Fitness Seller

'Politie zet verhoormethode op voor Marokkanen'

WHahaha die politie heeft te veel films gezien.
Lekker autoritair lopen doen bij een ondervraging.
Was die snor nog niet autoritair genoeg?
wat een apekoppen.

Die good cop, bad cop routine gaat niet bij ons werken.

is niet specifiek italiaans, wordt in meer culturen gedaan...

ik prefereer trouwens de knieholte, omdat je dan geen last hebt van stoppels etc.

lol ja hier gaan ze respect voor hebben, in de h00d haalt men ook koffie voor de echte playboyz

wa is da voor onzin whahahha ik lach me doodddddddd :d:d:d

zo zie je maar wat "jullie" niveau is. En wij lachen ons alleen maar rot hierom :roflol:
laten we het niet over niveau hebben daar word 'jullie' positie echt niet beter op, ga eens kijken hoe marokanen over de afdelingen zijn verdeeld op middelbare scholen, het percentage werkeloosheid en het gemiddelde opleidingsniveau, enough said.

Zou het niet beter werken als ze tegen ze gaan schreeuwen ipv politie vriendje te gaan spelen.

Word meestal toch ook in die cultuur gedaan door figuren die boven hen staan(Bv ouders)?

laten we het niet over niveau hebben daar word 'jullie' positie echt niet beter op, ga eens kijken hoe marokanen over de afdelingen zijn verdeeld op middelbare scholen, het percentage werkeloosheid en het gemiddelde opleidingsniveau, enough said.

Ik heb geen idee waar jij dit vandaan heb, maar die bronnen van jouw lopen achter op schema. We zitten in 2010 trouwens, niet in 1980.

wa is da voor onzin whahahha ik lach me doodddddddd :d:d:d
R.I.P. en veel sterkte aan de nabestaanden, je was echt een meerwaarde voor het forum.
Ik denk dat ik dan ook niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat we je erg zullen missen.

xxx

na3r tabondjemakoum 1 voor 1 :)

En zo wordt de Marokkaan bestudeerd in zijn natuurlijke habitat. De leefgewoonten zijn moeilijk te doorgronden. Wie zijn ze, wat doen ze, en vooral, wat zal hen sneller doen bekennen?

AMSTERDAM - Het politiekorps Gelderland-Zuid experimenteert met een alternatieve aanpak voor het ondervragen van Marokkanen. De nieuwe methode zorgt ervoor dat verdachten sneller bekennen, schrijft het AD woensdag.

Bij het experiment wordt een verdachte uit zijn cel gehaald door iemand in vrijetijdskleding. Die brengt hem voor ondervraging naar een rechercheur in maatpak. De rechercheur hoeft zijn koffie niet zelf te halen, die wordt namelijk gebracht.
Door dit soort kleine foefjes zou de rechercheur meer autoriteit uitstralen, waardoor de Marokkaan sneller bekent.

De Rijksuniversiteit Groningen concludeerde volgens de krant eerder al dat Marokkanen moeilijk te ondervragen zijn. Ook zouden ze vaker ontkennen.

(Bron:nu.nl)

Ja dit zal zeker gaan werken :rolleyes:
Laat wel weer zien dat het een speciaal ras is.

rofl.

Terug
Naar boven