MuscleMeat

Power PCT

Oh je hebt maar 18 weken gekuurd.
ik deed dit na 33 weken:
Week 1 50mg clomid.
Week 2-7 25mg clomid.
Week 1-4 20mg nolva.
Werkte goed moet ik zeggen.

Heb je al eens gezocht op de bijwerkingen van een hoge dosis clomid? Vroeger namen ze daar hoog van 150mg en 100mg, is allang achterhaalt. 50mg is echt voldoende.

Uiteraard ben ik bekend met alle mogelijke bijwerkingen op een hoge dosering Clomid (en alle andere middelen). Echter is het voor mij een experiment en kan ik vervolgens zelf een conclusie trekken. Ik zal nooit blindelings iemand of iets volgen, ook geen wetenschappelijke onderzoeken. Dit garandeert op geen enkele wijze de werking op JOUW lichaam. Zelf experimenteren, ondervinden en dan pas een conclusie trekken wat voor jouw wel of niet werkt.

Ik heb zelf ook al 50mg clomid gebruikt na mijn vorige kuur en daar was ik zeer tevreden over. Echter nam ik toen wel HCG gedurende de kuur, nam ik korte esters en kuurde ik slechts 9 weken. Op dit moment neem ik geen HCG gedurende de kuur, gebruik ik langere esters en kuur ik twee keer zo lang. Situatie is dus net even anders. Ik ga kijken wat het doet. Ben alles aan het loggen en ga ook mijn resultaten van de gemeten bloedwaarden delen.

• Topic Starter Topic Starter
nice ben benieuwd laat maar even weten.

Terug
Naar boven