- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel ik ben de eerste keer gezakt omdat hij vroeg hoeveel lessen ik had gehad toen zei ik dus 11 en zei hij ow das iets te weinig om goed op de weg te kunnen functioneren... GEZAKT!
Ik hoorde vandaag dat er een keer iemand was gezakt omdat ie te ervaren reed
Ik ben de 1ste keer gezakt omdat ik te vaak keek.
Dat was een klotesmoes en slap geouwehoer.
Nu heb ik afgelopen donderdag een rijexamen gedaan! allemaal leuk en aardig, ik was behoorlijk gespannen. Bovendien was ik nogal verbaasd dat er twee examinatoren met mij meegingen, voor een objectieve mening zei diegene die mijn rijden ging beoordelen(later bleek dit een '''grap''' te zijn, die vrouw op de achterbank had gewoon geen hol te doen en ging mee voor de gezelligheid)
Nou de rit begon, alles ging heel erg goed, één keer begon ik ietwat te slingeren toen ik in mijn dode hoek moest kijken maar niks ernstigs. Ik heb tijdens de rit goed gekeken en ik dacht dat ik geslaagd was. Eenmaal binnen opent de beste man met:'ik heb slecht nieuws'' waarna hij enkele foutjes begint op te noemen die voor mijn gevoel totaal niet kunnen lijden tot het zakken van een examenkandidaat. Ik was dus gezakt!
Bovendien heb ik 175 euro betaald voor een examinator die alleen maar lol zat te trappen met de 'zogenaamde' tweede examinator op de achterbank en telkens debiele grappen zat te maken en op een gegeven moment ongeveer achtersevoren in de auto zat. ik voel me echt genaaid, niet zozeer dat ik gezakt ben maar omdat ik heb betaald voor één of andere derderangs clown die alleen maar debiele grappen zat te tappen!!
Ik zit er serieus aan te denken om hierover een klacht in te dienen, die examinator zit toch naast me om mij te beoordelen en tevens is hij er ook voor mijn veiligheid, maarja als die idioot voor 175 euro per uur nog niet eens zijn poten bij de koppeling en rem wil houden! dit kan je toch niet maken als examinator!
dude jezelf eroverheen zetten en het de volgende x gewoon halen, de rest kost alleen maar meer geld en energie... als je het de tweede x gewoon haalt ben je de shit snel vergeten en kun je eindelijk auto gaan rijden!
ergste verhaal dat ik ken is van mijn nichtje, die reed in een eenrichtigsweg met rechts geparkeerde auto's en links een grasveld en ineens komt er een ambulance volgas met zwaailichten op haar afrijden, dus ze schrikt een beetje (net als de rijinstructeur en examinator) en ze stuurt de wagen het grasveld op dat die ambulance erdoor kan. en daarom was ze gezakt. wat ze dan had moeten doen? vroeg ze nog, maar daar had de examinator ook geen antwoord op...
wat bij mij hielp was dat ik aan mijn instructeur heb gevraagd of ze de examinator de hele tijd aan het ouwehoeren wilde houden zodat het leek dat ie neit echt op mij lette, dat schoot wel op voor mij!
Dat is zo'n gelul. Die examinator bedoelt ermee dat die kerel waarschijnlijk te nonchalant reed en zich niet compleet aan de richtlijnen hield. Je kunt niet tè ervaren rijden. Zeker niet als je pas zo kort in een auto rijdt.Ik hoorde vandaag dat er een keer iemand was gezakt omdat ie te ervaren reed