- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sanniejj zei:Die bandjes zijn echt zo'n zinloos initiatief van linkse bolwerken..

DBC01 zei:Zit jij in een toffeebunker onder de grond lieverd?
maar zo zie je maar, veel mis ik niet!sanniejj zei:Die bandjes zijn echt zo'n zinloos initiatief van linkse bolwerken..

sanniejj zei:Een echte bodybuilder krijgt die dingen nog geeneens om zijn arm gewikkeld![]()
?
Maar dat is een heel ander verhaal.DBC01 zei:Ik word het een beetje erg zat die polsbandjes-rage.
Ik vroeg me al die tijd al af of iemand met een oranje polsbandje nou hoopt dat ie niet in elkaar geschopt wordt als ie dat ding om heeft.
Een soort Talisman Tegen Terreur ofzo.
En toen kwam er het rode bandje; als na-aper van het oranje bandje, met dezelfde bedoeling: tegen geweld enzo.
Vervolgens komt er een geel bandje van een kankerfonds.
Iedereen is toch tegen kanker en geeft daar toch wel voor?
Waarom dan ineens een pols-band-juh tegen kanker?
Talisman-rage?
En toen kwam de Tsunami en moesten we allemaal aan het blauwe bandje.
Ga weg zeg! Was die golf blauw, nu liggen wij blauw van Giro555 want slechts 1/3e komt écht aan van al die centen.
Tegenwoordig laat de rechtse actiepartij Forza!-Nederland rood-wit-blauwe polsbandjes maken en verkoopt ze als antwoord op de vele andere. En spekt de partijkas.
Weet je ik vind die mensen die met die bandjes lopen mietjes.
Wat wil je nou in godsnaam zeggen met zo'n rubber sieraad, dat je tegen geweld bent? Da's een open deur intrappen.
Er zijn er zelfs die alle kleuren meedragen. Die willen tegen alles zijn wat niet goed is en laten zien dat ze met alles meestrijden.
Nou, strijd ze. Het effect is er al helemaal vanaf.![]()

Juriaan zei:Al die hockey mong*len lopen met die bandjes om enzo, ze verzinnen het steeds gekker. Zwart witte, oranje, paars.
Wat is het volgende bruin voor homo's?