AndroidHealthClinic

Porter Unleashed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

porterhouse

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Bestaat er interesse van leden dat ik een trainingslog ga bijhouden?
Ik vertel er gelijk bij dat ik geen foto's ga plaatsen.

op dit moment ben ik ziek thuis, keel en oorontsteking.

Edit:inmiddels weer gedeeltelijk hersteld

Regards,

Porter.

Laatst bewerkt:
Zou wel leuk zijn om te volgen maarja je moet het wel zelf willen natuurlijk.

En beterschap

waarom geen foto's plaatsen? Je loopt wel te showen met je fantastische stats maar je durft geen foto te plaatsen :rolleyes:

als die stats echt zijn zul je ook absoluut niet bang zijn om uitgelachen te worden aangezien er vrijwel niemand is die in de buurt van je fysiek komt op dbb.

waarom geen foto's plaatsen? Je loopt wel te showen met je fantastische stats maar je durft geen foto te plaatsen :rolleyes:
als die stats echt zijn zul je ook absoluut niet bang zijn om uitgelachen te worden aangezien er vrijwel niemand is die in de buurt van je fysiek komt.

Sommige mensen willen liever anoniem blijven om uiteen lopende redenen.
Ik hecht er in ieder geval sowieso geen waarde aan op het internet kan iedereen een held zijn hehehehhe.

Het lijkt mij een goed idee porter vooral je training en voedingroutine ben ik geinteresseerd in.

Sommige mensen willen liever anoniem blijven om uiteen lopende redenen.
Ik hecht er in ieder geval sowieso geen waarde aan op het internet kan iedereen een held zijn hehehehhe.

Het lijkt mij een goed idee porter vooral je training en voedingroutine ben ik geinteresseerd in.

meesten zijn ook anoniem op DBB. Gewoon je hoofd afchoppen, easy as that.

idd, gewoon doen en foto's posten zonder hoofd uiteraard!

als die stats echt zijn zul je ook absoluut niet bang zijn om uitgelachen te worden aangezien er vrijwel niemand is die in de buurt van je fysiek komt op dbb.

Porter is een ervaren recreatie sporter, die niet op podiums te zien zal zijn.
Er zijn meerdere redenen waarom hij geen foto's of filmpjes plaatst.

Ik heb zelf 1x een foto van mezelf geplaatst en dan krijg je reacties van mensen
die niet allemaal leuk zijn.

Heb je goede stats dan word je al vergeleken met...
reactie van je schouders moet je meer aanpakken, je Rug loopt achter vergeleken met je Hams etc.

Het zou leuk zijn Porter als je er tijd vrij voor wil maken, verder beterschap
kleed je warm en rust goed uit, je hebt hard getraind na je ongeval.
en dat bekoop je nu met een griepje. :thumb:

hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Je moet leren omgaan met opbouwende en/of onterechte kritiek. In logs gaat het er trouwens allemaal veel losser aan toe. Een leuke trainingsfoto of even een fotootje na de training zijn er om je logs op te fleuren. Niemand die daar zwaar aan gaat tillen hoor :')

Als er flink wat kilo's worden versleept moet je het zeker doen. Maar je moet het niet voor ons doen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo is even kijken wat dit word, na week ziek te zijn geweest Maandag Borst aangepakt.

opwarmen: 30sec tussenrust
Flys 3x8 12kg
Pullover 3x 8 12kg.

45sec. tussenrust.
Bankdrukken:
20x 60kg
15x 100kg
12x 120kg
10x140kg 8-8

incl.D press:
20x36kg
15x38kg
12x44kg
10x46kg
8-6 50kg

Decline small bp:

12x100kg
10x110kg
8x120kg
6x140kg

3x max bw Dips
;)

Laatst bewerkt:
Flink wat oefeningen bro..hij klapte zeker goed uit elkaar?

Netjes gewerkt voor de eerste dag na ziekte!

Ha na eindeloos vragen wat je deadlift is ga ik er nu eindelijk achter komen!!!!! Succes met loggen man!

Thanks man, ik kon dat hele gedeelte van me account niet. Stond ook nog een bericht van sanca van 1,5 jaar oud :P

Ik zeg 2 dingen, succes met banken en je bent niet meteen homo als je straps gebruikt!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man, ik kon dat hele gedeelte van me account niet. Stond ook nog een bericht van sanca van 1,5 jaar oud :P

Ik zeg 2 dingen, succes met banken en je bent niet meteen homo als je straps gebruikt!

Kom je geen bezoekers bericht plaatsen,dus had ik het maar zo gedaan.
denk dat Sanca er toen ook zo over dacht.

Gebruik geen straps, wil het zelf vast kunnen houden.
enige is een belt boven de 200kg.(die ik niet geheel strak trek)

Leuk, succes! :)

succes!

Mooi dat je weer wat beter bij de pinne bent ouwe, je hebt zeker flink zitten vreten toen je ziek was.

tijd voor een nieuwe stats meting :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven