AndroidHealthClinic

postNL

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
een maat van me had trimatropin voor me besteld maar woont aan de andere kant van nl dus had hij ze via de post naar me gestuurd, op vrijdag al.
Vandaag is het pakketje nog niet binnen. Heb post gebeld, ze zeiden vandaag komt het. maar vandaag nog niks. Net weer gebeld maar ze kunnen alleen zeggen dat het bij sorteer centrum is, verder niks:(

Is dit iemand van jullie al eens overkomen? Kan ik er vanuit gaan dat ik mn pakketje kwijt ben?? ze zeggen nu uiterlijk vrijdag, maarja daarna kan ik een onderzoek starten... haha waarnaar, hgh?;)

niet aangetekend verzonden?
DOM

• Topic Starter Topic Starter
niet aangetekend verzonden?
DOM

wel aangetekend verzonden, niet zo bij de hand doen vriend

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:51 ----------

goede kans dat je het kwijt bent, postNL is een dikke chaos op het moment.. Laatste paar maanden enkele keren gehad dat ik geen post heb ontvangen waarvan ik zeker weet dat het verzonden is..

Dit zou het kunnen verklaren:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieve..._gewoon_een_soort_grote_brievenbus_.html#more

gvd, dat zou net mij weer moeten overkomen. Zwaar klote dit aangezien trimatropin niet al te goedkoop is

Misschien de volgende keer zelf gaan halen al snap ik niet wat iedereen ineens moet met HGH zorg maar eerst dat je op een niveau zit voor HGH dus dat andere AAS je niets tot weinig brengen.Maar het zal wel weer allemaal lekker makkelijk moeten als ik je avatar zie en dan denk aan HGH denk ik niet nodig nog niet klaar voor.Maar is natuurlijk je eigen keuze

Vandaag nog niks, je post t om 13.00, anders wacht je even tot de dag voorbij is?

Ik heb dit al zo vaak meegemaakt dat ik me er geen zorgen meer om maak.
Laatst naar België, staat er online dat het er zaterdag al was, was het erg gister pas.

Heb je geen track n trace nummer?

Bij mij hebben ze mijn pakje terug naar afzender gezonden omdat mijn huis toevallig ook te koop staat en ze dachten dat het onbewoond was ???

Had het verkeerd begrepen, als je het aangetekend hebt verzonden gaat het via de pakketdienst staat los van de post. Zal wel goedkomen dan, daar is de organisatie wel in orde volgens mij.

Postnl levert tot 21u savonds denk ik .. dus ik zou nog even wachten..

Gaat regelmatig wat fout met PostNL de laatste tijd. Het is me recent 1x overkomen dat een aangetekend pakketje een week later pas binnenkwam doordat er iets fout ging in het sorteercentrum. Uiteindelijk wel ontvangen, maar was wel vervelend.

Gaat regelmatig wat fout met PostNL de laatste tijd. Het is me recent 1x overkomen dat een aangetekend pakketje een week later pas binnenkwam doordat er iets fout ging in het sorteercentrum. Uiteindelijk wel ontvangen, maar was wel vervelend.

Laatste tijd?? :D

postnl is nu ook storing, gister werd pakketje bezorgt (wel op tijd) en hij vertelde dat het hele systeem eruit lag .Normaal moet ik op zon apparaatje handtekening zetten nu had hij papiertjes bij zich.

PostNL is chaos ja. Leveringen komen laatste tijd vaak te laat. Verwacht dat je pakket nog wel komt, maar dat het wat langer in beslag neemt dan normaal.

Had het verkeerd begrepen, als je het aangetekend hebt verzonden gaat het via de pakketdienst staat los van de post. Zal wel goedkomen dan, daar is de organisatie wel in orde volgens mij.

Ze zijn zo goed dat ze zelfs aangetekende post bij de buren afleveren......

een maat van me had trimatropin voor me besteld maar woont aan de andere kant van nl dus had hij ze via de post naar me gestuurd, op vrijdag al.
Vandaag is het pakketje nog niet binnen. Heb post gebeld, ze zeiden vandaag komt het. maar vandaag nog niks. Net weer gebeld maar ze kunnen alleen zeggen dat het bij sorteer centrum is, verder niks:(

Is dit iemand van jullie al eens overkomen? Kan ik er vanuit gaan dat ik mn pakketje kwijt ben?? ze zeggen nu uiterlijk vrijdag, maarja daarna kan ik een onderzoek starten... haha waarnaar, hgh?;)

Dit is mij al verschillende keren overkomen. Postnl is ergste wat ooit al meegemaakt heb op gebied van organisatie...een dikke nul over de ganse lijn; pakje dat naar Engeland gestuurd wordt in plaat van België, pakje 2 weken blijven liggen, pakje dat teruggestuurd wordt volgens het tracksysteem en dan toch ineens aankomt, ...
Het tracksysteem kan je niet op rekenen. Dat geeft je meestal de verkeerde info.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 17:12 ----------

Postnl levert tot 21u savonds denk ik .. dus ik zou nog even wachten..

:)

Je kent postnl blijkbaar nog niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is mij al verschillende keren overkomen. Postnl is ergste wat ooit al meegemaakt heb op gebied van organisatie...een dikke nul over de ganse lijn; pakje dat naar Engeland gestuurd wordt in plaat van België, pakje 2 weken blijven liggen, pakje dat teruggestuurd wordt volgens het tracksysteem en dan toch ineens aankomt, ...
Het tracksysteem kan je niet op rekenen. Dat geeft je meestal de verkeerde info.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 17:12 ----------

:)

Je kent postnl blijkbaar nog niet.

weet niet hoe het juist in belgie zit .. maar ik had bij b&f besteld en de dag nadien werd het geleverd door tntpost (belgische postnl) omstreeks 20.30u.. en b&f zelf had mij toen gezegd dat ze tot 21u kunnen leveren..

Mijn wie-eiwitten die zaterdag verzonden zijn, zijn ook nog niet binnen.
Is een drama bij de Post! Mijn pakketje is nu 2 dagen "vertraagd"!

Dus komt goed vriend

Terug
Naar boven