven naar een man is niet een smart thing to do @DBB
The hug is naar Sophiej of een groepshug wat mij betreft. Een groepshug tegen al de ellende daar, al die machtspelletjes, make love not war is een statement dat wat uit de mode is maar wel heel relevant. (en dat bedoel ik dus niet letterlijk voor ik weer een reply krijg van een 15 jarige bijdehand) (en ja ik ben een wereldverbeteraar om die reply ook maar voor te zijn)

Boeie, mijn kleuren TV doet 't en buiten op straat is er geen geluidsoverlast.