Fitness Seller

postNL

Ze hebben lekker bezuinigd bij de PostNL, 24-uurs levering is allang niet meer gegarandeerd, zelfs niet bij aangetekende zendingen.
Verzendtijd is vaak enkele dagen tot een kleine week.

Ze zijn zo goed dat ze zelfs aangetekende post bij de buren afleveren......

Dat gebeurt bij mij ook om de haverklap maar ik ben er blij mee (heb nette buren, moet ik er uiteraard wel ff bijzeggen). Hoef ik tenminste niet naar zo'n klote depot met klote openingstijden.

Ik heb vakantie werk op de post.....vandaag pakje met hgh onderschept...thx bro

46 en vakantiewerk :roflol:

Werken naast je uitkering? Laat de sociale dienst het maar niet horen.

wat ook nog wel eens wil gebeuren met aangetekend. Is dat die kneus die het invoert jou adres gegevens niet goed overneemt. Dus je zet netjes het adres erop. blablabla straat 120 en ze nemen over op je aangetekende zegel 122 doordat mevrouw met haar nep nagels niet goed de touchscreen kan bedienen.

gevolg, adres komt niet overeen en blijft in het sorteercentrum liggen, maar de elende is dat er pas na paar werk dagen een "onderzoek" gestart wordt.

Klinkt misschien als een dom antwoord maar geloof me dit gebeurt dagelijks! komt meestal wel goed maar je moet even geduld hebben en blijven bellen. hopelijk staat er een afzender op.

laat even weten hoe het afloopt en of je het nog krijgt.

Kreeg laatst een pakketje pas na 20u. Had het niet meer verwacht. Shit happens.

Had geld opgestuurd in bubbelenveloppe aangetekend,en in sorteercentrum GentX is het "verloren" gegaan?jah toevallig in iemand z'n zakken gevallen,nu hebben ze onderzoek gestart en ik krijg 35 euro schade vergoeding,heb gemaild dat dit een schande is en het hier niet bij laat:mad:

Dat gebeurt bij mij ook om de haverklap maar ik ben er blij mee (heb nette buren, moet ik er uiteraard wel ff bijzeggen). Hoef ik tenminste niet naar zo'n klote depot met klote openingstijden.

Ik heb ook nette buren, alleen vind het niet nodig om ze te laten weten dat ik AS gebruik.
Als ze zo slordig met hun werk omgaan is de kans dat het pakketje beschadigd ook groot en dat het zichtbaar is wat er in zit.
Gelukkig was mijn pakketje netjes verpakt, maar heb wel meteen een klacht ingediend.
Die bezorger wist maar al te goed dat hij verkeerd bezig was want normaal hoort er een naam op het briefje te staan dat vermeld dat het pakketje bij de buren ligt.

Ik heb ook nette buren, alleen vind het niet nodig om ze te laten weten dat ik AS gebruik.
Als ze zo slordig met hun werk omgaan is de kans dat het pakketje beschadigd ook groot en dat het zichtbaar is wat er in zit.
Gelukkig was mijn pakketje netjes verpakt, maar heb wel meteen een klacht ingediend.
Die bezorger wist maar al te goed dat hij verkeerd bezig was want normaal hoort er een naam op het briefje te staan dat vermeld dat het pakketje bij de buren ligt.

Dat zou mij me nou werkelijk aan m,n reet roesten. Maar ja, ieder mens is anders.
En anders gewoon wachten tot je ooit een langwerpig pakketje met staafvormige inhoud voor de buurvrouw op jouw adres krijgt :p

Zovaak meegemaakt, zelf een keer flink duur pakket opgestuurd kijk ik op de track en trace staat er manco levering, schrok me rot. Kwam toch nog binnen, even wachten komt vast goed

Dat zou mij me nou werkelijk aan m,n reet roesten. Maar ja, ieder mens is anders.
En anders gewoon wachten tot je ooit een langwerpig pakketje met staafvormige inhoud voor de buurvrouw op jouw adres krijgt :p

Kan banket staaf zijn hehehe

Put it in your mouth.....:cool:

• Topic Starter Topic Starter
gelukkig iets meer geruststellende berichten:) vandaag is het er nog niet, service desk zei uiterlijk vrijdag. Wel lekker dat mn hgh zo lang ongekoeldt daar ligt:(

gewoon alles in 1x zetten

Heb het ook al gehad, aangetekend verzonden en kwijt. Lang leven de post ;-)

Terug
Naar boven