Fitness Seller

potverdomme! gezakt!!

nou nou nou nou wat een taal gebruik zeg

foei!

jezus das knap lullig.

dien gewoon een klacht in en zeg dat je hem nooit meer wilt.

Ze laten je de 1e altijd zakken tenzij je het echt perfect doet, zo lijkt het wel soms. Zelf ook 1e keer gezakt. Alles ging prima naar mijn gevoel, geen ingrepen, speciale manoeuvres, inparkeren, bochtje achteruit ging perfect.
Dus ik reed weer naar het CBR met een goed gevoel. Zegt hij: Ja, sorry je bent gezakt, met een hoop gelul kwam het er om neer dat ik een paar kruispunten te voorzicht had genaderd. : /

Bij mijn 2e examen ging het voor mijn gevoel minder, had ik een paar foutjes met richtingaanwijzer en spiegel kijken maar op het einde gewoon geslaagd....

Ik was de eerste keer ook gezakt omdat ik te vlot reed voor een beginner, niet te snel ofzo maar gewoon te weinig files veroorzakend denk ik :roflol:

Het lijkt soms wel of er een paar moeten zakken inderdaad. Ik heb het geluk gehad mijn theorie en praktijk allebei in 1 keer te halen, maar er zijn er genoeg die dat geluk niet hebben. Ligt ook enorm aan de examinator. Hier in Gouda zit zo'n achterlijk mens, als die ruzie heeft met haar vriendin (yup, het is er zo 1), dan slaag je dus écht niet. Belachelijk.

Ikzelf had toen een examinator van een jaar of 50 ofzo, onwijs relaxte vent. Zaten gewoon een beetje geintjes te maken enzo. Volgens mij al had ik een lantaarnpaal geraakt was ik alsnog geslaagd.

Ik had wel een fijne kerel. Hij zei duidelijk waar hij op ging letten en vroeg tijdens het rijden of ik met hem wilde praten of niet. Ben toen in 1 keer geslaagd, maar vond niet dat ik goed reed. Volgens hem waren een paar kleine foutjes niet erg en ging het om je rijsT, die moest veilig maar wel vlot zijn. Maarja, iedere examinator heeft weer andere dingen waar hij op let. Je moet er ook maar een beetje geluk mee hebben.

Jammer dat je bent gezakt, volgende keer beter. Je moet ook altijd een beetje geluk hebben met wat voor examinator je krijgt. Ik ben ook de eerste keer geslaagd en had ook een paar fouten gemaakt waarvan ik denk dat ik gezakt zou zijn als ik een andere examinator had.

Succes volgende keer !

kerel ik ben de eerste keer gezakt omdat hij vroeg hoeveel lessen ik had gehad toen zei ik dus 11 en zei hij ow das iets te weinig om goed op de weg te kunnen functioneren... GEZAKT!

Ik hoorde vandaag dat er een keer iemand was gezakt omdat ie te ervaren reed

Ik ben de 1ste keer gezakt omdat ik te vaak keek.

Dat was een klotesmoes en slap geouwehoer.

OMG gaat echt nergens over

mijn broer was gezakt omdat ie te snel op de kruispunten afreed, zijn allemaal imo echt veelste subjectieve redenen.

Nu heb ik afgelopen donderdag een rijexamen gedaan! allemaal leuk en aardig, ik was behoorlijk gespannen. Bovendien was ik nogal verbaasd dat er twee examinatoren met mij meegingen, voor een objectieve mening zei diegene die mijn rijden ging beoordelen(later bleek dit een '''grap''' te zijn, die vrouw op de achterbank had gewoon geen hol te doen en ging mee voor de gezelligheid)

Nou de rit begon, alles ging heel erg goed, één keer begon ik ietwat te slingeren toen ik in mijn dode hoek moest kijken maar niks ernstigs. Ik heb tijdens de rit goed gekeken en ik dacht dat ik geslaagd was. Eenmaal binnen opent de beste man met:'ik heb slecht nieuws'' waarna hij enkele foutjes begint op te noemen die voor mijn gevoel totaal niet kunnen lijden tot het zakken van een examenkandidaat. Ik was dus gezakt!

Bovendien heb ik 175 euro betaald voor een examinator die alleen maar lol zat te trappen met de 'zogenaamde' tweede examinator op de achterbank en telkens debiele grappen zat te maken en op een gegeven moment ongeveer achtersevoren in de auto zat. ik voel me echt genaaid, niet zozeer dat ik gezakt ben maar omdat ik heb betaald voor één of andere derderangs clown die alleen maar debiele grappen zat te tappen!!

Ik zit er serieus aan te denken om hierover een klacht in te dienen, die examinator zit toch naast me om mij te beoordelen en tevens is hij er ook voor mijn veiligheid, maarja als die idioot voor 175 euro per uur nog niet eens zijn poten bij de koppeling en rem wil houden! dit kan je toch niet maken als examinator!

punt 1: - vloeken lost niks op

punt 2: geld terugvragen en klacht indienen, desnoods dwingen met onderzoek! ( rechter)

Volgende keer zorgen dat de 2e persoon niet meekan.
Dan maar het vooroordeel over krachtsporters bevestigen ( agressief )
Extra lullig voor jou, maar vorige week kregen we een oproepkracht die ook de dag er voor had afgereden.
1e keer gezakt en de 2e keer geslaagd hij vertelde daarbij dat hij bij de 2e keer ook nog door rood reed!

maar ging je rijinstructeur zelf niet mee?

