XXL Nutrition

Politie krijgt les in islam en Marokko

jullie kunnen anti moslim zijn al wat je wilt, maar vergeet niet dat jullie ze zelf naar hier hebben gehaald om het vuile werk te doen. het kwam jullie goed uit, na enkele jaren werden ze overbodig en gaf niemand nog om ze. jullie hebben het zelf gezocht...
Misschien moet je eens beter de geschiedenis boeken doorlezen. Het zijn de oude mensen die hier verantwoordelijk voor zijn, niet de jonge generaties.

Misschien moet je eens beter de geschiedenis boeken doorlezen. Het zijn de oude mensen die hier verantwoordelijk voor zijn, niet de jonge generaties.

met jullie bedoel ik dus de al iets oudere mensen. en dat weet je maar al te goed, maar je moest zonodig een comment geven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een dramatische foto van het beeld van ons nederland nu, een politie als slaaf van de overheid, 2 moslima's en een linkse hippie die er langs staat te lachen en een stijve krijgt van de islamisering.

Walgelijk.

haha ik wilde ook zoeits posten kerel. inderdaad 2 walgelijke boerka h**ren en een vuile lachende linkse hippie ernaast. en die agent zal wel de netjes volgens zijn linkse bevelen handelen.

blijkbaar moeten we ons meer en meer aanpassen. te belachelijk voor woorden, HUN moeten zich aanpassen. Als ze geen aangifte willen doen bij een vrouwelijke agente dan tyfen ze maar op.

het is tijd voor een Geert Wilders mensen!!

Toen ik een keer naar een waterpolowedstrijd ging, moesten wij buiten wachten in de regen, aangezien er nog moslima's in het zwembad aanwezig waren. Dus de deuren waren gesloten.
Dat is toch potverdomme te achterlijk voor woorden.
wtf :eek: wachten in ons eigen land voor een stel varkens dat eigen regels opstelt??

je bent toch niet meer in dat water geweest mag ik hopen? je had naar huis moeten gaan. 1 vanwege protest en 2 omdat je niet in smerig water wilt zwemmen.

haha ik wilde ook zoeits posten kerel. inderdaad 2 walgelijke boerka h**ren en een vuile lachende linkse hippie ernaast. en die agent zal wel de netjes volgens zijn linkse bevelen handelen.

blijkbaar moeten we ons meer en meer aanpassen. te belachelijk voor woorden, HUN moeten zich aanpassen. Als ze geen aangifte willen doen bij een vrouwelijke agente dan tyfen ze maar op.

tijd om hem af te schieten? btw in zijn film fitna waar je die vertalingen ziet van de koran. daar vertaald hij dingen verkeerd en of plaats hij ze in een andere context... verteld veel over die man.

Je kunt aan zijn linkse rotkop al zien dat zijn pik vol stroomt met bloed van die boerka's :roflol:

Stiekem schaam ik me een beetje als ik die foto zie, dat ik hier in woon.

jullie kunnen anti moslim zijn al wat je wilt, maar vergeet niet dat jullie ze zelf naar hier hebben gehaald om het vuile werk te doen. het kwam jullie goed uit, na enkele jaren werden ze overbodig en gaf niemand nog om ze. jullie hebben het zelf gezocht...

nog een kleine opmerking, in marokko en andere moslim landen in dit de trabditionele kledij, niemand zaagt daar toch als jullie daar opt strand in zwembroek of in bikini liggen? waarom zagen jullie hier dan over die bourkas? een blanke in marokko met jeans en t shirt is geen probleem maar een marokaan met een jelaba is hier een extremist, niet aangepast en al diene zever.

we zijn weer een linkse activist rijker blijkbaar..

je praat alsof WIJ ze hierheen hebben gehaalt, dat hebben anderen gedaan kerel, wat kan de gewone burger hier nou aan doen? ik denk dat dat meeste ze liever kwijt dan rijk waren. zeg dan dat de regering het heeft gedaan.

maar als ze nu zouden werken en aanpassen was het geen probleem. maar dat doen ze dus NIET. ze hadden ze beter terug kunnen sturen allemaal nadat het werk opgeknapt was.

