Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
De VVD en de liberalen moesten ze in de jaren 70 zo nodig hierheen halen om de onderbanen in te vullen omdat dat hun economisch goed uitkwam. Zij hebben ze hierheen gehaald en zie hier het afgrijselijke resultaat. De puinhopen van rechts waardoor we nu verkleurd zijn.
En nu voert rechts beleid op hun eigen gefaalde inzicht. Hand in eigen boezem.
We hadden anti-modern moeten blijven, economisch achterblijvend, en gewoon allemaal oorspronkelijke Nederlanders op dit grondgebied moeten behouden in een geisoleerde staat.
Rechts heeft ze hierheen gehaald met hun vrije markt en gaat minder tolerant met ze om. Ik zou ze nooit hebben toegelaten maar ga nu wel normaal met hen om.
Over aanpassen, tja, dat intereseerd mij persoonlijk geen drol meer. Is een achterhoede gevecht van symptoom bestrijding. De nieuwe kwaal komt namelijk uit het Oostblok en van de Balkan.
En nu voert rechts beleid op hun eigen gefaalde inzicht. Hand in eigen boezem.
We hadden anti-modern moeten blijven, economisch achterblijvend, en gewoon allemaal oorspronkelijke Nederlanders op dit grondgebied moeten behouden in een geisoleerde staat.
Rechts heeft ze hierheen gehaald met hun vrije markt en gaat minder tolerant met ze om. Ik zou ze nooit hebben toegelaten maar ga nu wel normaal met hen om.
Over aanpassen, tja, dat intereseerd mij persoonlijk geen drol meer. Is een achterhoede gevecht van symptoom bestrijding. De nieuwe kwaal komt namelijk uit het Oostblok en van de Balkan.

niet dat dat iets oplost, maar meer kan je als normale burger ook niet doen he.
neigingen van..