Fitness Seller

Polsbandjes: Doe jij mee aan die rage?

Peiling Peiling Draag jij ook een polsbandje?

• Nee, is voor mietjes/ Zie er geen heil in

Stemmen: 47 90,4%
  • Ja! De oranje! Lekker met Marco en Ali B meedoen!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja en wel 2! Ik ben strijdlustig hoor!

Stemmen: 1 1,9%
  • Ja en wel 3! Die andere wil ik ook nog!

Stemmen: 1 1,9%
  • Allemaal! IK ben tegen alles wat slecht is voor ons en ik laat me graag 10 oren aannaaien

Stemmen: 3 5,8%

• Totaal stemmers
    52
Lang leve de vaagste rages tegenwoordig.

- das kleine krokodil schnappi,
- mensen die de ppen van hun broeken in laarzen doen( en ja zelfs mannen die dat doen) no offence tegen mensen die dat wel doen, maar ik vind het er gewoon NIET uitzien :D
- polsbandjes tegen geweld

:rolleyes:

en dan maar zeggen dat die bb van die maffe figuren zijn ;) RIGHT

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de nieuwste rage al gezien met de broek-in-vachtlaars:

Doe de spijkerbroek óver de laars en vouw hem 40cm terug naar boven!

Ziet er NIET uit...

DBC01 zei:
Ik heb de nieuwste rage al gezien met de broek-in-vachtlaars:

Doe de spijkerbroek óver de laars en vouw hem 40cm terug naar boven!

Ziet er NIET uit...
Ah, over een paar weken zie ik dat hier dus ook weer verschijnen. Verschrikkelijk :kots:

zelf vanuit mijn ondergrondse bunker had DIE rage me al een paar maanden geleden bereikt! Ook die krokodil is me niet ontgaan maar die bandjes heb ik nog steeds geen notie van gekregen! betekend dit nou dat ik respectloos ben :rolleyes:

Ik heb een hekel aan mannen en vrouwen die een t-shirt over iets met lange mouwen aan doen :kots:

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Ik heb een hekel aan mannen en vrouwen die een t-shirt over iets met lange mouwen aan doen :kots:

Of ditte:

Een colbertje en daarbovenuit steekt dan aan de achterkant een capuchonnetje van een grijs sweatshirt....ooohhh vreselijk zo bacoboy-achtig!

nee.. ''respect to all'' heb ik niet, dus op pleuren met die k*t bandjes :)

DBC01 zei:
Of ditte:

Een colbertje en daarbovenuit steekt dan aan de achterkant een capuchonnetje van een grijs sweatshirt....ooohhh vreselijk zo bacoboy-achtig!

hahaha idd.. zo'n carlo ding :P

de bandjes voor het kankerfonds...O.K
Maar de respect all, dacht het toch niet.
RESPECT MOET JE VERDIENEN!

Voor alles duidelijkheid. Het rood/wit/blauwe bandje is dus onder andere tegen het oranje bandje. Respect moet je verdienen!!!!!! dus iedereen die zegt: Dat oranje bandje vind ik maar niks, neem dan als tegenactie de rood/wit/blauwe. Ze kosten 4 euro en dat gaat naar de partijpot van Forza!Nederland. Je kunt ze krijgen op www.forza-nederland.nl

Terug
Naar boven