Fitness Seller

postworkout of whey

Darkflames

Novice
Waardering
0
wat is nou better voor gebruik na training postworkout of whey en welk zal ik het best gebruiken. en zeg me niet allebij ik ben maar een student dus zo rijk ben ik niet^^

Postworkout betekend iets wat je inneemt na de training. Whey is een soort van postworkout. De meeste mensen nemen hier whey na de training sommigen met dextrose en sommigen zonder. De meningen verschillen wat er beter is. Voor de training is bewezen dat het beste is om whey te nemen 1 tot 0,5 uur voor de training. Je kan bijvoorbeeld whey kopen en voor en na de training een shake nemen. Ik zelf neem alleen voor de training een shake.

PWO = Postworkout = Na het trainen.

Na het trainen neem je dus Whey met Dextrose, en dat is je PWO :p

Ikzelf gebruik de post-workout whey van powersupplements waar ik erg tevreden mee ben. Dit is whey met BCAA's en goede vetten. Aanrader zou ik zeggen :)

Als je niet wil gooien met de whey ben je best dat je enkel een Pre work out shake neemt, en geen na de training. Dus enkel een whey een klein uurtje voor je training.

Postworkout betekend iets wat je inneemt na de training. Whey is een soort van postworkout. De meeste mensen nemen hier whey na de training sommigen met dextrose en sommigen zonder. De meningen verschillen wat er beter is. Voor de training is bewezen dat het beste is om whey te nemen 1 tot 0,5 uur voor de training. Je kan bijvoorbeeld whey kopen en voor en na de training een shake nemen. Ik zelf neem alleen voor de training een shake.

Waarom is het eingelijk zo goed dan voor de training ? Heb het een hele tijd gedaan maar merkte er niets van. Geen sneller herstel geen extra conditie ezv
Ik begin trouwens al het nut van sups te betwijvelen. Want neem nu al een redelijke tijd aleen nog maar wey na de training met water en een appeltje. En word er niet anders van