Fitness Seller

Politie moet meer boetes uitschrijven

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Ik vind dit typerend voor de samenleving. Men overtreedt de wet en wil daar niet de verantwoordelijkheid voor dragen. We willen allemaal een betere samenleving, maar slechts weinigen zijn bereid om daar aan mee te werken, immers wat die ander doet is veel erger. Er zijn nu eenmaal verkeersregels en het overtreden van die regels kost jaarlijks vele mensen het leven. Dat de overheid dit nu aangrijpt om de kas te spekken vind ik totaal irrelevant.

En welke regels zijn dat? In tegenstelling tot wat het OM en 3VO ons wil laten geloven zijn dat niet de snelheidsregels maar de voorrangsregels.

Dus waarom is 85% van de verkeerscontroles gericht op snelheid terwijl deze maar een fractie van het aantal mensenlevens kost? Precies, de staatskas spekken. En dat is wel relevant aangezien een uitvoerende instantie niet als kerntaak het genereren van omzet dient te hebben.

Dan kan je wel aankomen met 'typerend voor de samenleving' maar als jij het verschil niet kan zien tussen 10km/h te hard rijden op een lege snelweg en een gewapende overval plegen vind ik dat erg sneu.

Als er net zo'n heksenjacht op het 'echte tuig' wordt gestart als degene die nu aan de gang is met als doel de burger uit de auto te krijgen en de staatskas te spekken zal ik er minder moeite mee hebben die extra 'wegenbelasting' te betalen voor een paar km/h te hard. Maar op dit moment vind ik dat de prioriteiten echt bruut verkeerd liggen, en dat kost ze alleen maar respect van de burger.

Kijk anders eens op http://www.flitsservice.nl . Deze site is in tegenstelling tot biojv. de TufTufClub niet opruiend bezig, maar probeerd alleen de feiten te leveren die eerder genoemde instanties (OM, 3VO, etc) proberen te verbergen voor de burger.

Je hebt je te houden aan de regels, punt uit.

• Topic Starter Topic Starter
:yawn:

Rob G zei:
Hey axe, wist jij dat het gebruik van winny verboden is...

:p

Daarom zou ik ook niet moeilijk doen als ik daardoor in de problemen zou zijn gekomen. Ik weet wat ik doe en als ik gepakt wordt aanvaard ik de consequenties. :p

wazzup zei:
Daar kun je een boete voor krijgen hoor bench :)

* wazzup is er voor dat de politie dan terug gaat schieten, en een afweergeschut in een flitspaal lijkt me ook wel wat.

Krijg je een Patriotpaal :D

maar ik vindt het verder ook belachelijk...t is gewoon een melkkoe van de overheid geworden :mad:

Terug
Naar boven