• Topic Starter Topic Starter
neeh die ging niet mee

dude jezelf eroverheen zetten en het de volgende x gewoon halen, de rest kost alleen maar meer geld en energie... als je het de tweede x gewoon haalt ben je de shit snel vergeten en kun je eindelijk auto gaan rijden!

ergste verhaal dat ik ken is van mijn nichtje, die reed in een eenrichtigsweg met rechts geparkeerde auto's en links een grasveld en ineens komt er een ambulance volgas met zwaailichten op haar afrijden, dus ze schrikt een beetje (net als de rijinstructeur en examinator) en ze stuurt de wagen het grasveld op dat die ambulance erdoor kan. en daarom was ze gezakt. wat ze dan had moeten doen? vroeg ze nog, maar daar had de examinator ook geen antwoord op...

wat bij mij hielp was dat ik aan mijn instructeur heb gevraagd of ze de examinator de hele tijd aan het ouwehoeren wilde houden zodat het leek dat ie neit echt op mij lette, dat schoot wel op voor mij!

haha alle hierboven genoemde "oplossingen" zijn zinloos het CBR is een instantie die doet wat het wil je doet er helaas helemaal niets tegen

• Topic Starter Topic Starter
dat is juist het probleem! was er maar concurrentie voor het CBR

Tja ik ben naar mijn mening ook twee keer onterecht gezakt. Het hangt er maar net vanaf wie je krijgt als examinator. Ik heb drie keer nagenoeg hetzelfde gereden en de derde keer kon de examinator gewoon niet anders concluderen dat ik erg goed en safe kan rijden. Het is en blijft mensenwerk natuurlijk. Gelukkig is het maar een eenmalige uitgave moet je maar denken :)

Heb gister mn rijbewijs aangevraagd en donderdag kan ik 'm ophalen :-)

dude jezelf eroverheen zetten en het de volgende x gewoon halen, de rest kost alleen maar meer geld en energie... als je het de tweede x gewoon haalt ben je de shit snel vergeten en kun je eindelijk auto gaan rijden!

ergste verhaal dat ik ken is van mijn nichtje, die reed in een eenrichtigsweg met rechts geparkeerde auto's en links een grasveld en ineens komt er een ambulance volgas met zwaailichten op haar afrijden, dus ze schrikt een beetje (net als de rijinstructeur en examinator) en ze stuurt de wagen het grasveld op dat die ambulance erdoor kan. en daarom was ze gezakt. wat ze dan had moeten doen? vroeg ze nog, maar daar had de examinator ook geen antwoord op...

wat bij mij hielp was dat ik aan mijn instructeur heb gevraagd of ze de examinator de hele tijd aan het ouwehoeren wilde houden zodat het leek dat ie neit echt op mij lette, dat schoot wel op voor mij!

Het beste lijkt mij om gewoon een goede motivatie te geven nadat het incident is gebeurd. Dan weet de examinator waarom je het hebt gedaan... dat kan enorm schelen in de beoordeling lijkt me. En als je een fout maakt (je mist een afslag oid.) zeg gewoon "sorry had het niet gezien"

Klote man, Dat hele afrijden is echt een naaiboel. Ben blij dat ik na 3 x geslaagd was.

Voordat jullie met z'n allen CBR gaan afbranden. Vaak hebben ze gewoon gelijk. Tuurlijk zullen er mierenneukers bijzitten, maar in de meeste gevallen is het gewoon terecht. Als ik soms mensen zie rijden die na 3x ofzo hun papiertje hebben gehaald, dan zie je ook waarom ze er zo vaak over hebben moeten doen.

Ik hoorde vandaag dat er een keer iemand was gezakt omdat ie te ervaren reed
Dat is zo'n gelul. Die examinator bedoelt ermee dat die kerel waarschijnlijk te nonchalant reed en zich niet compleet aan de richtlijnen hield. Je kunt niet tè ervaren rijden. Zeker niet als je pas zo kort in een auto rijdt.

De meeste mensen verdraaien het verhaal een beetje, om zo CBR af te kunnen branden en omdat ze niet graag tegen vrienden/etc vertellen dat ze gewoon niet goed reden.

Ik ben de 1e keer geslaagd en heb iets van 40 lessen gehad. In het begin was ik een prutser met rijden, maar toen ik het onder de knie had en examen aflegde (zenuwloos) kon ik ook echt van mezelf zeggen dat ik het goed had gedaan. Ik wist dat ik geslaagd was toen ik daar aankwam. Je weet gewoon van jezelf dat je geen fouten maakt en dat je zelfverzekerd hebt gereden. Als je het gevoel hebt dat je twijfelt of je wel bent geslaagd dan zit er vaak ook wat mis. Dan heb je bijv. of teveel zitten twijfelen, of je weet dondersgoed dat je iets fout hebt gedaan.

Terug
Naar boven