AndroidHealthClinic

postNL

edit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
net weer gebeld, ze zijn hem kwijt. Heel mn spaargeld aan dozen is weg.. BEDANKT POST!!

behoorlijk, en geen hgh meer voor de zomer en geen geld:(

hoeveel kitjes ben je nu kwijt dan?
moet er niet aan denken om al me geld kwijt te zijn aan dat soort shit..
ik heb ooit eens me vakantiebaantje vervuld bij de sorteercentrum in amsterdam, je weet niet wat je meemaakt als je ziet hoe er met post word omgegaan!
om maar te zwijgen over wat voor r**ards daar rondlopen..

Laatst bewerkt:
hoeveel kitjes ben je nu kwijt dan?
moet er niet aan denken om al me geld kwijt te zijn aan dat soort shit..
ik heb ooit eens me vakantiebaantje vervuld bij de sorteercentrum in amsterdam, je weet niet wat je meemaakt als je ziet hoe er met post word omgegaan!
om maar te zwijgen over wat voor r**ards daar rondlopen..

genoeg;) haha

dan maar weer over op de novotropin. En die nieuwe breitling moet ook nog eventjes wachten;)

net weer gebeld, ze zijn hem kwijt. Heel mn spaargeld aan dozen is weg.. BEDANKT POST!!

Aangetekend is verzekerd tot 500,- Dus de verzender kan die 500,- claimen en jou dan nieuwe versturen. Geen probleem dus. Tenzij je bestelling hoger dan dat was.
Nu zat er dan een aas gerelateerd produkt in het pakketje maar snap niet goed waarom een topic over een post pakketje aangemaakt word.

Aangetekend is verzekerd tot 500,- Dus de verzender kan die 500,- claimen en jou dan nieuwe versturen. Geen probleem dus. Tenzij je bestelling hoger dan dat was.
Nu zat er dan een aas gerelateerd produkt in het pakketje maar snap niet goed waarom een topic over een post pakketje aangemaakt word.

omdat in deze sectie de gasten zitten die hier ook ervaring mee hebben, vandaar dat ik hier een topic maakte..

Maar de waarde van het pakketje was stukken hoger dan 500;) (had voor de rest van het jaar mn trima besteld) Wou het ophalen maar had geen tijd, dacht dit kan ook wel een keer. maar helaas kon het niet;)

Je moet ook nooit meer dan 700 euro in een pakketje of in geld versturen.

Terug
Naar boven