XXL Nutrition

Post hier je home cinema

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Ben benieuwd wat de mensen thuis hebben staan, aangezien hier aardig wat filmliefhebbers zijn.

Mijn spul;

Yamaha RX-V450 receiver + NS-P246 Speakerset
Yamaha DVD-S550 DVD/Divx
Revoy 3200DX DVD/Divx
Sony Trinitron 70cm KV-28FQ70B

Nu nog een beamer en dan ben ik helemaal klaar.

Dat Yamaha spul heb ik nu een paar dagen en ben zeer tevreden (alleen me buren en ouders niet :D )

Sow, dat is niet mis KaLe:)

En ik wil btw ook een beamer. Heb wel een reciever met DS versterker en grote boxen. Verder een 70 cm breedbeeld (alles van JVC, mn boxen van Magnat), maar dat moet dus een beamer worden.

Was je trouwens op de Dutch GP?

Ik heb een tv.

fkab4ZvW-hazfgmjCfINlBouEj5Roo-h.png

55cm :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
sony triniton 100 hrtz projektie tv (123 cm beeldbuis)

met 5.1 surround

(en mn xbox als gamestation en dvd-speler :))

Denk ik erover om deze maar eens te kopen...

Harman Kardon Dolby Digital Receiver AVR130
Harman Kardon DVD Speler DVD22
Harman Kardon luidsprekerset HKTS7

• Topic Starter Topic Starter
er zijn btw echt cinema freaks :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is echt heftig. Als ik een eigen huissie heb ga ik ook zo'n kamer bouwen. En als kers op de taart wat bioscoopstoelen op de kop tikken :D

Voor tv/video/audio ga naar marktplaats! Ik heb voor in totaal 220 euro een 70 cm Sony tv, dvd en videorecorder bijelkaar geshopt, allemaal bijna nieuw. Is een kwestie van geduld maar er zijn altijd mensen die snel van hun shit afmoeten. Als je zegt dat je het dezelfde dag komt ophalen kun je dingen meenemen voor een fractie van de waarde.

dat ziet er idd mooi uit ja

Ik heb een 55 cm TV'tje en een xbox om dvd'tjes mee af te spelen. Heel slecht ja... :( Maar ik ben eigenlijk wel een redelijke fanatieke film liefhebber. Alleen ontbreekt het aan cash money bling bling om echt vette shit aan te schaffen. Dus jah,ondertussen heb ik al wel zo veel bioscoopkaartjes gekocht om een home cinema aan te schaffen :)

Offtopic: jah Kale, wij hebben nog naar jou lopen zoeken daar op de DYGP bro! D'r liepen daar toch aardig wat kale brede gasten rond :)

Laatst bewerkt:
receiver van Pioneer, dvd speler van pioneer, Surround set van BOSE, Satteliet receiver van XTREME met 80 GB harddisk, Tv van Loewe 80 Cm diagonaal, +140 dvdz :D, verder allemaal optische bekabeling :D

Komtiedan hè? :D

TV: Sony KV-25x50 63 cm gewoon 4:3 formaat
DVD speler: LG 3351E met ingebouwde Dolby Digital decoder, dus met 6 analoge uitgangen.
Front versterker: JVC RX-816R Dolby Pro-Logic 100watt 4 ohm
Center versterker: Ouwe Akai
Rear versterker: Akai A-117

Front speakers: JBL LX-1000, 4 weg, 250watt 4 ohm :)
Center speaker: JBL Center 175, 70 watt 8ohm
Rear speakers: Ouwe Philips 2 weg +- 30 watt

Mijn thuisbiosje:

Versterker:
JVC RBX888
Front speakers: Magnat Concept *nogwat-dikke-zuilen-speakers-teveel-watts*
Front en Rear speakers: 3 x JVC nogwat (weet alleen dat ze 100watt continue zijn elk)
Modded XBOX met High Definition Cable set (progressive DVD output)
Sony 72cm 28FX32 tv

En als klapper

Panasonic AE500 16:9 High Definition beamer. 1280*720p native resolution (2x meer pixels dan DVD!)

Perfect voor DVDs, High Definition films en XBOX games.

Apenootje zei:

1600 eurootjes, + 100 euro voor een 10 meter DVI kabel naar de computer (om High Definition films mee af te spelen)

Rob G zei:
Is dat die kabel voor beter beeld? En scheelt dat dan ook veel?

Dat heeft eigenlijk alleen zin als je een beamer hebt die dat aan kan. En ja, het wordt wel mooier. Het signaal gaat over een component kabel (3 kabeltjes) en komt uit een speciaal kastje uit de xbox.

Jammer genoeg zijn er niet veel spellen van de xbox in hele hoge resolutie maar in de laagste resolutie lijkt het vaak ook al vrij scherp.

Red devil zei:
Mijn thuisbiosje:

Versterker:
JVC RBX888
Front en Rear speakers: 3 x JVC nogwat (weet alleen dat ze 100watt continue zijn elk)
Sony 72cm 28FX32 tv

En als klapper

Panasonic AE500 16:9 High Definition beamer. 1280*720p native resolution (2x meer pixels dan DVD!)

HDTV owned! Heb ooit een 1080i demo film gezien en die was zó scherp, dvd moet zich schamen ;)

PC met audigy 2 :P
blaupunk 55 cm tv.
creative 250D ( 2.1 , 300 watt rms )

niet echt een home cinema maar als student mag ik niet klagen :P

Red devil zei:
Mijn thuisbiosje:

Versterker:
JVC RBX888
Sony 72cm 28FX32 tv

En als klapper

Gewoon een vraagje tussendoor ...

Kun je tv kijken met een beamer ook ? Hiermee bedoel ik dus of je zonder tv kan of is beamer enkel geschikt voor films ?

Terug
Naar boven