Fitness Seller

Politie krijgt les in islam en Marokko

De VVD en de liberalen moesten ze in de jaren 70 zo nodig hierheen halen om de onderbanen in te vullen omdat dat hun economisch goed uitkwam. Zij hebben ze hierheen gehaald en zie hier het afgrijselijke resultaat. De puinhopen van rechts waardoor we nu verkleurd zijn.

En nu voert rechts beleid op hun eigen gefaalde inzicht. Hand in eigen boezem.

We hadden anti-modern moeten blijven, economisch achterblijvend, en gewoon allemaal oorspronkelijke Nederlanders op dit grondgebied moeten behouden in een geisoleerde staat.

Rechts heeft ze hierheen gehaald met hun vrije markt en gaat minder tolerant met ze om. Ik zou ze nooit hebben toegelaten maar ga nu wel normaal met hen om.

Over aanpassen, tja, dat intereseerd mij persoonlijk geen drol meer. Is een achterhoede gevecht van symptoom bestrijding. De nieuwe kwaal komt namelijk uit het Oostblok en van de Balkan.

ik ben van mezelf behoorlijk links, maar potverdomme wat een kk land begint dit onderhand te worden zeg. slapjanussen... grrr. nog ff en ik ga op die braindead kk mong**l van een wilders stemmen :( niet dat dat iets oplost, maar meer kan je als normale burger ook niet doen he.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als ik die foto zo bekijk zijn die moslima's toch wel erg blank als je zo hun handen ziet.
Kneem aan dat je met bekeerde nederlandse h**ren wel gewoon nogsteeds nederlands kan praten.

Door dit soort politiek correcte bullshit gaan we nog eens ten onder. Klinkt als flauwe geert wilders retoriek, maar ik geloof dit echt. Die foto is onderdaad om te huilen

typisch weer de nederlandse hippiecultuur van "rekening houden met iedereen" wat een B.S. zeg. Die lui moeten zich maar wat meer aan ons aanpassen als ze hier komen wonen in plaats van andersom :S
Pisses me off.
Gaat de verkeerde kant op in dit land.
Bij mn schoonzus op het werk is laatst een blanke meid moslima geworden, hoofdoek enz :S wtf?!?

Gaat de verkeerde kant op in dit land.
Bij mn schoonzus op het werk is laatst een blanke meid moslima geworden, hoofdoek enz :S wtf?!?

Ik ben doorgaans wel voor vrijheid en zelfbeschikking etc. Maar als ik ergens woest van wordt is het blanke meisjes die zich bekeren tot de islam (zeker wanneer het grotendeels beinvloed is door haar moslim vriend). Enige term die ik voor zoiets kan bedenken is landverrader

Inderdaad. Dit is al een heel oud bericht. Je hoort er trouwens niets meer van.

De ophef is er des te groter om, wel weer opvallend dat het aan GeensT gelieerde Spitsnieuws dit oude nieuws weer eens naar boven moet halen.

enige is wat je moet weten is als ze op straat allah akbar roepen, dat je moet rennen voor je leven.

geef ze nog wa meer gelijk... pfff

jullie kunnen anti moslim zijn al wat je wilt, maar vergeet niet dat jullie ze zelf naar hier hebben gehaald om het vuile werk te doen. het kwam jullie goed uit, na enkele jaren werden ze overbodig en gaf niemand nog om ze. jullie hebben het zelf gezocht...

nog een kleine opmerking, in marokko en andere moslim landen in dit de traditionele kledij, niemand zaagt daar toch als jullie daar opt strand in zwembroek of in bikini liggen? waarom zagen jullie hier dan over die bourkas? een blanke in marokko met jeans en t shirt is geen probleem maar een marokaan met een jelaba is hier een extremist, niet aangepast en al diene zever.

nederland en belgen hebben zich toch ook niet aangepast aan de landen die ze koloniseerden? of wel soms? eerst hebben jullie alles mooi om zeep geholpen wat er was, dan jullie eigen systeem half ingevoerd, iedereen is lekker in de kont gepakt en dan afgedruipt. nu af en toe is een miljoentje of 2 aan hulp geven en langs de andere kant al de mineralen uit de grond zuigen. als dat jullie idee is van aanpassen dan stel ik mij toch vragen bij jullie inteligentie en morele waarden.

en zeggen ja maar dat was vroeger, ga dat is zeggen tegen de mensen die door onze regeringen nu nog steeds in de mizerie leven.

Mooi stukje, helemaal mee eens!

Wie is het eens met dat linkse gelul van je ? nederlanders zijn geen domme kippen meer als dat ze eerder waren.

kheb nooit gezegd dat jullie domme kippen zijn, maar jullie hebben wel wat dingen gedaan waarbij je beter wat nadenkt. dat hebben jullie niet gedaan en daar worden jullie vandaag een zeer klein beetje voor gestraft.

kheb nooit gezegd dat jullie domme kippen zijn, maar jullie hebben wel wat dingen gedaan waarbij je beter wat nadenkt. dat hebben jullie niet gedaan en daar worden jullie vandaag een zeer klein beetje voor gestraft.

er is geen enkele reden om het volk van nu te straffen op welke manier dan ook, dat is extreem zieke gedachte.

Wij hebben helemaal niemand hierheen gehaald, dat is lang geleden gebeurd, wij zijn wel diegene die ze weer terug gaan sturen.

er is geen enkele reden om het volk van nu te straffen op welke manier dan ook, dat is extreem zieke gedachte.

Wij hebben helemaal niemand hierheen gehaald, dat is lang geleden gebeurd, wij zijn wel diegene die ze weer terug gaan sturen.

als je wilt argumenteren doe het dan is goed.

ik zeg dat jullie worden gestraft door wat jullie zelf hebben gedaan. ik zeg niet dat jullie moeten worden gestraft.

jullie gaan helemaal niemand terugsturen, de meeste onder hen zijn hier geboren en zijn dus even belg of Nederlander als pim fortuin.(nu maar hopen dat dit geen duitser was)

Terug
Naar boven