XXL Nutrition

popcorn time ondertiteling op tv

Marc100

Competitive Bodybuilder
Waardering
239
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Ik kijk al een tijdje films vanaf popcorn time en sinds kort ook op tv alleen het lukt met niet om de ondertiteling op tv te krijgen weet iemand hoe dat werkt?
Ik gebruik de porpcorntime io.

Groetjes marc

Beetje een topic hijack, maar hoe krijg jij popcorntime op je tv?

Of sluit je de laptop aan op de tv? Zo ja, dan kan je, voordat je de film/serie start, de eventuele ondertiteling aanvinken rechtsonderin, via je laptop dus.

Beetje een topic hijack, maar hoe krijg jij popcorntime op je tv? Of sluit je de laptop aan op de tv? Zo ja, dan kan je, voordat je de film/serie start, de eventuele ondertiteling aanvinken rechtsonderin, via je laptop dus.

Ik kijk hem d.m.v een chromecast op de tv, werkt super.
Idd wat Hell zegt, voordat je de film start kun je rechtsonder op een vlaggetje klikken voor de ondertiteling van dat land, of dit ook zo op io werkt durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar neem aan van wel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk hem d.m.v een chromecast op de tv, werkt super.
Idd wat Hell zegt, voordat je de film start kun je rechtsonder op een vlaggetje klikken voor de ondertiteling van dat land, of dit ook zo op io werkt durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar neem aan van wel.

dat doe ik ook alleen als ik het op me laptop kijkt werkt dat wel en op mn tv niet

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Beetje een topic hijack, maar hoe krijg jij popcorntime op je tv?

Of sluit je de laptop aan op de tv? Zo ja, dan kan je, voordat je de film/serie start, de eventuele ondertiteling aanvinken rechtsonderin, via je laptop dus.

bij nu bekijken als je je film hebt geselecteerd staat rechts daarvan een popcorn zakje en in die rij kan ik ook kiezen om op mn tv te kijken

Koop een Minix android mediaplayer! Echt een top apparaat. Je kunt er alle android apps op instaleren en dus ook popcorntime en showbox.

:cool:

Ik heb geen problemen met streamen van popcorn time rechtstreeks naar me tv inclusief ondertiteling. Dus ik denk dat het aan je tv zelf ligt.

Ja als ik popcorn open en me tv aan doe. Dan kan je als je film selecteerd als je klinkt op nu afspelen kiezen waar je hem wil afspelen en staat mijn tv ertussen. Smart tv van samsung.

Mss ligt het aan de ingestelde resolutie zodat de ondertiteling net buiten beeld valt?

Leer gewoon engels

Ja als ik popcorn open en me tv aan doe. Dan kan je als je film selecteerd als je klinkt op nu afspelen kiezen waar je hem wil afspelen en staat mijn tv ertussen. Smart tv van samsung.

ja zover kom ik ook alleen ik krijg dan een film zonder ondertiteling

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Mss ligt het aan de ingestelde resolutie zodat de ondertiteling net buiten beeld valt?

zoiets had ik al geprobeerd helaas mocht het niet baten

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

bedankt voor je zinvolle reactie

Terug
Naar boven