Fitness Seller

Post je kerstmenu V2?

Vlees....veel vlees.

Oh ja, nog meer vlees.

En iets met ijs....

kerst ontbijt
160g brinta, 1l melk 60 g rozijnen, en bonbons

IMG_0771.jpeg

Ik ga gewoon zitten en eet op wat voor me neus ligt. Vegan is voor de hond aangezien een echte mens gewoon vlees eet.
Hoe doe jij dit oprecht gezien jouw ''autistische'' levensstijl? Zag laatst ook iets van niet uit eten etc. Zijn dit dan een paar dagen per jaar waarop je een beetje buiten je schema gaat?

Hoe doe jij dit oprecht gezien jouw ''autistische'' levensstijl? Zag laatst ook iets van niet uit eten etc. Zijn dit dan een paar dagen per jaar waarop je een beetje buiten je schema gaat?
6500 kcal pd, dan is er wel wat ruimte om “off plan” te gaan. Moet eerder oppassen dat ik juist niet te weinig eet deze dagen en afval, hoe gek dat ook klinkt voor de meeste.

Kerst is een uitzondering, maar uit eten gaan we eigenlijk nooit aangezien met een kleine dit in de praktijk moeilijk is en ik 2x pw toch kan/moet cheaten zijn dit meestal burgers/mac. Elke 2 weken slaapt de kleine @opa/oma en dan gaan me vriendin en ik meestal wel ergens uit eten, maar ik kan dit tegenwoordig wel heel nauwkeurig inschatten hoeveel kcal iets bevat. Eten is niet me hobby momenteel en vind ik het zonde om 100€ te lappen om stiekem met tegenzin ergens te eten.

Verjaardag bv is ook wel een uitzondering, maar ligt allemaal aan het “moment”. Zit je diep in prep dan word het lastig maar een cut voor mij betekend eigenlijk niet snel <4k kcal dus ruimte om keer wat te ruilen is eigenlijk altijd wel aanwezig.

Die van ons blijft niet 2 uur stilzitten en zodra die zijn friet op heeft dan begint de pret. Kunt niet rustig zitten eten en dan vind ik het zonde om ergens te gaan eten. Sommige restaurants (vooral ayce) hebben een grote binnenspeeltuin voor de kinderen en dan scheelt het wel, alleen die van ons is bijna 2 en ik durf hem nog niet daar alleen neer te zetten. 2 uur in een kinderstoel zitten gaat hem niet worden en er dan zon tabletje bij zetten wat veel mensen doen zie ik niet zitten. Ga liever een happy meal voor hem dan halen.

Dit is bv puur omdat ie een ijsje in zijn hand heeft, zodra die op is begint de pret 😄
62fd16e0-ba97-4489-bec9-caf525f3ef41.jpeg

Die van ons blijft niet 2 uur stilzitten en zodra die zijn friet op heeft dan begint de pret. Kunt niet rustig zitten eten en dan vind ik het zonde om ergens te gaan eten. Sommige restaurants (vooral ayce) hebben een grote binnenspeeltuin voor de kinderen en dan scheelt het wel, alleen die van ons is bijna 2 en ik durf hem nog niet daar alleen neer te zetten. 2 uur in een kinderstoel zitten gaat hem niet worden en er dan zon tabletje bij zetten wat veel mensen doen zie ik niet zitten. Ga liever een happy meal voor hem dan halen.

Dit is bv puur omdat ie een ijsje in zijn hand heeft, zodra die op is begint de pret 😄
Ik hoop dat ons deze fase bespaard blijft 😂
Wij gaan morgen uit eten om 17u maar ze is pas 8 maanden.

Vandaag ook met mn nichtje van 3. 3 happen eten en het is klaar, langer dan 10 minuten aan tafel zitten ho maar. Ik heb 100 keer verstoppertje gespeeld tussen de gangen door. Aandachtsspanne van 10 seconde ook. :roflol:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven