MuscleMeat

'Politie zet verhoormethode op voor Marokkanen'

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
AMSTERDAM - Het politiekorps Gelderland-Zuid experimenteert met een alternatieve aanpak voor het ondervragen van Marokkanen. De nieuwe methode zorgt ervoor dat verdachten sneller bekennen, schrijft het AD woensdag.

Bij het experiment wordt een verdachte uit zijn cel gehaald door iemand in vrijetijdskleding. Die brengt hem voor ondervraging naar een rechercheur in maatpak. De rechercheur hoeft zijn koffie niet zelf te halen, die wordt namelijk gebracht.
Door dit soort kleine foefjes zou de rechercheur meer autoriteit uitstralen, waardoor de Marokkaan sneller bekent.

De Rijksuniversiteit Groningen concludeerde volgens de krant eerder al dat Marokkanen moeilijk te ondervragen zijn. Ook zouden ze vaker ontkennen.

(Bron:nu.nl)

Ja dit zal zeker gaan werken :rolleyes:
Laat wel weer zien dat het een speciaal ras is.

Moeten ze ook in het nieuws zetten, dit soort dingen:thumbup:

ik weet een betere verhoor methode van marrokanen :

zeggen " als je niet horen wilt, dan ga je maar naar huis !"

moet je eens kijken hoe snel ze horen

Wat een onzin zeg:roflol:

En zo wordt de Marokkaan bestudeerd in zijn natuurlijke habitat. De leefgewoonten zijn moeilijk te doorgronden. Wie zijn ze, wat doen ze, en vooral, wat zal hen sneller doen bekennen?

Special ras, speciale aanpak.
Een telefoonboek helpt meestal ook bij een verhoring, als je begrijpt wat ik bedoel;)

AMSTERDAM - Het politiekorps Gelderland-Zuid experimenteert met een alternatieve aanpak voor het ondervragen van Marokkanen. De nieuwe methode zorgt ervoor dat verdachten sneller bekennen, schrijft het AD woensdag.

Bij het experiment wordt een verdachte uit zijn cel gehaald door iemand in vrijetijdskleding. Die brengt hem voor ondervraging naar een rechercheur in maatpak. De rechercheur hoeft zijn koffie niet zelf te halen, die wordt namelijk gebracht.
Door dit soort kleine foefjes zou de rechercheur meer autoriteit uitstralen, waardoor de Marokkaan sneller bekent.

De Rijksuniversiteit Groningen concludeerde volgens de krant eerder al dat Marokkanen moeilijk te ondervragen zijn. Ook zouden ze vaker ontkennen.

(Bron:nu.nl)

Ja dit zal zeker gaan werken :rolleyes:
Laat wel weer zien dat het een speciaal ras is.

:roflol:

Ook grappig, een "normale" rechercheur straalt dus geen autoriteit uit, dus moet er eerst een kale gabber op nikes en een aussie aan vooraf gaan zodat de rechercheur er beter uitkomt... lol! WATERBOARDEN DIE HANDEL!

de methode:

'als je niet bekend moet je verplicht een jaar werken!'

werkt volgens mij nog altijd het beste.

Briljant. Inhaken op de specifieke psyche van een verdachte: mijn zegen hebben ze. En als er op deze manier meer mensen bekennen voor daden die ze hebben begaan zie ik niet in waarom men hier op DBB iets tegen deze methode zou hebben... Ontkennen dat (een schijn van) autoriteit invloed heeft op mensen (wat door vele posters in dit topic hier impliciet gebeurt) is nogal pre-1970.
Ach ja. Het indalen der wetenschap is iets dat al sinds mensenheugenis veel tijd heeft gekost. Zo'n universum waarin de denker het middelpunt is, blijft aantrekkelijk.

Voor mij mogen ze gerust wat geweld gebruiken bij marrokanen. Geestelijk geweld dan.

Laatst bewerkt:
Goed om je tactiek openbaar te maken.

Yes, we hebben ze eindelijk doorgrond en weten wat hun geheim is
' De rechercheur hoeft zijn koffie niet zelf te halen, die wordt namelijk gebracht '

Terug
Naar boven