Fitness Seller

Politie recruteert homo's

• Topic Starter Topic Starter
Homo's overleven het echt niet binnen het korps. De politie is zo'n klein, bekrompen wereldje, allochtonen/vrouwen/homo's/gehandicapten, weet ik veel wat voor minderheden we nog meer hebben, worden gewoon weggepest. Continu die grapjes als er weer en Turk is opgepakt: "Oh, dat was je neefje zeker?" Of als er een vrouw is opgepakt: "Ze kunnen ook niks, he."

Dat is het eerste jaar nog grappig, maar het stopt niet.

Idd knap lullig al kan ik me bijna niet voorstellen dat dit zo gebeurd, ik bedoel zijn dat nou volwassen mensen. :rolleyes:

Maarja homo's bij de politie.. kom op man.. gaat nooit werken zoiets die hebben een veelste softe uitstraling

Homo's overleven het echt niet binnen het korps. De politie is zo'n klein, bekrompen wereldje, allochtonen/vrouwen/homo's/gehandicapten, weet ik veel wat voor minderheden we nog meer hebben, worden gewoon weggepest. Continu die grapjes als er weer en Turk is opgepakt: "Oh, dat was je neefje zeker?" Of als er een vrouw is opgepakt: "Ze kunnen ook niks, he."

Dat is het eerste jaar nog grappig, maar het stopt niet.

Onzin !
Er zijn meer agenten bi en gay als je denkt.

Zie het al voor me dat zo'n roze uber-f**got typje je met z'n verwijfde stemmetje je aanspreekt na het stappen lol.

Lijkt me soms wel lastig om dan serieus te blijven als je het hebt over het verwijfdere soort.:o

Onzin !
Er zijn meer agenten bi en gay als je denkt.

:rolleyes: Zeg ik ergens in mijn post van niet dan? Er zijn zat 'minderheden' die in het korps prima functioneren, maar ze worden altijd vanaf het begin uitgetest hoeveel ze kunnen hebben en hoe ze ermee omgaan.

Het is gewoon triest om te zien hoeveel allochtonen bij de politie vertrekken, omdat ze gewoon niet 'in het team passen'.

Ik vind elke vorm van "positieve" discriminatie belachelijk, dus dit ook.

waarom zoeken ze homo's? en nog erger,, waarom gaan ze specefiek dáár naar op zoek?! ze zouden moeten zoeken naar beesten! dan zouden de meningen over de politie snel veranderen....

Alsof alle homo's verwijfd en 'soft' zijn...

Het zoeken naar specifiek homo's laat al zien dat het nog steeds niet geaccepteerd is op de manier waarop homocoïtusuelen dat willen.

Echt triest.

Zie het al voor me dat zo'n roze uber-f**got typje je met z'n verwijfde stemmetje je aanspreekt na het stappen lol.

Lijkt me soms wel lastig om dan serieus te blijven als je het hebt over het verwijfdere soort.:o

Weer die stereo type beeld van een homo!
Jij beschrijft halve travestieten, kan je jezelf geen bouwvakker voorstellen?
Nichterige types zijn er maar een klein percentage vergeleken met alle andere (getrouwde) bicoïtusuelen en homo's.lol.
En dan heb je nog niet sommige heteros gezien en horen praten,.. waarvan je zweert dat ze fagot zijn maar het tegendeel van waar is.

Het lachen vergaat je wel als je wordt opgepakt door een verwijfde agent.
Mag je fijn in de handboeien mee... :D

Ja idd ben het eens met MuscleBear. Je kunt echt niet aan iemand zien/horen of het een fagot is. Zag een tijdje geleden (vorig seizoen) op MTV bij de real world gewoon een chille gast, die je gewoon als maat zou kunnen hebben, maar die gast bleekt later dus gay te zijn. En gister zag ik nog bij MTV Made, een gast die modeontwerper wou worden en er echt super gay uitzag met echt zo'n gay stemmetje, maar bleek dus smoorverliefd op een meisje te zijn.

Laatst bewerkt:
Nichterige types zijn er maar een klein percentage vergeleken met alle andere (getrouwde) bicoïtusuelen en homo's.lol.
En dan heb je nog niet sommige heteros gezien en horen praten,.. waarvan je zweert dat ze fagot zijn maar het tegendeel van waar is.

Het lachen vergaat je wel als je wordt opgepakt door een verwijfde agent.
Mag je fijn in de handboeien mee... :D

en die je dan nog eens gaat foullieren terwijl ie een pot vaseline naast zich heeft staan.......

Zou eigenlijk niet mogen vind ik.. hetro mannen mogen ook geen vrouwen fouilleren. Snap eigenlijk ook het nut van gescheiden toiletten niet, ik bedoel, die fagots's mogen toch naar ons kijken, mogen wij toch ook wel kijken naar wat ons aantrekt? Doe ook gelijk maar gemengde douches bij sport verenigingen :)

Hahahahha! ja, of zo een Marc-Marie Huijbregts type die dan tegen je zegt: "En nu is het afgelopen! Ik ga je bekeuren! Echt waar hoor! Ga je bekeuren!"
:D:D:D

Ik raad je aan de 2e regel van mijn post nog eens te lezen en je eigen conclusies te trekken;)
En meterocoïtusuelen bedoel je.

Jou beeld van mijn beeld van homo's klopt niet, maar daar ging mijn reactie ook niet over. Dit topic ging trouwens ook niet over bicoïtusuelen. Geen idee waar je die vandaan tovert.

Het lijkt alsof je je een beetje aangesproken voelt. :p

de gay-patrol :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

knijp jullie holletjes maar dicht :D

en die je dan nog eens gaat foullieren terwijl ie een pot vaseline naast zich heeft staan.......

Sorry, maar die fantasy zit alleen in jouw bolletje... :rolleyes:

Zou eigenlijk niet mogen vind ik.. hetro mannen mogen ook geen vrouwen fouilleren. Snap eigenlijk ook het nut van gescheiden toiletten niet, ik bedoel, die fagots's mogen toch naar ons kijken, mogen wij toch ook wel kijken naar wat ons aantrekt? Doe ook gelijk maar gemengde douches bij sport verenigingen :)

Alsof elke FAGOT naar jouw kijkt.
Je kan normale homos niet vergelijken met overcoïtuste heteros... ! :D

Ik raad je aan de 2e regel van mijn post nog eens te lezen en je eigen conclusies te trekken;)
En meterocoïtusuelen bedoel je.

Jou beeld van mijn beeld van homo's klopt niet, maar daar ging mijn reactie ook niet over. Dit topic ging trouwens ook niet over bicoïtusuelen. Geen idee waar je die vandaan tovert.

Het lijkt alsof je je een beetje aangesproken voelt. :p

Het maakt niet uit hoe ik het bedoel, als ik maar duidelijk ben.
En ik voel mij net zo veel aangesproken als ieder ander, niks persoonlijks dus.
Nog niet...

Terug
Naar boven