MuscleMeat

Polsbandjes: Doe jij mee aan die rage?

Peiling Peiling Draag jij ook een polsbandje?

• Nee, is voor mietjes/ Zie er geen heil in

Stemmen: 47 90,4%
  • Ja! De oranje! Lekker met Marco en Ali B meedoen!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja en wel 2! Ik ben strijdlustig hoor!

Stemmen: 1 1,9%
  • Ja en wel 3! Die andere wil ik ook nog!

Stemmen: 1 1,9%
  • Allemaal! IK ben tegen alles wat slecht is voor ons en ik laat me graag 10 oren aannaaien

Stemmen: 3 5,8%

• Totaal stemmers
    52

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik word het een beetje erg zat die polsbandjes-rage.

Ik vroeg me al die tijd al af of iemand met een oranje polsbandje nou hoopt dat ie niet in elkaar geschopt wordt als ie dat ding om heeft.
Een soort Talisman Tegen Terreur ofzo.

En toen kwam er het rode bandje; als na-aper van het oranje bandje, met dezelfde bedoeling: tegen geweld enzo.

Vervolgens komt er een geel bandje van een kankerfonds.
Iedereen is toch tegen kanker en geeft daar toch wel voor?
Waarom dan ineens een pols-band-juh tegen kanker?
Talisman-rage?

En toen kwam de Tsunami en moesten we allemaal aan het blauwe bandje.
Ga weg zeg! Was die golf blauw, nu liggen wij blauw van Giro555 want slechts 1/3e komt écht aan van al die centen.

Tegenwoordig laat de rechtse actiepartij Forza!-Nederland rood-wit-blauwe polsbandjes maken en verkoopt ze als antwoord op de vele andere. En spekt de partijkas.

Weet je ik vind die mensen die met die bandjes lopen mietjes.
Wat wil je nou in godsnaam zeggen met zo'n rubber sieraad, dat je tegen geweld bent? Da's een open deur intrappen.
Er zijn er zelfs die alle kleuren meedragen. Die willen tegen alles zijn wat niet goed is en laten zien dat ze met alles meestrijden.

Nou, strijd ze. Het effect is er al helemaal vanaf. :thumbd:

Laatst bewerkt:
Ik vind ze niet mooi daarom heb ik ze nooit gekocht..

• Topic Starter Topic Starter
Straks komt er een paars bandje bij, gaan ze dragen bij je volgende wedstrijd.

"Allemaal handjes in de lucht als Debbie opkomt jongens!"

Je zou ze toch stuk voor stuk terecht stellen.

Haha...

Maar paars is mooi.. geel, oranje enzo niet.

DBC01 zei:
Straks komt er een paars bandje bij, gaan ze dragen bij je volgende wedstrijd.

"Allemaal handjes in de lucht als Debbie opkomt jongens!"

Je zou ze toch stuk voor stuk terecht stellen.

:D

Ja, waar blijft je sponsor actie purple. Gewoon naast T's donateur thread zetten en elke dag even uppen. Koop een paars bandje en sponsor Purple's volgende competitiedeelname.

Ik krijg al zat van die dingen als ik naar LANparties toe ga ... in de mooiste kleuren ... kopen ? nee dus

Ik heb die gele "gekocht" om verschillende redenen

- Om de mod van een concurerend board van zijn voorraad af te helpen
- Omdat ik het een nobel initiatief van hem vond om er 50 aan te schaffen. (en karma heb je daar niet)
- Omdat ik Lance Armstrong op de een of andere manier een geschikte gast vind
- en omdat iedereen met kanker uiteraard een beetje zielig is.
en
eerlijk waar, ik vond het best wel cool om allerlei topsporters tijdens de olympische spelen te zien rondlopen met net zo'n bandje als ik heb. Sinds ik Balkenende met zo'n (oranje ?) bandje heb gezien hoef ik er om de een of andere reden niet meer bij te horen... Het is toch een stuk minder cool als je er allemaal vage figuren mee ziet rondlopen.

Het bandje is trouwens gebroken dus ik draag hem al een half jaar niet meer, heb trouwens nog een nieuwe gele, maar die zit nog steeds in het plastic zakje waar ik hem in heb aangeschaft.

Destijds was de actie origineel, maar zo'n regenboog hoef ik verder niet om mijn pols... ik heb een hekel aan sierraden, zelfs als ze van rubber zijn (daarom brak hij ook omdat ik hem te vaal af deed).

Ik heb er geen.
Vind het hele gebeuren bull shit.
Kankerfonds krijgt altijd geld van me als ze aan de deur komen.
Net als de andere ziektes en kwalen. Maar i.v.m. geweld hou ik mijn hand op de knip. Vind het bull shit om daar ook maar een stuiver aan uit te geven.

Ik heb het niet, maar ik vind de mensen die er eentje dragen daarom niet belachelijk ofzo.

ik heb ze in alle kleuren van de regenboog:D

Ik draag er geen en zal er (waarschijnlijk) ook nooit eentje gaan dragen.

De mensen wie zo'n bandje dragen: moeten ze zelf weten. Draagt volgens mij toch niet zoveel bij. Een bandje tegen zinloosgeweld gaat iemand die 'zinloos' geweld gebruikt niet zomaar laten nadenken. Hij/zij slaat je met of zonder armbandje net zo snel :D

Ik had een tijdje terug van Randstad zo'n orangje bandje gekregen, heb m maar gelijk aan me moeder gegeven. Ik vind het echt een ZINLOOS statement dat je met die bandjes zou moeten maken, natuurlijk ben ik tegen zinloos geweld. Ben überhaupt niet voor geweld. Maar om om die reden dan maar met een achterlijk bandje om rondlopen gaat me toch echt net iets te ver.

mja polsbandjes zijn opzich wel handen om littekens te verbergen :D

nee effe serieus, polsbandjes passen niet bij me stylo ;)

Ik heb er ook geen, helpt toch niet lijkt me... En die zwart/witte bandjes van Stand Up-Speak Up zijn volgens mij ook een kansloze zaak...

Misschien is er een markt voor kleurloze (transparante) polsbandjes om aan te geven dat je die polsbandjes maar niks vindt :)

die krengen kosten EEN ****ing euro!!! :eek:

:D

Een echte bodybuilder krijgt die dingen nog geeneens om zijn arm gewikkeld :cool:

Ik doe niet mee aan trends. Voor mij geen bandjes, teenslippers met bloemen, hoofddoekjes of rokjes over een broek. Ow ja, ook geen laarzen over spijkerbroeken.

Terug
Naar boven