MuscleMeat

Politie pakt patsers aan

dacht dat het over krachtpatsers ging :sad:

rara wat zou de afkomst van de criminelen zijn..

origineel zijn ze in ieder geval niet.

word.

nu moeten ze nog harder gaan hosselen voor een nieuwe waggie jwz.

zker mee eens.

vind alleen de manier waarop ze het verwoorden een beetje slecht. "de politie heeft nog 25 jongeren die in eens té dure auto rijden in het vizier" klinkt toch een beetje dom imo...

rara wat zou de afkomst van de criminelen zijn..

Oost-Europeanen.

Gisteren nog zag ik twee Polen met zo'n vunzige rotkop een sigaret roken in een dikke Mercedes met raam open en kijkend naar buiten, rond het avonduur bij een trein station. Dikke lul dat die appelpellers een auto van de zaak hebben.

En we tolereren het allemaal klaarblijkelijk. Trust me, dit beeld ga je vaker zien het komende deccenia.

Aanpakken die gasten, ik heb hier ook van die gasten in de straat en word helemaal ziek van dat apen gedoe van ze.

Het mag misschien niet de beste aanpak zijn, maar het is iig een aanpak. Als ze iig maar iets doen en wat terugpakken van de centen, die die gasten op illegale wijze verkrijgen.
En des te meer druk die gasten voelen, des te eerder ze fouten gaan maken.;)

Dit zijn gewoon de domme jongens van het circuit. Net goed moeten ze maar beter nadenken.

Door die politie agente wil ik wel tussen de benen gefouilleerd worden!

Was dit niet een idee van Pim Fortuyn?

dat jullie niet opvalt dat het allemaal n**gers zijn.
de politie willen het slechte voorbeeld voor andere jongeren weghalen?
dan moet je niet bij de auto's zijn...

Lol blijken ze allemaal gewoon een erfenis te hebben gekregen.

tjaaa.... weet niet wat ik er van moet denken.. Het is enorm oppervlakkig en je pakt de misdaad er niet mee aan. De gasten worden gewoon slimmer, rijden straks gewoon weer rond maar dan is het wel netjes geregeld.

Korte termijn aanpak, wel leuk mss net voor de verkiezingen ;)

Oost-Europeanen.

Gisteren nog zag ik twee Polen met zo'n vunzige rotkop een sigaret roken in een dikke Mercedes met raam open en kijkend naar buiten, rond het avonduur bij een trein station. Dikke lul dat die appelpellers een auto van de zaak hebben.

En we tolereren het allemaal klaarblijkelijk. Trust me, dit beeld ga je vaker zien het komende deccenia.
de nieuwe mocro's:D

anders neem je Marky even serieus :roflol:

Hahahaha mij hebbe ze nog niet opgepakt :D

hebben ze wel aanwijzingen dan dat die auto's met crimineel geld gekocht zijn? zie niks in dat nieuwsbereicht op die 3 regels na, welke lekkere agente?

Terug
Naar boven