XXL Nutrition

Politie pakt patsers aan

Oost-Europeanen.

Gisteren nog zag ik twee Polen met zo'n vunzige rotkop een sigaret roken in een dikke Mercedes met raam open en kijkend naar buiten, rond het avonduur bij een trein station. Dikke lul dat die appelpellers een auto van de zaak hebben.

En we tolereren het allemaal klaarblijkelijk. Trust me, dit beeld ga je vaker zien het komende deccenia.

idd triest is dat, aanpakken dat tuig. het zijn inderdaad vaak oost europeanen en marokkanen en antilianen. als je dat volk in een dikke auto ziet weet je genoeg.

Aan de ene kant zeker goed, want je raakt ze op een gevoelige plek. Die auto's zijn immers toch een stukje status.
Ik vraag me alleen af of de politie niet beter de misdaden kan gaan bestrijden waarmee die gasten het geld voor de auto's verdienen.

Waar denk je dat ze mee bezig zijn?

leuk hoor weer zo een oppervlakkige aanpak. de regering leert het ook nooit hé. trouwens, volgens mij dwingt dit de jongeren gewoon om meer georganiseerd te gaan werken. en dan zitten we pas met problemen.

Oppervlakkig? Die gasten wordt nu duidelijk gemaakt, na jarenlang van lijdzaam toezien, dat ze niet te populair hoeven te doen met een auto. Wat denk je wat het voor effect heeft als een van die jongens een dure auto heeft? De volgende wilt er ook een en het liefst nog iets duurder. Doordat ze zo opzichtig met geld smijten is het betrekkelijk eenvoudig om ze op deze manier te pakken. Het handelen zelf( of hoe ze ook aan hun geld komen) is al een stuk moeilijker te bewijzen.

te belachelijk voor woorden deze actie...

bizarre reactie... Zie jij die jongens als een voorbeeld ofzo?

Laatst bewerkt door een moderator:

Oppervlakkig? Die gasten wordt nu duidelijk gemaakt, na jarenlang van lijdzaam toezien, dat ze niet te populair hoeven te doen met een auto. Wat denk je wat het voor effect heeft als een van die jongens een dure auto heeft? De volgende wilt er ook een en het liefst nog iets duurder. Doordat ze zo opzichtig met geld smijten is het betrekkelijk eenvoudig om ze op deze manier te pakken. Het handelen zelf( of hoe ze ook aan hun geld komen) is al een stuk moeilijker te bewijzen.

bizarre reactie... Zie jij die jongens als een voorbeeld ofzo?

Tja ik vind ze best stoer... HEt is niet correct maar er moeten nu eenmaal criminalis zijn! Beter pakken ze de misdaden aan dna hun staatskas weer te vullen!

Er zou toch een wet komen dat als mensen niet direct kunnen aantonen hoe ze hun aankopen financiëren, ze gelijk voor de rechter gesleept worden?

Dus als er 2 ali B mocro's in een BMW M5 rond rijden, dat ze moeten aantonen hoe ze er aan komen...

Er zou toch een wet komen dat als mensen niet direct kunnen aantonen hoe ze hun aankopen financiëren, ze gelijk voor de rechter gesleept worden?

Dus als er 2 ali B mocro's in een BMW M5 rond rijden, dat ze moeten aantonen hoe ze er aan komen...

zo werkt dat hier:

rechter: verdachte adil, hoe kom je aan al die auto's
ik: krantewijk
rechter: oke, volgende verdachte....
:D

tjop tjop, op de gazelle's met die pappies

Imo dus niet, of niet genoeg, met het oplossen van de misdaden.
Ze kunnen wel een paar auto's gaan afpakken, maar die gasten blijven in de meeste gevallen vrij rondlopen.

Stel je dealt in coke. Je rijdt in je dikke Benz en de politie houdt je aan.
Of je even kan aantonen hoe je aan het geld bent gekomen waarmee die auto betaald is?
Dat kan je niet, dus nemen ze hem in beslag. Prima. Dit is makkelijk voor de politie, want ze leggen de bewijslast bij jou neer.
Jou veroordelen voor het dealen in coke wordt al een heel stuk moeilijker. Ze moeten het immers toch bewijzen.
Gevolg is dat je op vrije voeten blijft en rustig doorgaat met je handeltje.

