XXL Nutrition

Post jouw goede voornemen voor in 2010

mijn voornemen is, als ik in 2010 zo'n k*ttopic als dit zie, het gewoon niet te openen en er al zeker niet in te posten...

Minder op DBB zitten

Mijn doel was voor april 2010 op 90kg te zitten met een bf onder de 15%......maar dat moet ik toch ff bij stellen. Ga al 3 maanden als een speer en zit nu al op 87kg bij iets van 13% a 14%. Ik zet lekker hoog in en ga voor de 95kg. Dan in april 3 maanden cutten tot iets van 7% met een gewicht van ongeveer 80-85kg.

Verder hoop ik voor de cut 200kg gedeadlift te hebben. 120kg banken lijkt me ook leuk en 140kg full squat moet ook wel lukken.

Eens wat harder gaan werken voor mijn studie, al mijn vakken gewoon ruim halen.

Kilo of 10 erbij, en wat lager in Bf.

Ik wil mijn krachtstatts verdubbelen als het even mogelijk is (A)

Meer rukken en drinken...

- Propedeuse halen
- Weer serieus bezig gaan met trainen
- Nieuwe bike kopen
- Chickies flowen

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Elke dag een zak chips eten.

Nu ik het afgelopen half jaar 14 kilo kwijt ben geraakt vond ik het voor mezelf wel een goed idee om te proberen met veeeeel cardio de zomer in te gaan met maar 65kg op de weegschaal. Nog 10kg te gaan, wie weet ga ik het zelfs wel redden! :D

98@12 maar eerst weer trainen

Nu ik het afgelopen half jaar 14 kilo kwijt ben geraakt vond ik het voor mezelf wel een goed idee om te proberen met veeeeel cardio de zomer in te gaan met maar 65kg op de weegschaal. Nog 10kg te gaan, wie weet ga ik het zelfs wel redden! :D

:verneder:

Terug
Naar boven