Fitness Seller

'Politie zet verhoormethode op voor Marokkanen'

Waarom het wiel opnieuw uitvinden, de mossad heeft genoeg technieken speciaal toegesneden op moslims.

electroshocks...das de shit man.

verder zou ik ambtenaren van werkloosheidsuitkeringen en dereglijke bij verhoren halen. durf wedden dat die wél de nodige autoriteit uitstralen..

Sinds wanneer bekennen die knulletjes? Die hebben toch nooit iets gedaan?

Hm de meeste draaideurtjes hebben sowieso al weinig respect voor autoriteiten. Dat hangt min of meer los van de sociaal gedefinieerde term 'ras'.
Daarnaast zal het aantrekken van een pak en het laten bezorgen van de koffie een rechercheur niet in significantere mate autoritair maken. Een natuurlijk overwicht is namelijk niet aan te meten.

Volgens mij hebben die rechercheurs de resultaten van dit onderzoek gemanipuleerd, zodat ze zelf hun koffie niet meer moeten gaan halen.

Gewoon de Zaanse verhoormethode terug. Was niks mis mee. ;)

Politie

Wat een onzin zeg!

LOL

Wanneer stopt die rotzooi nou een keer? Moet het altijd maar weer over Marokkanen gaan:yell:

Waarom zou je ze eigenlijk ondervragen? Geef ze gewoon een waarschuwing, dan doen ze het vast ook niet meer en dat bespaard ook nog is tijd voor de politie.

Gewoon dat tuig ff alle hoeken van de kamer laten zien, geeft hij nog geen informatie los, dan laat je hem nog een keer de hoeken van de kamer zien!
Mocht het zijn dat ze de hoeken niet overleven, dan zijn er nog altijd reserven.. ze zijn toch altijd in groepjes van 5 of meer.

Ik zeg doen !

Deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Plaats je met deze:
m107-usarmy-image03.jpg

Bij deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tussen de ogen.

Dat zal ongeveer onderstaand als resultaat geven:

Let op kijken op eigen risico , niet lopen janken daarna.

Wat een debielen.

Deze:

Plaats je met deze:
m107-usarmy-image03.jpg

Bij deze:

Tussen de ogen.

Dat zal ongeveer onderstaand als resultaat geven:

Let op kijken op eigen risico , niet lopen janken daarna.

Wollah, oh oops volgens mij ging er iets fout bij quoten?

ah, ze zijn wel behulpzaam. De meeste vragen altijd wat je probleem is.

Terug
Naar boven