MuscleMeat

Poll: mag je je nog naturel noemen na een PH kuur?

Peiling Peiling Mag je jezelf nog naturel noemen na PH gebruik?

• NEE! Natuurlijk niet

Stemmen: 31 60,8%
  • JA! waarom niet?

Stemmen: 8 15,7%
  • Ligt aan de PH in kwestie

Stemmen: 4 7,8%
  • T zal mij me anus oxideren! (mn reet roesten)

Stemmen: 8 15,7%

• Totaal stemmers
    51
sanniejj zei:
Ik ben bang voor naalden ;)

Nee maar sommige PH's staan er gewoon om bekend dat de sides minimaal zijn. Ik ga niet als beginner deca en sust spuiten par example. Uiteindelijk zit ik toch met een naald in mn reet, maar dat is pas als ik denk dat ik klaar ben voor het echte werk.

Het is iets waar je niet te hard mee van stapel moet lopen. Als het fout gaat kan je er wellicht nog wat aan doen of van leren.,

Dan vraag je of je maat hem zet dan hoef je het zelf ook niet te zien ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik zelf neem eerst een PH voor dat ik ooit aan de AS ga omdat ik wil weten hoe mn lichaam reageert op gekloot met de hormoonhuishouding.

ik zou niet willen dat als ik over een paar jaar een spuit zet dat ik ergens overgevoelig voor ben. ik zie t persoonlijk als een opwarmertje :)

kurgan zei:
ik zelf neem eerst een PH voor dat ik ooit aan de AS ga omdat ik wil weten hoe mn lichaam reageert op gekloot met de hormoonhuishouding.

ik zou niet willen dat als ik over een paar jaar een spuit zet dat ik ergens overgevoelig voor ben. ik zie t persoonlijk als een opwarmertje :)

S1 is wel een opwarmer wat betreft gains en sides. M1t is een heel ander verhaal kwa pro hormoon :D

UITERLIJKE sides van M1T vallen best mee.

Sides bij M1T zijn erg verschillend. Ik ken mensen die bijn ageenlasthadden van sides en ik ken mensen die vet aanzette (kan ook aan dieet gelegen hebben), last kregen van hun gewrichten en lichte acne kregen.

Dus: sides kunnen erg verschillen.

1 ding is echt zeker: M1T is slechter voor je lever dan zowat alle andere ph's (S1+ 1-ad 4-ad M-dien etc)

Maar daar tegenover staat een goedkopere, kortere kuur, met evenveel of meer gewichtstoename.

Terug
Naar boven