Fitness Seller

postworkout of whey

Darkflames

Novice
Waardering
0
wat is nou better voor gebruik na training postworkout of whey en welk zal ik het best gebruiken. en zeg me niet allebij ik ben maar een student dus zo rijk ben ik niet^^

Postworkout betekend iets wat je inneemt na de training. Whey is een soort van postworkout. De meeste mensen nemen hier whey na de training sommigen met dextrose en sommigen zonder. De meningen verschillen wat er beter is. Voor de training is bewezen dat het beste is om whey te nemen 1 tot 0,5 uur voor de training. Je kan bijvoorbeeld whey kopen en voor en na de training een shake nemen. Ik zelf neem alleen voor de training een shake.

PWO = Postworkout = Na het trainen.

Na het trainen neem je dus Whey met Dextrose, en dat is je PWO :p

Ikzelf gebruik de post-workout whey van powersupplements waar ik erg tevreden mee ben. Dit is whey met BCAA's en goede vetten. Aanrader zou ik zeggen :)

Als je niet wil gooien met de whey ben je best dat je enkel een Pre work out shake neemt, en geen na de training. Dus enkel een whey een klein uurtje voor je training.

Postworkout betekend iets wat je inneemt na de training. Whey is een soort van postworkout. De meeste mensen nemen hier whey na de training sommigen met dextrose en sommigen zonder. De meningen verschillen wat er beter is. Voor de training is bewezen dat het beste is om whey te nemen 1 tot 0,5 uur voor de training. Je kan bijvoorbeeld whey kopen en voor en na de training een shake nemen. Ik zelf neem alleen voor de training een shake.

Waarom is het eingelijk zo goed dan voor de training ? Heb het een hele tijd gedaan maar merkte er niets van. Geen sneller herstel geen extra conditie ezv
Ik begin trouwens al het nut van sups te betwijvelen. Want neem nu al een redelijke tijd aleen nog maar wey na de training met water en een appeltje. En word er niet anders van

Ikzelf gebruik de post-workout whey van powersupplements waar ik erg tevreden mee ben. Dit is whey met BCAA's en goede vetten. Aanrader zou ik zeggen :)

???vetten in een post workout shake zijn alleen maar slecht gast. Vertraagd totaal de opname van je overige ingredienten. Is dus meer geschikt als gainer dan als postworkout

Waarom is het eingelijk zo goed dan voor de training ? Heb het een hele tijd gedaan maar merkte er niets van. Geen sneller herstel geen extra conditie ezv
Ik begin trouwens al het nut van sups te betwijvelen. Want neem nu al een redelijke tijd aleen nog maar wey na de training met water en een appeltje. En word er niet anders van

De whey shake is dan (gedeeltelijk of helemaal) verteerd en de aminozuren zijn beschikbaar tijdens de training om kapot gemaakte spiermassa te herstellen. Ik zou hem een uur tot een half uur voor de training nemen. Het is natuurlijk zo dat door het toevoegen van een shek voor de training je niet meteen kilo's meer wint. Dus je zal het misschien niet merken, maar je merkt ook niet van een bak kwark dat het werkt, je kan alleen merken of je hele leefsT, training etc werkt

50 gr. dextrose en 25 gr. Whey is mijn PWO :D Werkt prima, ik merk geen verschil met postworkout shakes die al samengesteld zijn.

Sluit mij aan bij Luppie,vertrouw suplementen ook niet, zeker geen whey.Ik eet half uurtje voor training 500gr vette kwark van campina met havermout;)

Je eet toch geen vezels na de training!
Beter whey met snelle suikers (dextrose,vitargo,maltodextrine)

Sluit mij aan bij Luppie,vertrouw supplementen ook niet, zeker geen whey.Ik eet half uurtje voor training 500gr vette kwark van campina met havermout;)

Van Campina, vind dit zelf nog de beste maar ik denk dat jij je blauw betaalt:)
hier in Louis Delhaize 1,53 euro voor 250 gram...

ja,,kost wel iets maar heb dan ook iets,whey poeder,veel bla bla op de pot maar in de pot???heb er zo mijn twijfels over,denk dat het een groote geldklopperij is:o

ik neem whey over de hele dag, voor en na training neem ik kre-alkalyn en N.O. die mag ik niet met whey nemen, dus tjah... ik neem whey bij opstaan, in middag en bij naar bed gaan..

ja,,kost wel iets maar heb dan ook iets,whey poeder,veel bla bla op de pot maar in de pot???heb er zo mijn twijfels over,denk dat het een groote geldklopperij is:o

Probeer eens die van De Korenbloem Ballerina, valt echt te vergelijken met die van Campina en Danone en kost maaar 0.55 cent voor 500 gram..

wat is nou better voor gebruik na training postworkout of whey en welk zal ik het best gebruiken. en zeg me niet allebij ik ben maar een student dus zo rijk ben ik niet^^

post-workout betekend na het trainen.

Whey isolaat met water na je training met banaan of AA drankje.

er zijn ook mensen die whey isolaat voor trainen nemen dat is Pre-workout.
als je dat doet zou ik na trainen (post-workout) je BCAA en banaantje nemen. ;)

Gottardi,zal er ééns achter zoeken;)DeEM?doe gewoon mijn kre-alk.in mijn shake NA de training,shake is,250gr magere kwark,100gr hemo poeder samen met water.:)

Bij mij thuis, heb besloten om kwarkboer te worden en jullie zijn mijn afzetmarkt:)
Nee Calcification ik haal die hier in een franchise Louis Delhaize winkeltje nabij het voetbalplein van EA. Ik stel mij wel de vraag of die ook te verkrijgen is in de Delhaize aan de rozendreef of parklaan. Hij bevalt me echt wel en is uiteraard iets totaal anders dan die van Aldi:)

Terug
Naar boven