Eznir
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik vond ben stiller vroeger echt een kneus maar door films als tropic thunder en meet the parents vind ik m wel lachuh joh

heb hem nog niet gezien, alleen de trailer.Heb je Duplex al gezien? Is ook een leuke.
---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 12:11 ----------
5.7 heeft ie op imdb maar comedies lijken op imdb wel door gefrustreerde aas gebruikers te worden geoordeeld en andere depressieve critici 

kvond dat enorm dikke jochie zo cute in die film, met die blonde krullen
kiek da wat een leuke bolle
![]()

@butchmydick:
TS: jammer dat je vroeg om films. The Sopranos vind ik persoonlijk ook erg lachen. Net zoals Seinfield.

Nou, The Sopranos is geniaal, grappig, sadistisch, voer voor sociopaten en mens-onerend. Terwijl seinfield gewoon hartstikke droog is en lekker weg kijkt (zijn beide series)Ik kan TV-series ook wel toevoegen, alleen moet je het er even bijzetten wat wat is![]()

Waar ligt dan die grens? Ligt de grens bij Jambers? Of bij Wildboyz? Dat zijn twee zeer hilarische series. Om beide heb ik mij stuk gelachen. Is hij leuk?

Is hij leuk?
Zat te denken; je hebt ook een grappige film met een blinde n*ger en een dove blanke die met elkaar in aanraking komen. Alleen kan ik zo niet op de titel komen. Daar moest ik als kind altijd om lachen.
See no Evil, Hear no Evil met Richard Pryor en Gene Wilder.
Stir Crazy en Silver Streak met hetzelfde duo zijn overigens een stuk beter