Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Polygamie, stiekem de stoute droom van vele maar zou je er ook voor kiezen als het echt kon?
Gezien mijn aanstaande mij zo en dan vraagt of ik er niet een tweede, derde of zelfs vierde vrouw bij wil na verloop van tijd denk ik soms toch van nohhhhhh G, meerdere vrouwen, afwisseling in bed jwz!!
Uiteraard beantwoord ik die vraag altijd met 'Nee, jij geeft al genoeg zorgen aan mn hoofd
'
Religieuse redenen weggelaten, zouden jullie meerdere partners willen hebben indien de partners daar allemaal mee instemmen? Bedenk wel, als je meerdere vrouwen hebt, is dat ook meerdere vrouwen die tegelijkertijd ongesteld zijn, en ze willen allemaal mooie kleding en what not.
Meerdere mannen, of een mixje van alles kan natuurlijk ook als dat je ding is.
Zelf denk ik dat een vrouw meer dan genoeg voor me is, meerdere vrouwen gaan alleen maar samenzweren tegen je en dan ben je binnen no time grijs. Daarnaast willen ze waarschijnlijk allemaal kinderen, dat wordt dan minimaal 80 uur in de week werken om dat alles te voeden
Damnit, in verkeerde subforum geplaatst >.< Kan iemand em moven plx?
Gezien mijn aanstaande mij zo en dan vraagt of ik er niet een tweede, derde of zelfs vierde vrouw bij wil na verloop van tijd denk ik soms toch van nohhhhhh G, meerdere vrouwen, afwisseling in bed jwz!!
Uiteraard beantwoord ik die vraag altijd met 'Nee, jij geeft al genoeg zorgen aan mn hoofd
'Religieuse redenen weggelaten, zouden jullie meerdere partners willen hebben indien de partners daar allemaal mee instemmen? Bedenk wel, als je meerdere vrouwen hebt, is dat ook meerdere vrouwen die tegelijkertijd ongesteld zijn, en ze willen allemaal mooie kleding en what not.
Meerdere mannen, of een mixje van alles kan natuurlijk ook als dat je ding is.
Zelf denk ik dat een vrouw meer dan genoeg voor me is, meerdere vrouwen gaan alleen maar samenzweren tegen je en dan ben je binnen no time grijs. Daarnaast willen ze waarschijnlijk allemaal kinderen, dat wordt dan minimaal 80 uur in de week werken om dat alles te voeden

Damnit, in verkeerde subforum geplaatst >.< Kan iemand em moven plx?