AndroidHealthClinic

Politie pakt patsers aan

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
zijn helemaal geen dikke auto's :roflol: nep hosselaars.

leuke politie-agente :)

ot: mooi werk. al die wannabees met hun rapper *kuch* imago.
megadure wagens zijn het niet, maar duidelijk niet betaalbaar voor die losers.

Aan de ene kant zeker goed, want je raakt ze op een gevoelige plek. Die auto's zijn immers toch een stukje status.
Ik vraag me alleen af of de politie niet beter de misdaden kan gaan bestrijden waarmee die gasten het geld voor de auto's verdienen.

Aan de ene kant zeker goed, want je raakt ze op een gevoelige plek. Die auto's zijn immers toch een stukje status.
Ik vraag me alleen af of de politie niet beter de misdaden kan gaan bestrijden waarmee die gasten het geld voor de auto's verdienen.

word.

nu moeten ze nog harder gaan hosselen voor een nieuwe waggie jwz.

moet niet gekker worden.

leuk hoor weer zo een oppervlakkige aanpak. de regering leert het ook nooit hé. trouwens, volgens mij dwingt dit de jongeren gewoon om meer georganiseerd te gaan werken. en dan zitten we pas met problemen.

trouwens dit doet me denken aan een ''actie'' die ze hadden gehouden in A'dam.
Te grappig een dikke ML500 met veeeeel te grote velgen, die gast ''ja van me moeder, die heeft een uitkering.'' :roflol:

Ook een gast van een Witte Range Rover Sport, die wilde helemaal niets kwijt omdat hij het belachelijk vond, zei die opeens ''ja ik heb een kledingzaak'' dit en nog een paar gekke dingen, was het nog waar ook, de cops '':o'' ****. helemaal onderzoeken :roflol:

mijn auto:eek:

te belachelijk voor woorden deze actie...

geweldig hoor, nu pakken ze misschien de debielen wel, maar degenen met een IQ hoger dan 80 gaan wel doorkrijgen dat ze sneakier te werk moeten gaan met hun geld. is het trouwens zo ****ing geweldig dat ze 7 midrange patserbakken in beslag hebben genomen?

Patsers! De bananenplukker zullen ze bedoelen!

je beledigt bananenplukkers:D

Nice, ik moet dus ook maar wat gaan oppassen jwt

Terug
Naar boven