MuscleMeat

Polsbandjes: Doe jij mee aan die rage?

Peiling Peiling Draag jij ook een polsbandje?

• Nee, is voor mietjes/ Zie er geen heil in

Stemmen: 47 90,4%
  • Ja! De oranje! Lekker met Marco en Ali B meedoen!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja en wel 2! Ik ben strijdlustig hoor!

Stemmen: 1 1,9%
  • Ja en wel 3! Die andere wil ik ook nog!

Stemmen: 1 1,9%
  • Allemaal! IK ben tegen alles wat slecht is voor ons en ik laat me graag 10 oren aannaaien

Stemmen: 3 5,8%

• Totaal stemmers
    52
Ik heb 2 regenboog gekleurde gevlochten bandjes, van verschillende jaren, van dezelfde monnik gekregen in Thailand, voor geluk in het leven :)

Voor mij geen zinloos bandje tegen geweld!

Je bent een optie vergeten: Wtf gaat dit over!? Snoepje bemoeit zich niet zo met de maatschappij en dit is even langs me heen gegaan vrees ik!! Polsbandjes?? nog nooit van gehoord laat staan gezien maargoed nu ik dit heb gelezen zal ik ze ongetwijfeld overal zien opduiken dus bedankt, ben ik ook weer bij! :D

• Topic Starter Topic Starter
Zit jij in een toffeebunker onder de grond lieverd?

Die bandjes zijn echt zo'n zinloos initiatief van linkse bolwerken..

sanniejj zei:
Die bandjes zijn echt zo'n zinloos initiatief van linkse bolwerken..

Inderdaad.

En volgende week gaan ze een nieuwe kleur bedenken:
Een bandje met de nationale kleuren van Marokko, om eensgezindheid met de mensen die het zo goed bedoelen maar geen kansen krijgen in onze harde, discriminatie-maatschappij :roflol:

die van sanniejj wel,, maar dat komt door zn geruk :cool:

ik heb er 2 aan elkaar een zwarte en een witte, waar om? om dat ik bij Nike werk en het komt van Nike af.

en DBC wtf waar maak je je druk om? let niet zo op een ander.
je kan je tijd vast wel wat beter besteden,

oprotten met die bandjes.

vooral die van Balkenende met zijn respect4all bandje, dat zou dus betekenen dat ik voor iedereen respect moet hebben.

Inclusief Pedo's, de Theo van Gogh moordenaar, de leden van de Hofstad groep en de stakker die zo grappig is geweest om met een sleutel langs me auto te gaan. :mad:

Voor mij geen bandjes.

Ik vind het mooiste om discussies uit te lokken met de mensen die ze dragen.

"Zeg eens, waarom draag jij zo'n geel bandje?"
-- "Ja, omdat ik het kankerfonds wil steunen"
"Enne, kun je dat niet gewoon doen door iets op dat fonds te storten?"
-- "Jawel, maar nu krijg ik er iets voor terug"
"Aha, sinds wanneer moet je iets terugkrijgen wanneer je iets aan een goed doel geeft? Het heet niet voor nix doneren"
-- "Euh euh...."
"Ja? Ik ga toch ook niet geld storten op dat fonds en dan met m'n bankafschrift rondlopen van: "kijk jongens! ik heb geld gestort voor een goed doel!".

Al die knakkers dragen zo'n bandje puur als zelfverheerlijking. Zo van: kijk mensen, hoe goed ik ben, want ik doneer aan een goed doel!

Dan heb je ook nog alto's die alle kleuren bandjes proberen te verzamelen want dat staat stoer :P Maar dat is een heel ander verhaal.

Het is gewoon dom kuddedier meeloop gedrag, vind het wel slim bedacht want zo heb je veel meer mensen die geld ervoor geven ook al is het niet om iets te steunen maar om erbij te horen

die oranje polsbandjes zijn voor mietjes, al die polsbandjes waar een bedoeling achter hoort te zitten zijn voor domme idioten. Mensen die dat ontworpen hebben zijn slim, ze zijn in een mum van tijd rijk geworden.

De reden waarom ik ze dom vind is, dat als je ze niet koopt dat je "ook geen respect" toont. Tenminste, zo komt het over op mij, ik weet van mezelf wel dat ik respect toon, dat hoef ik niet te laten blijken met een bandje!

Al die hockey mong*len lopen met die bandjes om enzo, ze verzinnen het steeds gekker. Zwart witte, oranje, paars.

Wat is het volgende bruin voor homo's?

DBC01 zei:
Ik word het een beetje erg zat die polsbandjes-rage.

Ik vroeg me al die tijd al af of iemand met een oranje polsbandje nou hoopt dat ie niet in elkaar geschopt wordt als ie dat ding om heeft.
Een soort Talisman Tegen Terreur ofzo.

En toen kwam er het rode bandje; als na-aper van het oranje bandje, met dezelfde bedoeling: tegen geweld enzo.

Vervolgens komt er een geel bandje van een kankerfonds.
Iedereen is toch tegen kanker en geeft daar toch wel voor?
Waarom dan ineens een pols-band-juh tegen kanker?
Talisman-rage?

En toen kwam de Tsunami en moesten we allemaal aan het blauwe bandje.
Ga weg zeg! Was die golf blauw, nu liggen wij blauw van Giro555 want slechts 1/3e komt écht aan van al die centen.

Tegenwoordig laat de rechtse actiepartij Forza!-Nederland rood-wit-blauwe polsbandjes maken en verkoopt ze als antwoord op de vele andere. En spekt de partijkas.

Weet je ik vind die mensen die met die bandjes lopen mietjes.
Wat wil je nou in godsnaam zeggen met zo'n rubber sieraad, dat je tegen geweld bent? Da's een open deur intrappen.
Er zijn er zelfs die alle kleuren meedragen. Die willen tegen alles zijn wat niet goed is en laten zien dat ze met alles meestrijden.

Nou, strijd ze. Het effect is er al helemaal vanaf. :thumbd:

Ik vind je dan wel een hopeloos figuur opa maar deze post is :roflol:

Ik vind het maar onzin, ok, die van armstrong.. kan me er wat bij voorstellen. De bandjes zijn ronduit k*t, maar dat geld gaat volledig naar het goeie doel, kijk, dan is het nog nuttig, maar bij die oranje enzo wordt er grof aan verdiend :mad: k*tbandjes

Juriaan zei:
Al die hockey mong*len lopen met die bandjes om enzo, ze verzinnen het steeds gekker. Zwart witte, oranje, paars.

Wat is het volgende bruin voor homo's?

Misschien witte bandjes met een roze lijntje voor de Pauperbende? :D

respect koop je toch met karma? :D

Terug
Naar boven