en een zwembroek of spijkerbroek met boerka vergelijken :roflol: wat een onzin kerel, een boerka maakt je helemaal onherkenbaar en het ziet er gewoon kansloos uit, weg met die troep.

tijd om hem af te schieten? btw in zijn film fitna waar je die vertalingen ziet van de koran. daar vertaald hij dingen verkeerd en of plaats hij ze in een andere context... verteld veel over die man.

haha tijd om hem af te schieten. pleur op man hippie. je bent zelf net als al die andere terroristische moslims blijkbaar.

we zijn weer een linkse activist rijker blijkbaar..

je praat alsof WIJ ze hierheen hebben gehaalt, dat hebben anderen gedaan kerel, wat kan de gewone burger hier nou aan doen? ik denk dat dat meeste ze liever kwijt dan rijk waren. zeg dan dat de regering het heeft gedaan.

maar als ze nu zouden werken en aanpassen was het geen probleem. maar dat doen ze dus NIET. ze hadden ze beter terug kunnen sturen allemaal nadat het werk opgeknapt was.

en een zwembroek of spijkerbroek met boerka vergelijken :roflol: wat een onzin kerel, een boerka maakt je helemaal onherkenbaar en het ziet er gewoon kansloos uit, weg met die troep.

de regering heeft dat gedaan, maar wie profiteerde van hen? iedereen of niet soms?ik zeg niet dat jullie hiervoor gestraft moeten worden. maar die mensen hier lopen zwartmaken voor een probleem dat ze zelf niet hebben gecreerd is even slecht. weet je dat er zoveel jaren geleden radiospots waren in marokko waar men in zij dat belgie dringend mensen zocht om te gaan werken... de kolenmijnen enzo zijn gesloten en wat is er toen gebeurd? die mensen zijn allemaal ontslagen en er is niets aan gedaan...

tis niet de vergelijking in wat je ziet die ik benadruk. gewoon het kledingsverschil. ander type kleding enzo. voor jouw is een jeans gewoon voor hun een boerka, valt dus perfect te vergelijken;)

haha tijd om hem af te schieten. pleur op man hippie. je bent zelf net als al die andere terroristische moslims blijkbaar.

katholieken hebben het terrorisme gecreerd. enig idee wie al qaida heeft gecreerd? twas ooit speelgoed van de cia...

en als je mijn politieke voorkeur wilt weten dan zit je er met hippie erg naast! ik ben tegen democratie omdat dan de macht te makkelijk bij achterlijke mensen met connecties terecht komt of bij nietsnutten met een grote mond.

wie? je zus, vrindin of je moeder?

Als ze geen aangifte willen doen bij een vrouwelijke agente dan tyfen ze maar op.

als dat waar is, geef ik jou groot gelijk. aleen kan me niet voorstellen dat een islamitische man niet met een (ongelovige) vrouw mag praten.

doe ze al. ze studeren,werken, of hebben een uitkering:rolleyes:

hoe moet hij nederland redden, terwijl hij niet eens een fatsoenlijke kapsel kan uitkiezen.

wie? je zus, vrindin of je moeder?

als dat waar is, geef ik jou groot gelijk. aleen kan me niet voorstellen dat een islamitische man niet met een (ongelovige) vrouw mag praten.

doe ze al. ze studeren,werken, of hebben een uitkering:rolleyes:

hoe moet hij nederland redden, terwijl hij niet eens een fatsoenlijke kapsel kan uitkiezen.

mooi gezegd. geert wilders zijn enige punt is islam, ga je met een anti islam idioot nederland redden? geloof me ik zou een betere eerste minister zijn dan hij...

een moslim mag in principe geen contact hebben met een vrouw buiten zijn familie. deze regel heeft natuurlijk wel uitzonderingen.

in belgie of nl is het als man erg moeilijk om niet tegen een vrouw te spreken aangezien ze welverspreid zijn lol. daarmee bedoel ik dus dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen werken en dat vrouwen ook bijna overal werken. de kans dat je geen vrouwelijke collegas hebt is erg klein; in zo gevallen mag je natuurlijk tegen hen spreken. maar niet te familair met vrouwen omgaan of onnodige dingen bespreken of een kus opde wang geven ofzo...

Terug
Naar boven