- Waardering
- 279
Hahahahha! ja, of zo een Marc-Marie Huijbregts type die dan tegen je zegt: "En nu is het afgelopen! Ik ga je bekeuren! Echt waar hoor! Ga je bekeuren!"
![]()
daar noem je iemand zeg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahahha! ja, of zo een Marc-Marie Huijbregts type die dan tegen je zegt: "En nu is het afgelopen! Ik ga je bekeuren! Echt waar hoor! Ga je bekeuren!"
![]()

Het maakt niet uit hoe ik het bedoel, als ik maar duidelijk ben.
En ik voel mij net zo veel aangesproken als ieder ander, niks persoonlijks dus.
Nog niet...

Zeg nou zelf iemand die zichzelf een BB'er vindt danst toch niet, tenzij je Markus Rühl heet![]()

Als je goed had gelezen was je post niet nodig geweest.
Anders had je op zn minst een vraag kunnen stellen.
Jij trekt duidelijk een conclusie op basis van niks.
Daar ging het mij om.
Ik ben het overigens zelfs met je mening eens
zijn we nu weer vriendjes?![]()

MuscleBear heeft onlangs een blablabla en blablabla en blablabla, tenzij je Markus Rühl heet![]()

MuscleBear heeft onlangs een sollicitatie gehad bij de politie didn't u know?
En iedere keer als hij zo in de verdediging gaat valt het wel heel erg op even een resumè.
MuscleBear danst met homo's
Hij gelooft in het para(ab)normale
Praat je laagdunkend over homo's dat springt Pa pau.. Muclebear in de bres
En gezien zijn praat over "vrienden" kan ik alleen maar concluderen dat hij zelf op zijn minst Bi is.
Zeg nou zelf iemand die zichzelf een BB'er vindt danst toch niet, tenzij je Markus Rühl heet![]()

En het probleem is?
Kan iemand me uitleggen wat het boeit dat iemand homo is of dat de politie actief homo's werft? Ik volg het effe totaal niet.
).