XXL Nutrition

Post hier je home cinema

BigK zei:
Gewoon een vraagje tussendoor ...

Kun je tv kijken met een beamer ook ? Hiermee bedoel ik dus of je zonder tv kan of is beamer enkel geschikt voor films ?

je moet de beamer dan op een tv-tuner aansluiten... kan dus wel

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
kan zeker wel, alleen het is zonde van je beamerlamp. Die lampen zijn vrij duur, dus verstandig om deze alleen met films en games te gebruiken.

@RobG;

Ik hoop dat jullie die kale gasten niet te hard op hun schouders hebben getikt om te vragen of ik het was :D

Tjalle zei:
receiver van Pioneer, dvd speler van pioneer, Surround set van BOSE, Satteliet receiver van XTREME met 80 GB harddisk, Tv van Loewe 80 Cm diagonaal, +140 dvdz :D, verder allemaal optische bekabeling :D

echt ziek duur die optische bekabeling. Ik heb een metertje optische kabel gekocht voor 100 euro!!! voor een kabel :eek:

KaLe zei:
echt ziek duur die optische bekabeling. Ik heb een metertje optische kabel gekocht voor 100 euro!!! voor een kabel :eek:

100 euro ? Ik heb optische kabel tussen dts decoder en ps2 was 30 euro ofzo voor 80 cm...

ja je kan het zo gek maken als je wilt. Ze hadden ze ook voor 20 euro. Ik heb een Monster Cable.

220 gulden hahaha lol

Oh, oke...

vroeg me wat het verschil was tussen die kabels... dus ja nu weet ik het...

KaLe zei:
Als ik een eigen huissie heb ga ik ook zo'n kamer bouwen. En als kers op de taart wat bioscoopstoelen op de kop tikken :D
Een gast hier in de buurt:
[Link niet meer beschikbaar]

Inclusief de stoelen uit de plaatselijke bioscoop :)

had ik ook ergens anders al gezien. Helemaal te gek zoiets. Alleen jammer dat het doek met touw is opgehangen.

BigK zei:
Gewoon een vraagje tussendoor ...

Kun je tv kijken met een beamer ook ? Hiermee bedoel ik dus of je zonder tv kan of is beamer enkel geschikt voor films ?

Kan wel, moet je de beamer bijv met scart aansluiten op de videorecorder en dan via de videorecorder zappen.
Ziet er alleen niet super uit, maar dat komt omdat je dan verwend bent met dvds en hd films.

Had de beamer vlak voor het EK dit jaar, dus dat kwam wel goed uit :)

Komt ie dan!!!

Philips 72 cm ktv
Jbl DSC-500 serie
incl. subwoofer + 5 surround boxen

Nou dat is niet zoveel maar genoeg voor een student !!
(en geeft ook nog eens flink geluid) :D

KaLe zei:
Ben benieuwd wat de mensen thuis hebben staan, aangezien hier aardig wat filmliefhebbers zijn.

Mijn spul;

Yamaha RX-V450 receiver + NS-P246 Speakerset
Yamaha DVD-S550 DVD/Divx
Revoy 3200DX DVD/Divx
Sony Trinitron 70cm KV-28FQ70B

Nu nog een beamer en dan ben ik helemaal klaar.

Dat Yamaha spul heb ik nu een paar dagen en ben zeer tevreden (alleen me buren en ouders niet :D )

Nice!

En je adres was?

haha dat ga ik je natuurlijk niet vertellen :D

Philips 82 cm 100 hertz tv
5.1 set

Ben er happy mee maar ik ben aan het sparen voor een nieuwe versterker. Ik wil namelijk er één die DTS ES ondersteund. (je hebt dan 1 extra speaker in het midden achter) Ik heb niet veel DVD´s die dit ondersteunen maar het lijkt me wel fantastisch.

big pimpin:

philips breedbeeld tv
sony dolby surround systeem
en philips dvd speler/recorder
en nog een videorecorder van philips

Ik heb een TV-kaartje van Hauppage in me pc en een pioneer stereo van 6 jaar oud (kostte 1100 gulden :) )

Beneden staat een dvd spelertje van 50 € met een tv schermpje van 7-8 jaar oud :)
Ochja, je kan er goed dvd's op kijken, geld voor vette shit heb ik niet :(
Heb me geld hard zat nodig voor school/eten/kleren/boeken en andere vaste lasten .

Terug
Naar boven