- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'
Ik kan je ook zeker aanraden de series Six Feet Under en Californication te kijken, vooral die 1e is ook erg sterk!
quote]
Oh goed dat je het zegt.. Six Feet Under heb ik allang gezien.. die was ik vergeten in me lijstje..
En californication alleen seizoen 1.. das gewoon meesterlijk! Die vent is gewoon een rolmodel voor elke vent. punt.
Sowieso vind ik een heleboel series op comedy central prima te doen!
Southpark, family guy, simpsons, american dad helemaal!![]()
1. American Beauty
2. Irréversible
3. Heat
4. Requiem for a Dream
5. Lost Highway
6. Fargo
7. Inland Empire
8. Elephant
9. Frontière(s)
10. Cashback.
Interessante lijst in zijn geheel. Echter Lost Highway is 1 ding, maar deze vraagt wel om een toelichting. Degenen die hem gezien hebben begrijpen waarom.
Over n*gers gesproken:
- New Jack Hustler
- Don't be a menace to south central without drinking your juice in the hood
- en natuurlijk de negerhut van oom ton

Mijn lijstje, ongeveer in goeie volgorde. (uitgezonderd de niet als kwaliteitsfilms beschouwde Bloodsport, Bullet en Good Will Hunting, die ik persoonlijk geweldig vind en vaker bekeken heb dan onderstaande films)
Gladiator
Cidade de Deus
The Godfather
Y tu mama tambien
The Good, the Bad and the Ugly
The Godfather 2
A Clockwork Orange
12 Angry Men
La Meglio Giuventu
Lost in Translation
Schindler’s List
Platoon
Patton
All Quiet On The Western Front (origineel)
American Beauty
Judgement At Nuremberg
Citizen Kane
Pas The Hustler gezien, ook een aanrader!

Pulp Fiction
Heat
LOTR
The Pianist
Scarface
Walk the line
Gladiator
Requiem for a dream
La Haine
Apocalypto
(maar dat zijn er een stuk of 200)Hehe schrijf die titel altijd verkeerd, eerste keer dat ik hem zag was ik zwaar uit m'n pan, heb bijna zitten janken van het lachen.Dont be a menace to south central while drinking your juice in the hood is echt heerlijk!
Hehe schrijf die titel altijd verkeerd, eerste keer dat ik hem zag was ik zwaar uit m'n pan, heb bijna zitten janken van het lachen.
Helpt natuurlijk wel als je: Juice, Menace 2 Society en Boys in the hood allemaal gezien hebt...
Die oma:Hehe idd. Ik moet zeggen dat ik eerst don't be a menace had gekeken, en daarna pas de originele films.
Don't be a menace vond ik de eerste keer ook super vet, 2e en 3e keer ook nog wel, maar daarna heb je hem wel gezien vond ik. Blijft wel een van de beste komische ripp-offs natuurlijk. Veel beter dan scary movie bijvoorbeeld.

@Zoutzak:
2001: A Space Odyssey was echt een vreselijke saaie k*tfilm.
Into The Wild vond ik ook maar niks.