MuscleMeat

Polygamie

Peiling Peiling Polygamie

• Totaal stemmers
    19
Het is een beetje categorie als een man een lekker wijf ziet en je vriendin vraagt of je die weleens zou willen "doen" dat dan bijna alle mannen "Nee joh" zeggen. Terwijl iedereen weet dat ze het maar al te graag zouden willen doen. Dat is volgens mij net zoiets bij vrouwen als je dit zou vragen. Dan krijg je zo'n antwoord in de trant van "het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit" :p

Srs ? Grappig - daar zijn (de meeste) homomannen in hun relatie veel opener over naar elkaar toe.
Als we ergens rondlopen en een lekkere gast zien, dan stoten we elkaar regelmatig aan, zo van: moet je daar zien :D

Srs ? Grappig - daar zijn (de meeste) homomannen in hun relatie veel opener over naar elkaar toe.
Als we ergens rondlopen en een lekkere gast zien, dan stoten we elkaar regelmatig aan, zo van: moet je daar zien :D

Ja wij zijn daarover ook heel open in naar elkaar toe, maar dat is niet heel vanzelfsprekend over het algemeen!

:(
Heb ik de mijne toch slecht afgericht.

Hij is gewoon eerlijk ;)

Feit dat hij dus met JA antwoord, wil niet zeggen dat hij jou daarom minder mooi/lekker/lief vind. Het zegt alleen maar dat hij ipv rosbief op brood ook een keer kipfilet op brood weleens zou willen proberen. Oke kort-door-de-bocht metafoor misschien, maar je snapt me vast..

Hahaha, ga je m nu verdedigen? Nergens voor nodig ;)

Denk alleen dat ik t andersom niet zou moeten proberen.

Terug
Naar boven