MuscleMeat

Polygamie

Peiling Peiling Polygamie

• Totaal stemmers
    19

Haatbaardje

Competitive Bodybuilder
Waardering
238
Massa
92kg
Polygamie, stiekem de stoute droom van vele maar zou je er ook voor kiezen als het echt kon?
Gezien mijn aanstaande mij zo en dan vraagt of ik er niet een tweede, derde of zelfs vierde vrouw bij wil na verloop van tijd denk ik soms toch van nohhhhhh G, meerdere vrouwen, afwisseling in bed jwz!!
Uiteraard beantwoord ik die vraag altijd met 'Nee, jij geeft al genoeg zorgen aan mn hoofd :)'

Religieuse redenen weggelaten, zouden jullie meerdere partners willen hebben indien de partners daar allemaal mee instemmen? Bedenk wel, als je meerdere vrouwen hebt, is dat ook meerdere vrouwen die tegelijkertijd ongesteld zijn, en ze willen allemaal mooie kleding en what not.
Meerdere mannen, of een mixje van alles kan natuurlijk ook als dat je ding is.

Zelf denk ik dat een vrouw meer dan genoeg voor me is, meerdere vrouwen gaan alleen maar samenzweren tegen je en dan ben je binnen no time grijs. Daarnaast willen ze waarschijnlijk allemaal kinderen, dat wordt dan minimaal 80 uur in de week werken om dat alles te voeden :eek:

Damnit, in verkeerde subforum geplaatst >.< Kan iemand em moven plx?

Gaat niet aangezien er evenveel vrouwen als mannen zijn op deze wereld, topic kan dicht

Gaat niet aangezien er evenveel vrouwen als mannen zijn op deze wereld, topic kan dicht

kan best..
als een man gemiddeld 2 partners heeft en een vrouw ook gemiddeld 2 partners bvb.
Of ging je er van uit dat alleen een man polygaam kan zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Ja want iedereen heeft op dit moment natuurlijk een partner tbeest. Zelfs alle gevangenen (waarvan 90% man is)

LOL ja, een tweede man erbij lijkt me wel wat.
Ben verder monogaam, maar dat lijkt me echt wel leuk, als het mogelijk was en goed zou klikken.
Alleen vraag ik me af of je dan niet na een tijdje ook nog een derde of een vierde en een vijfde enz. wil:)

ja, meerdere partners die allemaal niet van elkaar weten en dat ik geen van hen moet onderhouden. Ook ben ik steriel zodat ik niet per ongeluk een levenskrachtzuiger ter wereld breng.

Come on, guyz and girlz, Haatbaardje wil meer votes!!!

Nee ik ben 100% monogaam als ik een relatie heb dan heb ik alleen oog voor haar. <3

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben 100% monogaam als ik een relatie heb dan heb ik alleen oog voor haar. <3

Jij denkt nooit bij een bepaalde collega of dame op straat of kennis van 'ik hou van mn vriend(in) maar daar zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten omnomnom'?

Kan me namelijk een Doc. Phil aflevering herinneren van een mormoon met 3 vrouwen (waarvan 2 zussen waren) en hij sliep 1 nacht per week alleen en de andere 6 roteerde hij tussen de kamers van zn vrouwen.
Had ook 7-12 kinderen, maar het hele gezin helpt dan bij de opvoeding van de kinderen.
Je hoeft in iedergeval niet vreemd te gaan als de coïtus met een van je vrouwen niet meer zo goed is :D

Neh, juist zelfde nadelen als monogamie, maar dan meer gezeik.

Sowieso denk ik niet dat ik een tweede vrouw in huis verdraag.

Polygamie, stiekem de stoute droom van vele maar zou je er ook voor kiezen als het echt kon?
Gezien mijn aanstaande mij zo en dan vraagt of ik er niet een tweede, derde of zelfs vierde vrouw bij wil na verloop van tijd denk ik soms toch van nohhhhhh G, meerdere vrouwen, afwisseling in bed jwz!!
Uiteraard beantwoord ik die vraag altijd met 'Nee, jij geeft al genoeg zorgen aan mn hoofd :)'

Religieuse redenen weggelaten, zouden jullie meerdere partners willen hebben indien de partners daar allemaal mee instemmen? Bedenk wel, als je meerdere vrouwen hebt, is dat ook meerdere vrouwen die tegelijkertijd ongesteld zijn, en ze willen allemaal mooie kleding en what not.
Meerdere mannen, of een mixje van alles kan natuurlijk ook als dat je ding is.

Zelf denk ik dat een vrouw meer dan genoeg voor me is, meerdere vrouwen gaan alleen maar samenzweren tegen je en dan ben je binnen no time grijs. Daarnaast willen ze waarschijnlijk allemaal kinderen, dat wordt dan minimaal 80 uur in de week werken om dat alles te voeden :eek:

Damnit, in verkeerde subforum geplaatst >.< Kan iemand em moven plx?

misschien passen ze elkaars kleding wel, en anders gaan ze er maar voor werken.

Neh, juist zelfde nadelen als monogamie, maar dan meer gezeik.

Sowieso denk ik niet dat ik een tweede vrouw in huis verdraag.

dat is dan een mooi moment om op jezelf te gaan wonen ;)

Jij denkt nooit bij een bepaalde collega of dame op straat of kennis van 'ik hou van mn vriend(in) maar daar zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten omnomnom'?

Kan me namelijk een Doc. Phil aflevering herinneren van een mormoon met 3 vrouwen (waarvan 2 zussen waren) en hij sliep 1 nacht per week alleen en de andere 6 roteerde hij tussen de kamers van zn vrouwen.
Had ook 7-12 kinderen, maar het hele gezin helpt dan bij de opvoeding van de kinderen.
Je hoeft in iedergeval niet vreemd te gaan als de coïtus met een van je vrouwen niet meer zo goed is :D

Als ik een vriendin heb dan heb ik totaal geen behoefte aan iemand anders. Uiterlijk is maar 1 facet waar ik niet meteen gevoelig voor ben als het aankomt op een relatie. Naar mijn mening als je kijkt naar een andere vrouw met de gedachte "daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten" dan geef je niet genoeg om je vriendin.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 10:58 ----------

Je kan ook monogaam met zijn drieën zijn, toch?:)

Nee dat werkt niet voor mij.

Zie zelf de logica niet in van monogamie, de mens zit wel wat anders in elkaar, denk ik...

Heb zelf een open relatie en dat kan volgens mij perfect lukken als er niet te veel jaloezie in het spel is.

Zie zelf de logica niet in van monogamie, de mens zit wel wat anders in elkaar, denk ik...

Heb zelf een open relatie en dat kan volgens mij perfect lukken als er niet te veel jaloezie in het spel is.

+1 geen open relatie hier, maar we nodigen wel zo nu en dan 1 of 2 extra personen uit :)
Zo is de drang om vreemd te gaan bij mij in ieder geval verdwenen. Je moet zulke dingen alleen bespreekbaar maken.

+1 geen open relatie hier, maar we nodigen wel zo nu en dan 1 of 2 extra personen uit :)
Zo is de drang om vreemd te gaan bij mij in ieder geval verdwenen. Je moet zulke dingen alleen bespreekbaar maken.

huh ... enkel andere vrouwen dan mag ik hopen?

Terug
Naar boven