AndroidHealthClinic

pols kraakt

w12101

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
65kg
Vetpercentage
9%
ik ben 15 jaar en sport net een jaar
ben net ff voor een week gestopt vanwegen proefwerkweek maar in die week heb ik last van mijn pols gekregen als ik een rondje met me pols draai kraakt ie bij ieder rondje iederen keer en het doet een klein beetje pijn
???

heb ik ook, alleen bij mij doet het geen pijn.

Heb ik al zolang ik me kan herinneren, Doet alleen geen pijn.

• Topic Starter Topic Starter
bij mij dus wel en het sporten is nu niet echt fijn

dan ga je naar de doctor en niet naar een forum dan weet je wat het is en hoe je ervan komt beste tip die ik je kan geven is check je vet iname

De omschrijving is natuurlijk niet heel concreet, maar google eens op "peesschede ontsteking" en kijk of de symptonen daarmee overeenkomen.

Heb het ook een keer gehad. Een pees in je (onder)arm zit in een soort kokertje, wat om de eoa reden niet meer vlekkeloos over elkaar schoof. Dokter schreef me iets voor (weet niet meer wat, antibioticum?) en weg was het :)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb gemerkt als ik heb meer ga gebruiken dat het minder word
dus het gaat al over en ik had ook al op internet geken en daar las ik ook over die pees

heb ik ook :) kan geen kwaad en als het echt pijn begint te doen of het word erger ff stoppen met je pols te belasten en hem rust gunnen. dus ook niet fappen he :D

Ik dacht echt wtf heeft iedereen met zijn polsen, tot ik zelf voor de lol eens met mijn pols draaide en tot de conclusie kwam ik ook allerlij kraakjes en knakjes te horen :')

Mijn enkels, mijn polsen, mijn nek. Het kraakt af en toe allemaal wel is

Terug
Naar boven