XXL Nutrition

Post je cheats(met pics ;))

Bezoekers in dit topic

IMG_20221021_221706.jpg

Moet nog 1800 cal en ik wil zsm pitten 😋

Dit en 2 hipros en ik kom aardig in de buurt 💪
 
Bekijk bijlage 570329
Moet nog 1800 cal en ik wil zsm pitten 😋

Dit en 2 hipros en ik kom aardig in de buurt 💪
Leven houd van jou, ik maar dromen van donuts en jij gewoon een pot ben & jerrys eten omdat je calorieen nodig hebt. Ik kan niet eens een halve pot oppo ijs laten passen in mijn dieet :(
 
Leven houd van jou, ik maar dromen van donuts en jij gewoon een pot ben & jerrys eten omdat je calorieen nodig hebt. Ik kan niet eens een halve pot oppo ijs laten passen in mijn dieet :(
Is klote kerel!

Gewoon spier aan blijven maken, je zult zien dat je metabolisme beter en beter wordt.

Er moet gewoon nog wat meer massa op. Komt goed :thumb:
 
Leven houd van jou, ik maar dromen van donuts en jij gewoon een pot ben & jerrys eten omdat je calorieen nodig hebt. Ik kan niet eens een halve pot oppo ijs laten passen in mijn dieet :(
Elk uur wat submaximaal opdrukken en optrekken gedurende de dag. Zo verhoog je je energieverbruik behoorlijk, kun je dus af en toe wat lekkers verorberen :D (en het helpt je reguliere oefeningen ook nog eens).
 
Elk uur wat submaximaal opdrukken en optrekken gedurende de dag. Zo verhoog je je energieverbruik behoorlijk, kun je dus af en toe wat lekkers verorberen :D (en het helpt je reguliere oefeningen ook nog eens).
Daarom wil ik dat ze dip en pull up bars rond hangen op school, hoe moet ik anders de Greasing The Groove methode toepassen:(
 
Daarom wil ik dat ze dip en pull up bars rond hangen op school, hoe moet ik anders de Greasing The Groove methode toepassen:(
Beetje improviseren joh..of standaard zo'n pullup bar voor tussen het kozijn in het lespakket ipv een laptop
 
Elk uur wat submaximaal opdrukken en optrekken gedurende de dag. Zo verhoog je je energieverbruik behoorlijk, kun je dus af en toe wat lekkers verorberen :D (en het helpt je reguliere oefeningen ook nog eens).
Uiteindelijk 0,5kg aangekomen van helft van de week cheaten. Wel intens veel cardio gedaan. Zeer tevreden met resultaat, erg goed genoten: popeyes, krispykremes, ontbijt buffet, omas eten😍 etc. Nu weer vol aan de gang!
 
Mijn eerste post op bodybuilding forum is direct een cheatmeal, niet de beste eerste indruk haha :meal: Dit was een simpele burger met bacon en parmesaan, samen met wat friet.

Dit was mijn allereerste keer in mijn leven op reis en ik heb er een week van genoten, my apologies to the Fitness gods!

cheat.PNG
 
Mijn eerste post op bodybuilding forum is direct een cheatmeal, niet de beste eerste indruk haha :meal: Dit was een simpele burger met bacon en parmesaan, samen met wat friet.

Dit was mijn allereerste keer in mijn leven op reis en ik heb er een week van genoten, my apologies to the Fitness gods!

Bekijk bijlage 571632
Welkom! Heb je al een plan om die grote zak werkelijkheid te laten worden?
 
Mijn eerste post op bodybuilding forum is direct een cheatmeal, niet de beste eerste indruk haha :meal: Dit was een simpele burger met bacon en parmesaan, samen met wat friet.

Dit was mijn allereerste keer in mijn leven op reis en ik heb er een week van genoten, my apologies to the Fitness gods!

Bekijk bijlage 571632
goed begin is het halve werk drool:
 
Back
Naar boven