AndroidHealthClinic

Powercage.nl reviews met foto's

wheymeraner

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m88
Massa
97kg
Op dit forum staan (helaas) weinig tot geen reviews (+ foto's) van power racks van Henk ???

Ik zelf heb namelijk interesse in een power rack van hem (+ katrol werking), maar vind nergens zo één terug...
(en op diens site staan per rack slechts 1 a 2 foto's...)

Had trouwens ook graag eens gezien welke pareltjes Henk reeds heeft afgeleverd bij de DBB'ers, zeker omdat elk stuk in principe uniek is (en sommige er nog de nodige aanpassingen aan laten doen) :rolleyes:

Bedankt alvast!

Laatst bewerkt:
Op dit forum staan (helaas) weinig tot geen reviews (+ foto's) van power racks van Henk ???

Ik zelf heb namelijk interesse in een power rack van hem (+ katrol werking), maar vind nergens zo één terug...
(en op diens site staan per rack slechts 1 a 2 foto's...)

Had trouwens ook graag eens gezien welke pareltjes Henk reeds heeft afgeleverd bij de DBB'ers, zeker omdat elk stuk in principe uniek is (en sommige er nog de nodige aanpassingen aan laten doen) :rolleyes:

Bedankt alvast!
Stuur Willem9 eens een pm

Ik heb een rek van Henk (weet zo niet welke, geen katrol) en deze bevalt prima. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Heb wel spijt dat ik geen monkey bar heb gedaan.

Ik heb een rek van Henk (weet zo niet welke, geen katrol) en deze bevalt prima. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Heb wel spijt dat ik geen monkey bar heb gedaan.

same here.

Er is wel een topic over henk van voor hij prof werd. Heel erg lang. Daarna is er een korter gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou trouwens met de cage in een schuur trainen (gn verwarming of elektriciteit) dus temperatuur kan overdag dalen tot 5°C in de wintermaanden ('s nachts weet ik het niet want dan is het toch maar een donkere boel... )

Volstaat die KTL (kataforese lak) 25-35 μm dan, of zou ik opteren voor het duurdere Zinkfosfateren? Het is niet dat het lekt in de schuur (dus geen vocht) maar echt optimaal lijkt het me ook niet :)

Misschien zijn er nog mensen in deze situatie :)

Laatst bewerkt:
ik heb een squat stand van henk. helaas niet meer ruimte voor een groter rack. maar wel heel erg tevreden

heb ook een cage van hem, degene met pulley maar zonder katrolwerking. is de 'goedkope' versie met 2mm staal.
DIE KTL coating is prima, beschadigd wel redelijk snel maar gaat echt niet zomaar roesten. Staat bij mij ook in een koude en vochtige schuur en dat gaat prima.

• Topic Starter Topic Starter
heb ook een cage van hem, degene met pulley maar zonder katrolwerking. is de 'goedkope' versie met 2mm staal.
DIE KTL coating is prima, beschadigd wel redelijk snel maar gaat echt niet zomaar roesten. Staat bij mij ook in een koude en vochtige schuur en dat gaat prima.

de info die ik nodig had! ja een kras maakt egt niet uit, zolang het maar na een jaar niet bruin ziet van de roest :) is de katrol smooth? (niet stuiteren etc..) alvast bedankt voor de reactie(s) :rolleyes:

Ja hoor, die loopt prima.

Heb een rack van hem met monolift, staat in een ineengetimmerd houten kot zonder isolatie of iet. Doet het gewoon prima. Check mn log maar.

ik heb zelf een powerrack laten lassen dat in feite veel op het design van Powerrack lijkt (hoe kan het ook anders, een powerrack blijft... een powerrack), maar dan onbehandeld. Dus zonder coating.

Wat ik doe om het roesten tegen te gaan is het om het half jaar eens behandelen met boenwas. Dat is volledig waterafstotend, wordt hard (niet vettig zoals je bij smeervet wel hebt!) en voelt volledig droog aan, is makkelijk bij te werken, het is eenvoudig aan te brengen, en het ziet er best goed uit.

Ik heb mijn rack nu al enige tijd in een (koude) kelder staan en heb nog geen last gehad van roest. Dus als je bezorgd zou zijn om het beschadigen van een KTL coating, kun je een blanke versie bestellen en behandelen met boenwas.

Terug
Naar boven