- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zal niet voor niets personen zeggen
Geloof best dat als je dat soort dingen samen beleeft, het je relatie juist sterker maakt.
Maar lijkt me echt helemaal niets.![]()
Hij zal niet voor niets personen zeggen
Geloof best dat als je dat soort dingen samen beleeft, het je relatie juist sterker maakt.
Maar lijkt me echt helemaal niets.![]()
Maar hm, lijkt me verder ook niet echt wat, lijkt me maar ingewikkeld met 3 tegelijk bezig zijn. Maar dat komt misschien doordat ik sowieso moeite heb met meer dan één ding tegelijk te doen.[Afbeelding niet meer beschikbaar]misschien passen ze elkaars kleding wel, en anders gaan ze er maar voor werken.
True, er is wel een goede basis nodig van vertrouwen en openheid over zaken. Daarnaast goede afspraken maken erover. Zo doen wij altijd alles samen en bespreken we van te voren altijd wat wel en niet kan etc. Er is geen ruimte voor wantrouwen of jaloezie in deze natuurlijk. Al is jaloezie wel iets waar je mee om kunt leren gaan zo hebben wij ondervonden.
ik zou echt frenzy gaan en hem molesteren met twintig rake klappen op zijn naakte harses.Kijk je dan ook toe wanneer zo'n kerel je vriendin diep penetreert?
Ik moet er persoonlijk ook niet aan denkenik zou echt frenzy gaan en hem molesteren met twintig rake klappen op zijn naakte harses.

en dan vraag je je af waarom al je relaties mislukken![]()
Kijk je dan ook toe wanneer zo'n kerel je vriendin diep penetreert?
Ik moet er persoonlijk ook niet aan denkenik zou echt frenzy gaan en hem molesteren met twintig rake klappen op zijn naakte harses.

Wat zou je zelf doen Angie, op je dooie gemak toekijken, hem misschien nog toejuichen en een schouderklopje geven.
een klassieke monogame relatie werkt niet, dus ik zou er in de eerste plaats niet aan beginnen.Wat zou je zelf doen Angie, op je dooie gemak toekijken, hem misschien nog toejuichen en een schouderklopje geven.
Anyway ik ben niet bang voor dat ze er vandoor gaat met een andere kerel of dat iemand haar dieper doet dan ik doe omdat zijn pik langer is dan de mijne. Het is ook een kwestie van gunnen denk ik, je moet niet zo hebberig zijn, als je haar al hebt. En samen zullen we alles delen etc.
Ik denk dat het ook best opwindend kan zijn om een andere man met je vriendin bezig te zien?

True, doch niet in alle gevallen. Ze moet er wel zichtbaar van genieten. Als hij niet weet waar hij mee bezig is dan is het soms best moeilijk om geen tips te gaan geven ofzo![]()

Haha ja, daar kan ik me ook iets bij voorstellen, jij kent haar natuurlijk het beste![]()

True, doch niet in alle gevallen. Ze moet er wel zichtbaar van genieten. Als hij niet weet waar hij mee bezig is dan is het soms best moeilijk om geen tips te gaan geven ofzo![]()
Ja en ergens is het ook goed voor je EGO zulke situaties![]()
of nog niet meegemaakt? 
Maar even een vraag, serieus bedoeld, niet in de zin van "wat zijn jullie viezerikken":
Nooit bang voor soa's?
Je kan wel een paar maatregelen nemen, maar je kan je niet tegen alles beschermen.
Als je dan nog een vaste partner als derde partner of stel zou hebben, die het ook alleen met jou doen...maar het idee dat het flink rouleert en dat de kans op soa's niet ondenkbeeldig is... dat zou mij echt tegenhouden.
---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 15:08 ----------
Lol, tenzij er dan een gast komt die het evengoed of nog beter doet......of nog niet meegemaakt?
![]()
Na zoveel jaar ken je je vriendin (als het goed is) lichamelijk tot in de puntjes en weet je precies wat je moet doen om haar te krijgen waar jij/zij wil. Dat gaat een ander echt niet zomaar overtreffen. Ja wellicht omdat hij een groot apparaat heeft, maar het is never een wedstrijdje ofzo.
) erg leuk is voor vrouwen? Ik bedoel ten opzichte van iemand die gemiddeld geschapen is?Is dat echt zo, dat een groot apparaat (dat woord....) erg leuk is voor vrouwen? Ik bedoel ten opzichte van iemand die gemiddeld geschapen is?

van 20cm oid te berijden..