SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
roxxe zei:
nee... respect dwing je af met het uitdelen van klappen..
karma... karma is voor het geval dat je jezelf wil redden en geen klappen wil krijgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
roxxe zei:

RIGHTAh, over een paar weken zie ik dat hier dus ook weer verschijnen. VerschrikkelijkDBC01 zei:Ik heb de nieuwste rage al gezien met de broek-in-vachtlaars:
Doe de spijkerbroek óver de laars en vouw hem 40cm terug naar boven!
Ziet er NIET uit...

Brutez zei:Ik heb een hekel aan mannen en vrouwen die een t-shirt over iets met lange mouwen aan doen![]()
benchMarc zei:Ah, over een paar weken zie ik dat hier dus ook weer verschijnen. Verschrikkelijk![]()

DBC01 zei:Of ditte:
Een colbertje en daarbovenuit steekt dan aan de achterkant een capuchonnetje van een grijs sweatshirt....ooohhh vreselijk zo bacoboy-achtig!

Brutez zei:Ik heb een hekel aan mannen en vrouwen die een t-shirt over iets met lange mouwen aan doen![]()

respect moet je ook gevenalmost zei:de bandjes voor het kankerfonds...O.K
Maar de respect all, dacht het toch niet.
RESPECT MOET JE VERDIENEN!

DBC01 zei:Misschien witte bandjes met een roze lijntje voor de Pauperbende?![]()

DE onze dus niet (de rood/wit/blauwe)..............sanniejj zei:Die bandjes zijn echt zo'n zinloos initiatief van linkse bolwerken..
Straks komt er een paars bandje bij, gaan ze dragen bij je volgende wedstrijd.