XXL Nutrition

Politie moet meer boetes uitschrijven

• Topic Starter Topic Starter
/offtopic:

Mijn posts zijn niet aanvallend bedoeld op users hoor. Alleen op onze overheid die dualistisch optreedt tegen haar burgers alszijnde beschermer en 'dief'. :)

De sukkels, de politie is gewoon een commerciele instelling geworden die gewoon winst moeten maken.

Bij mij op de wallen stikt het van de junkies/dealers. Ze praten allemaal geen woord Nederlands en lopen de hele dag te schooien en mijn uitzicht te verpauperen. Kom ik daar met mn fiets aan zonder licht, hoppa bekeuring. Terwijl langs me het grootste tuig gewoon hun gang kan gaan!

Het ergste is nog hoe die titel er staat op Fok! (http://nieuws.fok.nl/nieuws/41017): Veel meer verkeersboetes op komst.

Dat betekent dus dat ze op VOORBAAT al meer boetes gaan uitschrijven, ipv eerst te kijken of de overtreden echt wel zo erg is. Ik vind dat echt zo zwak.
Laat ze maar eens iets aan die buitenlanders doen. Die inmiddels allemaal bezig zijn kleine gangstergroepen op te richten.

[Link niet meer beschikbaar]

Helaas is schooien, verpauperen en niet Nederlands praten geen overtreding en fietsen zonder licht wel.

wazzup zei:
Helaas is schooien, verpauperen en niet Nederlands praten geen overtreding en fietsen zonder licht wel.
Idd wees blij dat we in een staat van orde en regels leven moet je anders eens in zuid-amerika kijken dan weet je hoe het is om in een "politie staat te leven" die zuigen je nog meer uit....

Het aantal verkeersslachtoffers en doden stijgt weer dus in dat opzicht is het helemaal niet gek dat ze meer boetes gaan uitdelen.

En inderdaad, de politie doet het altijd fout. Als ze niks doen is het fout en als ze dan eens iemand neerschieten, die nog een mes vast had ook, worden er weer massaal stille tochten gehouden.

Ik weet wat je bedoelt Brutez, Politiemensen zijn altijd fout volgens het volk als ze iemand neerschieten maar als er politiemensen gemolestreerd worden is er niks aan de hand!

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Het aantal verkeersslachtoffers en doden stijgt weer dus in dat opzicht is het helemaal niet gek dat ze meer boetes gaan uitdelen.

En die extra doden kwamen door bijv. te hoge snelheden? Geloof niet alles wat het OM en 3VO je voorkauwd.

http://www.flitsservice.nl/algemeen...e.com/cm_php/nieuws/nieuwsbericht.php?id=1437

En inderdaad, de politie doet het altijd fout. Als ze niks doen is het fout en als ze dan eens iemand neerschieten, die nog een mes vast had ook, worden er weer massaal stille tochten gehouden.

Die massale stille toch werd gehouden door onze allochtone medemens die het weer eens discriminatie vond. Ik (en velen met mij hier) vonden het schieten meer dan terecht en tevens is het belachelijk dat er weer op een typische NL manier een onderzoek aan vast wordt geregen.

@ Brutez:hahahaha, ja dat was een goede stunt ja. een kerel met een mes komt op een wout afgerend. die wout trekt z'n pistool en schiet 'm neer uit lijfsbehoud. Vervolgens iedereen in rep en roer. Doe toch effe normaal! wat had die wout moeten doen? Het mes uit z'n handen praten?

Het probleem met die verkeersboete's is dat ik denk dat ze eigenlijk helemaal niet bijdragen aan de verkeersveiligheid.

Brutez zei:

Je spreekt jezelf tegen.
Vroeger hadden ze nog geen/niet zoveel flitspalen. Toch waren er toen minder ongelukken. Dergelijke controles betekent niet dat de verkeersveiligheid afneemt. De drukte op de wegen beïnvloedt veel.

Juist, vroeger was er minder verkeer, dus ook minder ongelukken.

@ Benchmark

Aan flitspalen kapot knallen heb je zo i zo niks. Is het je nog niet opgevallen dat ze deze toch weer vervangen, van ons belastingsgeld.

Ik denk dat het verwijderen van die Sloggie reclame borden naast de weg ook al veel ongelukken zal besparen ;)

benchMarc zei:
Je spreekt jezelf tegen.
Vroeger hadden ze nog geen/niet zoveel flitspalen. Toch waren er toen minder ongelukken. Dergelijke controles betekent niet dat de verkeersveiligheid afneemt. De drukte op de wegen beïnvloedt veel.

Ja maar daarom is het dus des te belangrijker dat de politie strenger controleert om het verkeer veiliger te maken ? Het is nu eenmaal een feit dat veel ongelukken gebeuren door te snel rijden, met een borrel op, en zonder gordel (althans, het ongeluk is dan erger) en zonder controle (en dus boetes) denken de mensen dat het toegestaan is (althans zo gedraagt men zich).

Brutez zei:
@ Benchmark

Aan flitspalen kapot knallen heb je zo i zo niks. Is het je nog niet opgevallen dat ze deze toch weer vervangen, van ons belastingsgeld.

is mij nooit opgevallen nee. in ieder geval niet op de ZH en Zeeuwse eilanden, daar staan flitspalen die echt al jaaaren kapot zijn.

ja hoor dan word ik NOG vaker aangehouden op de brommer. heb die staatskas al een keer gespekt met € 170,- :(

benchMarc zei:
****ers. Ik neem denk ik permanent een shotgun mee om die flitspalen overhoop te knallen. En agenten die aan de kant van de weg hun flitsgerei hebben opgesteld.

Het is zo dat flitspalen uiteindelijk worden betaald met gemeenschapsgeld. Het molesteren heeft niet veel zin omdat we uit eigen zak weer een nieuwe flitspaal moeten neerzetten. Die dingen zijn trouwens niet echt goedkoop.

Het schrijven van meer boetes heb ik niet heel veel problemen zolang het maar geen mierenneukerij wordt. Als het puur gaat om kleine overtredingen dan vind ik het zwaar irritant.

shit.. Brutez bro.. je was me al voor :)

Hmm het valt wel op ja.. normaal zie je hier amper politie auto's rijden en gister zag ik er 4 binnen 3 minuten :D

Ik vind dit typerend voor de samenleving. Men overtreedt de wet en wil daar niet de verantwoordelijkheid voor dragen. We willen allemaal een betere samenleving, maar slechts weinigen zijn bereid om daar aan mee te werken, immers wat die ander doet is veel erger. Er zijn nu eenmaal verkeersregels en het overtreden van die regels kost jaarlijks vele mensen het leven. Dat de overheid dit nu aangrijpt om de kas te spekken vind ik totaal irrelevant.

Terug
Naar boven