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar zo komt het op mij over.

Ze kunnen wel een paar auto's gaan afpakken, maar die gasten blijven in de meeste gevallen vrij rondlopen.

Of je even kan aantonen hoe je aan het geld bent gekomen waarmee die auto betaald is?
Dat kan je niet, dus nemen ze hem in beslag. Prima. Dit is makkelijk voor de politie, want ze leggen de bewijslast bij jou neer.
Jou veroordelen voor het dealen in coke wordt al een heel stuk moeilijker. Ze moeten het immers toch bewijzen.

daar komt het idd op neer:D

het is ook gewoon een schijnoplossing om het domme volk weer ff zoet te houden. niemand die hier iets mee opschiet.

je neemt wel een voorbeeld pannekoek weg voor de kleine rakkertjes. zo van na al dat harde coke gewerk wordt je autotje gewoon afgepakt

je neemt wel een voorbeeld pannekoek weg voor de kleine rakkertjes. zo van na al dat harde coke gewerk wordt je autotje gewoon afgepakt

als het geen auto is doen ze er wel wat anders mee. denk je nou echt dat al die dealers ineens van de straat gaan omdat ze 7 auto's in beslag hebben genomen (voor hetzelfde geld kopen die gasten ze gewoon goedkoop terug :roflol:)

Het pakt misschien de criminaliteit niet aan, die ze bedrijven om die auto's te kopen, maar ze staan wel voor lul en worden toch geraakt in hun portemonnaie, ook al verdient een drugsdealer natuurlijk bakken met geld en kan hij zo weer een auto terug kopen.;)
Ik hoop echter, dat de belastingdienst en sociale dienst direct fikse boetes opleggen en uitkeringen stopzetten, mochten deze lui een uitkering genieten.

Daarnaast is het heel mooi, dat er zo weer wat geld terug komt naar de maatschappij (staatskas dus). ik heb 100 keer liever, dat ze de kas spekken door zielige drugsdealertjes aan te pakken dan Jan Modaal.

die auto's krijgen ze toch wel terug.. Politie moet zelf ook maar aantonen dat die jongens het via crimineel gedrag gekregen hebben. Je kunt toch niet zomaar iemands auto afpakken alleen omdat je hem verdenkt van een strafbaar feit? En ik begrijp die domme criminelen ook niet, zo'n dure auto zet je toch ook niet op je naam als je geen baan hebt

die auto's krijgen ze toch wel terug.. Politie moet zelf ook maar aantonen dat die jongens het via crimineel gedrag gekregen hebben. Je kunt toch niet zomaar iemands auto afpakken alleen omdat je hem verdenkt van een strafbaar feit? En ik begrijp die domme criminelen ook niet, zo'n dure auto zet je toch ook niet op je naam als je geen baan hebt

Auto's krijgen ze niet terug, als ze niet kunnen aantonen, hoe die betaald is en de rechter dit bekrachtigt, middels een ontnemingsmaatregel.
En als hij op iemand anders' naam staat (wat meestal wel zo zal zijn), zal de "eigenaar" alsnog moeten aantonen hoe hij/zij hem betaald heeft.

zo he , wat een dikke auto's, bruut man

NOT

langleve de huur auto

Tja ik vind ze best stoer... HEt is niet correct maar er moeten nu eenmaal criminalis zijn! Beter pakken ze de misdaden aan dna hun staatskas weer te vullen!

Je vindt ze best stoer? :rolleyes: ik zie het al, je bent nog maar 17... Niet te geloven dat je dit gewoon post... Ik hoop dat ze je dan een keertje te pakken nemen om je mobieltje te stelen, of je moeder als ze net staat te pinnen, of misschien wel je oma met een babbeltruc. Kijken of je ze dan nog zo stoer vindt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven