Baas Beer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 2m07
- Massa
- 102kg
ah, ze zijn wel behulpzaam. De meeste vragen altijd wat je probleem is.
wollah was jouw probleem?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah, ze zijn wel behulpzaam. De meeste vragen altijd wat je probleem is.
Die good cop, bad cop routine gaat niet bij ons werken.
als je niet bekend bel ik je buurtvaderSpecial ras, speciale aanpak.
Een telefoonboek helpt meestal ook bij een verhoring, als je begrijpt wat ik bedoel![]()

is niet specifiek italiaans, wordt in meer culturen gedaan...
ik prefereer trouwens de knieholte, omdat je dan geen last hebt van stoppels etc.
.Die good cop, bad cop routine gaat niet bij ons werken.
Daarom prefereer ik ook de kogel , werkt altijd en geeft leuk film materiaal voor orgish.com

laten we het niet over niveau hebben daar word 'jullie' positie echt niet beter op, ga eens kijken hoe marokanen over de afdelingen zijn verdeeld op middelbare scholen, het percentage werkeloosheid en het gemiddelde opleidingsniveau, enough said.zo zie je maar wat "jullie" niveau is. En wij lachen ons alleen maar rot hierom![]()
Special ras, speciale aanpak.
Een telefoonboek helpt meestal ook bij een verhoring, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
laten we het niet over niveau hebben daar word 'jullie' positie echt niet beter op, ga eens kijken hoe marokanen over de afdelingen zijn verdeeld op middelbare scholen, het percentage werkeloosheid en het gemiddelde opleidingsniveau, enough said.
R.I.P. en veel sterkte aan de nabestaanden, je was echt een meerwaarde voor het forum.wa is da voor onzin whahahha ik lach me doodddddddd :d:d:d
Nee tuurlijk niet, zo door de wol geverfd zijn jullie wel....
En zo wordt de Marokkaan bestudeerd in zijn natuurlijke habitat. De leefgewoonten zijn moeilijk te doorgronden. Wie zijn ze, wat doen ze, en vooral, wat zal hen sneller doen bekennen?
AMSTERDAM - Het politiekorps Gelderland-Zuid experimenteert met een alternatieve aanpak voor het ondervragen van Marokkanen. De nieuwe methode zorgt ervoor dat verdachten sneller bekennen, schrijft het AD woensdag.
Bij het experiment wordt een verdachte uit zijn cel gehaald door iemand in vrijetijdskleding. Die brengt hem voor ondervraging naar een rechercheur in maatpak. De rechercheur hoeft zijn koffie niet zelf te halen, die wordt namelijk gebracht.
Door dit soort kleine foefjes zou de rechercheur meer autoriteit uitstralen, waardoor de Marokkaan sneller bekent.
De Rijksuniversiteit Groningen concludeerde volgens de krant eerder al dat Marokkanen moeilijk te ondervragen zijn. Ook zouden ze vaker ontkennen.
(Bron:nu.nl)
Ja dit zal zeker gaan werken
Laat wel weer zien dat het een speciaal ras is.