Darkflames
Novice
- Waardering
- 0
wat is nou better voor gebruik na training postworkout of whey en welk zal ik het best gebruiken. en zeg me niet allebij ik ben maar een student dus zo rijk ben ik niet^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Postworkout betekend iets wat je inneemt na de training. Whey is een soort van postworkout. De meeste mensen nemen hier whey na de training sommigen met dextrose en sommigen zonder. De meningen verschillen wat er beter is. Voor de training is bewezen dat het beste is om whey te nemen 1 tot 0,5 uur voor de training. Je kan bijvoorbeeld whey kopen en voor en na de training een shake nemen. Ik zelf neem alleen voor de training een shake.
Ikzelf gebruik de post-workout whey van powersupplements waar ik erg tevreden mee ben. Dit is whey met BCAA's en goede vetten. Aanrader zou ik zeggen![]()
vetten in een post workout shake zijn alleen maar slecht gast. Vertraagd totaal de opname van je overige ingredienten. Is dus meer geschikt als gainer dan als postworkoutWaarom is het eingelijk zo goed dan voor de training ? Heb het een hele tijd gedaan maar merkte er niets van. Geen sneller herstel geen extra conditie ezv
Ik begin trouwens al het nut van sups te betwijvelen. Want neem nu al een redelijke tijd aleen nog maar wey na de training met water en een appeltje. En word er niet anders van
Sluit mij aan bij Luppie,vertrouw supplementen ook niet, zeker geen whey.Ik eet half uurtje voor training 500gr vette kwark van campina met havermout![]()

ja,,kost wel iets maar heb dan ook iets,whey poeder,veel bla bla op de pot maar in de potheb er zo mijn twijfels over,denk dat het een groote geldklopperij is
![]()
wat is nou better voor gebruik na training postworkout of whey en welk zal ik het best gebruiken. en zeg me niet allebij ik ben maar een student dus zo rijk ben ik niet^^

Probeer eens die van De Korenbloem Ballerina, valt echt te vergelijken met die van Campina en Danone en kost maaar 0.55 cent voor 500 gram..