Fitness Seller

Films met veel humor?

Back to school met m'n maat Rodney Dangerfield

Bad Santa.

Ik lijk wel een beetje op hem..:cool:
badsantabar.jpg

ik vond ben stiller vroeger echt een kneus maar door films als tropic thunder en meet the parents vind ik m wel lachuh joh

Heb je Duplex al gezien? Is ook een leuke.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 12:11 ----------

Interessante film inderdaad... ;)

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 12:19 ----------

Weekend at bernie's. Aparte film... :roflol: heb hem nog niet gezien, alleen de trailer.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Tsn
Heb je Duplex al gezien? Is ook een leuke.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 12:11 ----------

nnee nog niet gezien, zal is downloaden thanks :D 5.7 heeft ie op imdb maar comedies lijken op imdb wel door gefrustreerde aas gebruikers te worden geoordeeld en andere depressieve critici :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga de films bijhouden in openingspost, zodat niet iedereen het hele topic hoeft door te scannen;)

good job soldier

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 13:09 ----------

kvond dat enorm dikke jochie zo cute in die film, met die blonde krullen :P

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 13:10 ----------

kiek da wat een leuke bolle

Bad-Santa-bad-santa-473759_500_341.jpg

@butchmydick: :roflol:

TS: jammer dat je vroeg om films. The Sopranos vind ik persoonlijk ook erg lachen. Net zoals Seinfield.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan TV-series ook wel toevoegen, alleen moet je het er even bijzetten wat wat is ;)
Nou, The Sopranos is geniaal, grappig, sadistisch, voer voor sociopaten en mens-onerend. Terwijl seinfield gewoon hartstikke droog is en lekker weg kijkt (zijn beide series):p

Laatst bewerkt:
Dracula: Dead and Loving It (1995)

Leuke komedie met Leslie Nielsen en een kleine rol van Mel Brooks.

Als humoristische series ook al zijn toegestaan; waar ligt dan die fakkk fakk fakkinngggg fakkk fakkingg ggreennzzzzsss?????? Waar ligt dan die grens? Ligt de grens bij Jambers? Of bij Wildboyz? Dat zijn twee zeer hilarische series. Om beide heb ik mij stuk gelachen.

TS: IMDB, moviemeter, en nog meer websites; zij hebben allemaal top lijsten samengesteld. Zoek je een hilarische film? Zij hebben daar wel een top lijst voor. En soortgelijke vragen zijn gesteld op engelstalige forums. Dat betekent: PARTYTIME! (meer en uitgebreidere informatie, die je niet zo snel tegenkomt op Hollandse forums)

wat dacht je van workaholics (begint zo)

CB4, ondergewaardeerde film uit een tijd dat Chris Rock nog leuk was.

wat dacht je van workaholics (begint zo)
Is hij leuk?

Zat te denken; je hebt ook een grappige film met een blinde n*ger en een dove blanke die met elkaar in aanraking komen. Alleen kan ik zo niet op de titel komen. Daar moest ik als kind altijd om lachen. Net zoals de films van Eddy Murphie. Die blijven gewoon leuk. Of de oude shows van Hans teeuwen & Theo Maassen. Je hebt ook van die mensen die hard moeten lachen om hele sadistische horrors. Voor dat publiek is Hostel & SAW weer geschikt:o

---------- Post added 20 August 2013 at 20:51 ----------

Och, hoe kan ik deze vergeten: Deuce Bigalow: European Gigolo. Die is leuk:p

Is hij leuk?

Zat te denken; je hebt ook een grappige film met een blinde n*ger en een dove blanke die met elkaar in aanraking komen. Alleen kan ik zo niet op de titel komen. Daar moest ik als kind altijd om lachen.

See no Evil, Hear no Evil met Richard Pryor en Gene Wilder.

Stir Crazy en Silver Streak met hetzelfde duo zijn overigens een stuk beter

See no Evil, Hear no Evil met Richard Pryor en Gene Wilder.

Stir Crazy en Silver Streak met hetzelfde duo zijn overigens een stuk beter

See no Evil, Hear no Evil vind ik de leukste.

Hier twee leuke scenes uit Stir Craz. :D

Gast flipt omdat hij in de gevangenis zit en doet vervolgens rare dingen.

en

Laatst bewerkt:
Alle titels even gelezen maar geen een haalt het bij Movie 43.

Terug
Naar boven