XXL Nutrition

Politie recruteert homo's

Het maakt niet uit hoe ik het bedoel, als ik maar duidelijk ben.
En ik voel mij net zo veel aangesproken als ieder ander, niks persoonlijks dus.
Nog niet...

Als je goed had gelezen was je post niet nodig geweest.
Anders had je op zn minst een vraag kunnen stellen.
Jij trekt duidelijk een conclusie op basis van niks.
Daar ging het mij om.

Ik ben het overigens zelfs met je mening eens:cool:
zijn we nu weer vriendjes? :p

MuscleBear heeft onlangs een sollicitatie gehad bij de politie didn't u know?
En iedere keer als hij zo in de verdediging gaat valt het wel heel erg op even een resumè.

MuscleBear danst met homo's
Hij gelooft in het para(ab)normale
Praat je laagdunkend over homo's dat springt Pa pau.. Muclebear in de bres
En gezien zijn praat over "vrienden" kan ik alleen maar concluderen dat hij zelf op zijn minst Bi is.
Zeg nou zelf iemand die zichzelf een BB'er vindt danst toch niet, tenzij je Markus Rühl heet :D

Als je goed had gelezen was je post niet nodig geweest.
Anders had je op zn minst een vraag kunnen stellen.
Jij trekt duidelijk een conclusie op basis van niks.
Daar ging het mij om.

Ik ben het overigens zelfs met je mening eens:cool:
zijn we nu weer vriendjes? :p

Mijn posts zijn heel erg nodig, helaas.
En vragen of antwoorden is aan de persoon zelf.
De basis is deze topic en daar past mijn antwoord heel goed in.
En zo moet je het ook maar zien..

Waren wij vijanden dan? :D

MuscleBear heeft onlangs een sollicitatie gehad bij de politie didn't u know?
En iedere keer als hij zo in de verdediging gaat valt het wel heel erg op even een resumè.

MuscleBear danst met homo's
Hij gelooft in het para(ab)normale
Praat je laagdunkend over homo's dat springt Pa pau.. Muclebear in de bres
En gezien zijn praat over "vrienden" kan ik alleen maar concluderen dat hij zelf op zijn minst Bi is.
Zeg nou zelf iemand die zichzelf een BB'er vindt danst toch niet, tenzij je Markus Rühl heet :D
???
En het probleem is?

Kan iemand me uitleggen wat het boeit dat iemand homo is of dat de politie actief homo's werft? Ik volg het effe totaal niet.

???
En het probleem is?

Kan iemand me uitleggen wat het boeit dat iemand homo is of dat de politie actief homo's werft? Ik volg het effe totaal niet.

Spierboer moet gewoon eens ophouden om elk topic om te zetten naar zijn hand.
Het lijkt wel of MB constant moet overheersen en gelijk moet krijgen het begint zowat dwangmatig te worden.
De vele topics die hij al opende met zn ufo/orb/graancirkel/spoken en weet ik veel wat voor shit halen het niveau van DBB dusdanig naar beneden dat het hier soms net lijkt alsof we op het www.ikhebeensteekjelosinmijnglazenbol.com forum zitten.
Volgens MB zijn gedachten is het my way or the highway en als hij zijn gelijk niet kan krijgen dan ctrl+C+ctrl+V'd hier er lustig op los.

dude... rielèèèks....

het is het internet maar.

Hoewel ik een ouderwetsche DBB ruzie wel weer zie zitten. Het is te lang geleden dat hier flink met modder werd gegooid (thanx EricR met je jeukende vinger op de ban-knop :( ).

edit: Ik vond Mars irritant. Dus probeerde ik hem terug te irriteren (met matig succes), dat lucht ook op. :)
Weet iemand waar Mars gebleven is? Stiekem mis ik zijn debiele replies best wel. :(

oh brother. "Lauw" wat een naam ook, ha ha

Zoiets? :P Maar je hebt gelijk, de dagen dat huckfinn er ook nog was. Het was allemaal net even wat ongenuanceerder. Geouwehoer van de bovenste plank!

Nuance's zijn voor homo's!

Terug
Naar boven