Fitness Seller

Poll muziek zenders

Peiling Peiling Welke muziekzender vind jij de beste?

• MTV

Stemmen: 1 8,3%
  • MTV base (Hip Hop)

Stemmen: 0 0,0%
  • TMF

Stemmen: 2 16,7%
  • TMF party

• TMF puur

• VH1

• The Box

• Ik kijk nooit naar een muziekzender

Stemmen: 7 58,3%

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Radio 21 vanwege hun anekdotes bij liedjes , Première 5 om de jaren 70 rock 'n roll en Klara om hun jazz.

Ik luister eigenlijk maar twee zenders, BBC meestal essential mix, en als er mensen langs komen die niet van m'n standaard pokke herrie houden, zet ik Arrow Classic Rock aan, lekker neutraal.
edit: oh silly me, dit gaat niet over radiozenders :damn:
ot: kijk nooit muziekzenders

Muziekzenders op tv zijn k*t . Goed om een psycho van te worden al dat drukke gedoe .

Muziekzenders zijn leuk totdat je 14 wordt.

mtv en tmf zuigen big time :shoot:

ik wil een t-shirt met daarop in het groot geprint MTV SUCKS

met al hun fokin prefab-artiestjes :kots:

als ik moet kiezen, dan TMF, omdat ze op MTV altijd van die paupermuziek draaien

MTV was vroeger idd leuk ten tijden van Nirvana . Nu is het echt 1 grote commerciële heisa rond SMS-gaming .

MTV was vroeger inderdaad nog wel leuk, veel muziek, extended clips, veel live-muziek en weinig reclame. Als je op MTV nog een clip wil zien moet je heeeeeeel lang wachten, tussen alle hoerige shows door waarin meiden zich te koop zetten voor een euro. Vies.

TMF is niet veel beter, het wordt alleen maar vunziger en ranziger. Als je bedenkt dat de gemiddelde kijker 12 jaar is, is het eigenlijk te erg voor woorden.

Ik check vooral:

MTV Jazz
TMF Classic Rock 'n Roll
MTV Reggae
TMF 60s & 70s

• Topic Starter Topic Starter
MTV was vroeger inderdaad nog wel leuk, veel muziek, extended clips, veel live-muziek en weinig reclame. Als je op MTV nog een clip wil zien moet je heeeeeeel lang wachten, tussen alle hoerige shows door waarin meiden zich te koop zetten voor een euro. Vies.

TMF is niet veel beter, het wordt alleen maar vunziger en ranziger. Als je bedenkt dat de gemiddelde kijker 12 jaar is, is het eigenlijk te erg voor woorden.

MTV was toen leuk omdat toen Nederlandse MTV niet bestond en die MTV werd rechtstreeks uit England uitgezonden. Toen vond ik het ook leuk, maar nadat Nederlandse MTV begon met uitzending ging het bergafwaarts achteruit, en het niveau en kwaliteit van programmas is nu heel laag.

MTV was toen leuk omdat toen Nederlandse MTV niet bestond en die MTV werd rechtstreeks uit England uitgezonden. Toen vond ik het ook leuk, maar nadat Nederlandse MTV begon met uitzending ging het bergafwaarts achteruit, en het niveau en kwaliteit van programmas is nu heel laag.

De Duitse MTV maakt het echt te bont. Daar heb je programma's over een paar gangstah playahs met gigantische hoeveelheden goud om hun nek, die dan een aantal weken lang 10 meiden over de vloer krijgen om er uiteindelijk een te kiezen. Tijdens die weken zijn er complete orgies en ranzige strippartijen waarbij er heel veel weggecensureerd moet worden. Dat is toch geen ****in' entertainment meer? En met muziek heeft het al helemaal niks meer te maken.

• Topic Starter Topic Starter
De Duitse MTV maakt het echt te bont. Daar heb je programma's over een paar gangstah playahs met gigantische hoeveelheden goud om hun nek, die dan een aantal weken lang 10 meiden over de vloer krijgen om er uiteindelijk een te kiezen. Tijdens die weken zijn er complete orgies en ranzige strippartijen waarbij er heel veel weggecensureerd moet worden. Dat is toch geen ****in' entertainment meer? En met muziek heeft het al helemaal niks meer te maken.

Klopt je ziet zo'n 80% alleen van die k*t programmas. Duitsers hebben het helemaal verpest met die playback van South Park op MTV

Terug
Naar boven