XXL Nutrition

post eens een foto van je abs

virtual70

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Ben benieuwd hoe het met de buikspieren van de mensen hier op het forum gesteld staat. Wie post een pic? :lifter:

Dit topic komt voor mij nog ff te vroeg dit jaar, maar over een maandje moeten ze er weer zijn. Kijk anders in m'n gallery, dan zie je hoe het er vorig jaar aan het einde van de cut voorstond. Hoop dat ze iets massiever geworden zijn nu.

Gay as the century is long.

Typisch AR-topic.

Ik vind het totaallichaam belangrijker dan alleen de abs.

Alleen de abs is enkel voor brezeers :)

beerbelly.jpg

@ victormor, nice abs keep up the good work:p

dit ben ik en m'n vriendin voor m'n geslachtsoperatie en voor ik begon met 1 maal per week 4 minuten cardio te doen,er si ondertussen al 2mm van m'n buikomtrek,en is nu maar 2.3m in omtrek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
wat een slappe reacties zeg:( Bedoelde het alleen maar positief omdat de zomer er aan komt. Ben veel met abs bezig, maar ze laten zich nog niet echt zien

Dit topic had er pas over een maand mogen zijn robin

robinmike zei:
wat een slappe reacties zeg:( Bedoelde het alleen maar positief omdat de zomer er aan komt. Ben veel met abs bezig, maar ze laten zich nog niet echt zien
met jouw vet% zou je ze al moeten zien denk ik... ik zit ongeveer op hetzelfde vet%. Probeer anders meer gewichten ipv meer herhalingen met abs workouts ;)

robinmike zei:

Moet je ook echt droog trainen om resultaat te zien. Kost veel werk en doorzettingsvermogen.

ik hoop niet dat daar iemand onder liep... :P

Terug
Naar boven