Fitness Seller

Poll: mag je je nog naturel noemen na een PH kuur?

Peiling Peiling Mag je jezelf nog naturel noemen na PH gebruik?

• NEE! Natuurlijk niet

Stemmen: 31 60,8%
  • JA! waarom niet?

Stemmen: 8 15,7%
  • Ligt aan de PH in kwestie

Stemmen: 4 7,8%
  • T zal mij me anus oxideren! (mn reet roesten)

Stemmen: 8 15,7%

• Totaal stemmers
    51

kurgan

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Zeg t maar heren,

laat de discussie maar losbarsten!

1) mishandeling met wetenschappelijke onderzoeken is toegestaan!

2) flamen on-topic is altijd toegestaan, (off-topic alleen als die errug leuk is :D )

3)verwarring toebrengen met moeilijke termen is toegestaan!

RONDE 1 ........ Ding!

Laatst bewerkt:
nope dan ben je geen naturel meer.

• Topic Starter Topic Starter
onderbouwing? redenen?

komop mensen allemaal stemmen maar geen uitleg/ onderbouwing? btje jammer

Ik vind van niet, zijn gewoon hormonen, dus niet natural meer.

ligt eraan, bij spullen die geen lap doen ben je nog naturel :D
bij middelen als s1+, m1t e.d. ben je zeker geen naturel omdat 1-test al het target-hormone is

Ik vind dat je dan niet naturel meer bent.
Je gebruikt toch iets wat je niet zelf hebt aangemaakt (zoals de natuur het wil :D )
Nu is er natuurlijk over creatine dan ook wat te zeggen.
Maar het blijft rotzooien met je hormoonspiegel en dus in mijn ogen niet natuurlijk.

maar als je iets wat op je hormoonspiegel werkt neemt, en het is legaal (tribilus, testbooster) ben je dan ook nog natural?

In Amerika ben je geloof ik nog natural als je lichte aas kuurtjes doet :D

Je spuit gewoon troep op je lichaam dat omzet in test.. (of slikt) Nee zeker niet als je kijkt hoeveel je erop kan gainen :roflol:

dit is al heel vaak aan bod geweest :)

maar ik zeg het nog maar een keer;

NEEEEEE! :p

Wanneer je met chemische middelen je hormoonhuishouding overhoop haalt, ben je geen natural meer. Ik zeg chemische, omdat ik anders ook geen bier meer mag drinken :D

nee, want: [Link niet meer beschikbaar]

Ik snap zoiezo niet waarom iemand ph's gaat gebruiken, als je het doet doe het dan goed en ga aan de aas :rolleyes:

NEEN!

Dus aan alle PH gebruikers die dachten dat ze zichzelf nog naturel mochten noemen: accepteer de harde waarheid! Jullie zijn chemisch opgevoerde atleten! Spieren uit een potje! Een lichaam uit een laboratorium! Jullie flessen de boel en komen geen enkele dopingtest meer door! Stelletje valsspelers!

Hehe, dat was wel effe leuk om te doen. :D
Eigenlijk kan het mee niks schelen of iemand 100% naturel is of een wandelende medicijnkast. Met PH en zelfs a.s. moet je ook keihard trainen en gedisciplineerd leven om resultaten te zien. De vooruitgang gaat alleen sneller. Dus het enige wat naturals voor hebben op gebruikers is dat ze meer geduld hebben.

Dat hele gezeur over doping (op o.a. de olympische spelen) wordt een beetje irritant. Als je op de spelen of andere belangrijke wedstrijden gepakt wordt op doping dan wordt je eigenlijk gepakt op een slecht kuurschema. Want aan de top lopen denk ik heeeeeel weinig mensen rond die nog clean zijn.
Er wordt nu net gedaan alsof dopinggebruikers (atleten die gepakt worden, de rest is natuurlijk clean…) valsspelers zijn die helemaal niks klaarspelen zonder doping. Wat een onzin! Het hypocriete gedoe over doping rond heel veel sporten hangt me aardig de keel uit. Het interesseert me geen moer of atleet Jantje 5 gr. test per week zet en atleet Pietje 3 gram andere shizzle. Het maakt me niet uit en ik hoef het niet te weten. Ik wil gewoon lekker naar sport kunnen kijken, en dopinggebruik doet voor mij helemaal niets af aan de sportieve prestatie die geleverd wordt.

Zo! Dat lucht op. :)

Nee, dan ben je niet helemaal naturel meer.

KaLe zei:
Wanneer je met chemische middelen je hormoonhuishouding overhoop haalt, ben je geen natural meer. Ik zeg chemische, omdat ik anders ook geen bier meer mag drinken :D
Hier sluit ik me bij aan... En eum KaLe hoeveel bier drink je dan? :o

Lauw zei:
Dat hele gezeur over doping (op o.a. de olympische spelen) wordt een beetje irritant. Als je op de spelen of andere belangrijke wedstrijden gepakt wordt op doping dan wordt je eigenlijk gepakt op een slecht kuurschema. Want aan de top lopen denk ik heeeeeel weinig mensen rond die nog clean zijn.
Er wordt nu net gedaan alsof dopinggebruikers (atleten die gepakt worden, de rest is natuurlijk clean…) valsspelers zijn die helemaal niks klaarspelen zonder doping. Wat een onzin! Het hypocriete gedoe over doping rond heel veel sporten hangt me aardig de keel uit. Het interesseert me geen moer of atleet Jantje 5 gr. test per week zet en atleet Pietje 3 gram andere shizzle. Het maakt me niet uit en ik hoef het niet te weten. Ik wil gewoon lekker naar sport kunnen kijken, en dopinggebruik doet voor mij helemaal niets af aan de sportieve prestatie die geleverd wordt.

Zo! Dat lucht op. :)

Ja, dat komt mij ook de strot uit. Ik moest wel lachen om de commentator bij gewichtheffen (105+), toen Hossein 263,5 kg boven ze kop stootte. "Ja dames en heren, dit is echt helemaal natural!!!". Whaha :D

Mars zei:
Ik snap zoiezo niet waarom iemand ph's gaat gebruiken, als je het doet doe het dan goed en ga aan de aas :rolleyes:

Ik ben bang voor naalden ;)

Nee maar sommige PH's staan er gewoon om bekend dat de sides minimaal zijn. Ik ga niet als beginner deca en sust spuiten par example. Uiteindelijk zit ik toch met een naald in mn reet, maar dat is pas als ik denk dat ik klaar ben voor het echte werk.

Het is iets waar je niet te hard mee van stapel moet lopen. Als het fout gaat kan je er wellicht nog wat aan doen of van leren.,

Terug
Naar boven